Selamlar size kıyamadığım için
BU SEFERLİK erkenden atıyorum💜Bu bölüm için hedefimiz 35 vote yoksa yeni bölümümüz gelmeyecek. Bu sefer ciddiyim...
***
Kaveh;
Alhaitham gözlerinde garip bir ifadeyle bana bakıyordu. Yüzü hafifçe kızarmıştı ve hızlı soluk alışverişiyle göğsü hızla inip kalkıyordu. Karnıma elimi koyup alt tarafıma baktım. İçimin menisiyle dolduğu yetmiyormuş gibi sanki içimde daha da büyüyordu.
İstemsizce kasıldığım için içim dolu dolu hissettiriyordu. Alhaitham sanki beni duymuyormuşcasına bana dalgın dalgın bakarken elimi ensesine koyup yüzüne yaklaştım "Çıkart artık. Patlayacak gibiyim." Yüzüne yaklaştığımda irkildi. Kendine gelip yavaşça içimden çıktı.
Kafamı geriye yatırırken dizlerimin titrediğini hissettim. Kendimi sıkıp içimden akmaması için uğraştım. Alhaitham elini uzatıp saçımı yüzümden çekti "Birlikte yıkanalım mı?" Gözümü kaçırdım "Gerek yok. Tek başıma temizlenebilirim." Yatakta doğrulup oturdum.
İçimdeki baskı karnımı acıttığında irkilip elimi karnıma koydum. Alhaitham bıkkınca iç çekti "Neden soruyorsam..." Daha ne olduğunu anlayamadan beni kucağına aldığında başım döndü "Hey Alhaitham! Tek başıma yıkanacağım dedim!"
Umursamazca banyoma daldı. Klozetin kapağını kapatıp beni oturttu "Sus ve ben suyu hazırlayana kadar uslu uslu otur." Kollarımı karnıma sararken gözlerimi yere diktim. O varken içimdekini rahatça çıkartıp temizlenemezdim ki. Çok utanç verici. Aptal Alhaitham!
Suyu ayarladıktan sonra ayağa kalkmama izin vermeden beni sıcak suya bıraktı. Suya girmemle tüm kaslarım gevşerken rahatladığımı hissettim. Sırtımı yasladığımda Alhaitham da küvete girip karşı taraftaki kenarına sırtını yasladı.
Kollarımı göğsümde baslayıp kaşlarımı çattım. Ayağımı göğsüne koyup onu ittirerek kinayeyle sordum "Küvet ikimiz için çok küçük biliyorsun değil mi?" Elini başına yaslayıp gözlerini kıstı. Onu ayağımla dürtmeye devam edince bıkkınca nefes verdi.
"Zaten yeterince iç içe girdik şuan kişisel alanın derdine düşmeye gerek yok." Kızardığımı hissederken kaşlarımı çattım "Seni... Seni aptal..." Lafımı bitirmemi beklemeden belimden tutup kendine çektiğinde yüzümü çevirip öpmesini engelledim.
Eli kalçamı kavradığında elini tuttum "Daha fazla yapabileceğimi sanmıyorum. Zaten karnım ağrıyor." Elimi okşadığında yüzüne baktım "Meniyi çıkarmana yardım edeceğim. Bugün seni daha fazla zorlamayacağım." Utançla elini ittirdim "Hayır tanrı aşkına! Bu çok utanç verici kendim yaparım dedim!"
Elini çekip çenesine yasladı "Peki o halde yap." Kucağında dizlerimin üstünde dururken bakakaldım. Keskin bakışlarla beni izlerken yapmamı mı istiyordu? Omzuna vurdum "O zaman neden hala buradasın? Tek başıma halledeceğim git!"
Yüzünde gıcık bir gülümsemeyle bakmaya devam etti "Sadece nasıl yapıldığını öğrenmek istiyorum. Hem banyo suyunu ben hazırladım öylece gidecek değilim." Gözlerimi kaçırdım "Sadece gidemez misin?" Yerinden hareket etmediğinde sinirle tek elimi gözüne kapadım "Bakma o zaman!"
Elimin altında kaşlarını çattığını hissettim "Ama izlemeden nasıl öğrenebilirim ki?" Rahat bir pozisyon almak için hafifçe üstüne eğilip kalçamı çıkarttım "Kapa çeneni. Şimdi başlıyorum." Bir parmağımı yavaşça içime ittirdim. İleri geri yaparken dokunduğum her yer sızlıyordu.
Alhaitham küvetin kenarlarından tutunmuş hiç bir şey söylemeden bekliyordu. İkinci parmağımı ittirdiğimde dudaklarımı ne kadar birbirine bastırsam da sesimin çıkmasına engel olamadım. Dakikalardır yapıyordum ama daha çok az bir kısmını çıkarabilmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Key - Kavetham +18
Fanfiction"O zaman bugün senin için içelim." Bardağımı onunkiyle tokuşturdum ve bir yudum aldım. Kaveh bir solukta bitirip yenisini doldurmak için şişeye uzandı. "Bu arada beni neden öptün Alhaitham?" Ağzıma götürdüğüm pasta çatalımdan kucağıma düştü.