37

1K 86 110
                                    

Selamlar final yapmam lazım diyip diyip asla final olamayan no key okuyucuları nbr

Okullar falan başladı umarım memnunsunuzdur tabi sabahın köründe kim kalkıp memnun olur bilemem ama vardır belki öyle psikopatlar

Neyse selamlaşma cart curt hayırlı olsun yeni bölüm keyifli okumalar~

***

Kızarırken bir şey söyleyemeyip yutkundu. Altımda kıpır kıpır beklerken gülümsememi durduramıyordum. Cidden o kadar güzel o kadar sevimli ki vücudunun her bir noktasına dokunup öpmek istiyordum.

Yanağından öptüğümde eli saçıma kaydı. Yüzünün her bir noktasında dudaklarımı gezdirirken saçlarımı okşuyordu. Yavaşça aşağı kayıp boynuna geçtiğimde beklentiyle irkildi. Kokusunu içime çekerek derince öptüm.

Dudaklarımın altında hızla atan nabzını hissedebiliyordum. Biraz daha aşağı kayıp öpücük kondurmaya devam ettim. Ne kadar öpsem de doyamıyor gibiydim. Meme ucuna öpücük kondurduğumda beklentiyle kıvrandı. Ben aşağı doğru kayarak öpmeye devam edince bocaladı.

"Alhaitham sen... Sadece öpecek misin?" Kasıklarına geldiğimde durdum "Başka bir şey yapmamı mı istiyordun?" Elini alnına yaslarken utangaç bir şekilde konuştu "Hayır ondan değil..." bir şeyler mırıldanırken nadiren gördüğüm çekingen hali onu daha fazla öpmek istememe sebep olmuştu.

Penisine ilk başta yanağımı sürttüğümde irkildi. Normalden daha hassastı şimdiden sertleşmiş. Onunla uğraşmak için dudaklarımı biraz sürttüğümde yutkundu ve çarşafı sıkıca kavradı. Penisini aşağıdan başlayıp öpmeye başladığımda hızlanmış nefesi kesildi.

Acelem olmadan tembelce öperek yukarıya ilerlediğimde sadece sesli soluk alışverişini duyuyordum. Dudaklarımın altında seğirirken başına geldim. Orayı sürekli ve birden fazla kez öpmeye başladığımda sızdırmaya başlamıştı.

"Alhaitham..." eliyle saçımı tutup kafamı kaldırdı "Cidden sınırımdayım." Kurnazca gülümsedim "Yani?" Saçımdaki eli yavaşça yüzüme ardından dudaklarıma kayarken mırıldandı "Ağzını aç." Nefes nefese ve kızarmış hali ile o kadar çekici görünüyordu ki farkında olmadan kendimi dediğini yaparken buldum.

Parmağını dudaklarımın arasından itip ağzıma soktuğunda emdim. Parmakları dilimin ve ağzımın içinde gezinirken onu izledim. Parmağını çıkartıp elini yanağıma yasladı "Dudaklarınla ağzının içi yumuşak ve sıcacık. Beni ağzına al çok zorlanıyorum."

Tahrik olmuş ve tutkulu bir yüz ifadesiyle fısıldadığında dahada heyecanlandığımı hissettim. Onu baştan çıkaran ben olmak istiyordum ama baştan çıkarılıyormuş gibi hissediyordum. Kafamı eğip sızdırmaya başlayan penisine dilimi dokundurduğumda kafasını arkaya yatırıp inledi.

Kendime dokunmamıştım ama şimdiden sertleşmistim. Ağzımın içine alırken hem tadını çıkarmak hem de acele etmek istiyordum. Onu emerken dilimi etrafında gezdirdiğimde titremeye başladı. Eli refleksle saçımı kavrayıp kendisini bastırdığında benimde sabredecek halim kalmamıştı.

Kafamı ileri iterek hepsini ağzıma aldığımda bacakları titredi. Boğazımda seğirdiğini hissederken bacaklarımı birbirine bastırdım. Sadece onu emerek bile bu hale gelebiliyordum. Kafamı hareket ettirip ağzıma hızla girip çıkmasını sağladığımda beli yay gibi gerildi.

"Al... Haitham... Yavaşla... Ah..." havadaki belini tutup sarıldım. İstemsizce kendini ağzıma itmeye başladığında gelmek üzereydi. Sert bir şekilde tekrar sonuna kadar ağzıma aldığımda vücudu kasıldı. Dilimi aceleyle etrafında gezdirdiğimde boşalmaya başladı.

No Key - Kavetham +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin