41

448 59 130
                                    

Selam hazır motivasyon gelmişken yazmaya devam ettim hehe 🌝

Final etmek için acele ediyor da olabilirim 👉👈

Neyse çok fazla bundan bahsedip keyfimizi kaçırmayalım keyifli okumalar~

***

Gizli takibimizde gezgin oradan oraya zıplayıp saçma sapan taklalar açarken Paimon'un arkasına saklanmış yürümeye devam ediyordum. Yürürken aniden durduklarında panikle duvarın arkasına saklandık. Kafamızı hafifçe çıkartıp sokağa bakarken Paimon merakla sordu.

"Siz ne yapıyorsunuz? Sumeru'da sakin bir gezintiye çıkacağımızı sanıyordum ama siz..." Anis camlardan gözüken reyonları işaret ederek Kaveh'i elinden tutup içeri sürüklediğinde önüme gelen ilk şeyi tuttum "Ay ne yapıyorsun!"

Az önce gördüğüm şeyi unutmak için daha sinir bozucu bir şeyle zihnimi resetleme ihtiyacını Paimon karşılamıştı. Ciyaklayarak omuzlarını ellerimden kurtarmaya çalıştı "Neden birden Paimon'u tuttun!" Elimi kafasına uzattım "Ah, saçında bir şey var."

Uzanıp aldığımda Paimon sinirden kızardı "O bir şey değil o Paimon'un tacı!" Gezgin elimdeki tacı alıp Paimon'a geri verdi "Hey Paimon'u zorbalamak görev detaylarında yoktu." Paimon duygulanmış bir şekilde gezgine sarıldığında gezgin cümlesine devam etti "Bunun için iki gofret fazladan ödeme alacağız."

Paimon sarılmayı kesip saçlarına yapıştığında onlarla dikkatimi dağıtmayı kesip dükkana ilerledim. Kaveh'e görünmeden onları izleyebileceğim bir noktaya geçmeliydim. Kapıdan içeri girmeden önce dikkatlice kontrol ettim.

Bana yetişen ikiliyle içeri sızdık. Anis'i gördüm ama Kaveh nerede? Askıların arkasına saklanırken Paimon ve gezgin sessizce kavga etmeye devam ediyordu. Görevli kadın Anis ile sohbet ederken biraz daha yaklaşıp kulak kesildim.

"Siz kendinize bir şeyler bakmak ister misiniz?" "Hayır şimdi onun için bir şeyler seçelim. Benim için daha sonra gelip bakabiliriz." Memnuniyetsizlikle yüzümü buruşturdum. Ne yani daha sonra yine mi buluşacaklardı? "Umarım ölçüler uymuştur. Uymasa da öyle bir yüzle üstünde kötü duracağını düşünmüyorum."

Kaveh kıyafet kabininde mi? Anis gergin bir şekilde güldüğünde görevli öksürdü "Yani demek istediğim siz de çok güzelsiniz. Birlikte harika görünüyorsunuz..." Kaveh kabinden çıktığında cümlesini yarıda kesip ona ilerledi.

"Üstünüzde harika duruyor..." Görevli Kaveh ile konuşurken saklandığım yerde parmağımdaki yüzüğe baktım. O ikisinin öyle bir ilişkisi yoktu neden öyle düşünmüştü ki? Kaveh'in yüzük taktığı kişi bendim öyleyse neden... Kaveh aynada kendisine bakarken yakasını düzeltti.

Boş parmağı gözüme batarken boğazımdaki yumruyla düşündüm. Belki onun da parmağında yüzük olsaydı böyle yanlış anlaşılmalar olmazdı. Sahi o neden yüzük takmıyordu ki? Ben ona evlenme teklifi etmek istiyordum ama o kendisi hazır hissedince edeceğini söylediği için onu beklemeye karar vermiştim.

Yumruğumu sıkarken dudaklarımı acıyla birbirine bastırdım. Neden sadece bana yüzük taktı ki o zaman? Beni avutmak için miydi? Omzunda hissettiğim el ile düşüncelerimden sıyrıldım "Hey sen iyi misin?" Bok gibi hissediyordum ama kafamı iyiyim dercesine salladım.

"Çıkmak üzereler hazırlan." Askıdaki pelerini alıp giydim. Bununla saklanmak ile uğraşmazdım en azından. Kaveh çıkınca pelerinin parasını ödedim ve peşlerinden çıktık. Umutsuz gözlerle arkalarından izlerken insanların düşünceleri ilk kez canımı sıkmıştı.

Hediyelik eşya dükkanı gibi bir yere girdiklerinde sokaktan izlemek zorunda kaldık. Çünkü dükkan çok küçüktü ve iki adım atarlarsa karşı karşıya gelebilirdik. Gezgin ve Paimon suspus olmuş birbirlerine bakarken iç çektim.

No Key - Kavetham +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin