Urazdan
" Akşam akşam sevgilimin evinin kapısında ne işin var Kaan?"
" Sevgili mi? Senin abisi olduğunu sanmıştım ben."
Güldü. Birazdan son gülüşü olacaktı.
" Ne kadar komiksin sen öyle (!)"
" Vardır öyle huylarım."Sinirle ellerim yakasını tuttu.
" Ne işin var lan burda?"
" Sakin ol şampiyon. Sadece Leylayı görmek istedim o kadar."
" Sebep?"
" Belki yardıma ihtiyacı vardır falan filan?"Sinirle yumruk olmuş elimi yüzüne geçirdim.
" Sana ne ihtiyacı olacak lan benim sevgilimin?"
" Sevgilinin de sevgili olduğunuzdan haberi var mı acaba?"
" Aynı evde olduğumuza göre?" dedim küstahça sırıtarak.
" Benim kızımdan uzak dur Kaan Kara. Birdaha demeyeceğim!" dedim üstüne bastırarak.
" Ama sen benim kızımdan uzak durmamıştın Uraz Korkmaz , öyle değil mi?"
" Yaren senin kızın değildi. Başından beri benimle ilgileniyordu ve bende bunu kullandım. Olayın seninle ilgisi yok."
" Ama onu sevdiğimi biliyordun!" diye haykırdı.
" Bilmiyordum " dedim.
Doğru söylemiştim.
Haberim yoktu.Olsa yapmazdım.
Düşman da olsak delikanlılığa sığmazdı bu." Sana inanamıyorum."
" İnan diyen yok. Sadece bilmiyordum bu kadar."Leylayı sadece benden intikam almak için istiyordu.
" Leyla Yaren gibi değil. Bizim hislerimiz karşılıklı ve gerçek. Bu yüzden eğer ona ufacık bir yanlışın olursa seni öldürürüm " dedim.
" Kızın yakında benim olacak " dedi gülerek.
" Siktir git Kaan" dedim ve tuttuğum yakasını hışımla bırakarak Kaan'ı fırlattım.
" Leyla'ya selam söyle" dedi.
" Bak hala konuşuyor " tam üstüne yeniden atlayacaktım ki Leyla'nın sesini duydum.
" Uraz yapma , yeter."
Hesabımı okulda hallederdim.
" Tamam bebeğim sakin ol." Kaan görsün diye abartarak Leyla'nın yanına gittim ve yanağına derin bir öpücük kondurdum.
" Hadi eve girelim sevgilim."
Leyla tiksintiyle bana baktı.
" Senden nefret ediyorum.!" Koşarak eve girdi.
Ve Kaan Leylayı duymuştu.
Sırıtarak " ilişkinize hayran kaldım doğrusu" dedi.
" Oğlum yürü git , siktirtme belanı bana."
Leyla'nın elimden çekeceği vardı.
Hızla kapıyı kapadım ve içeri girdim. Tam onun odasına gidecektim ki kapı geri çaldı.
Yine Kaan olduğunu düşündüğüm için kapıyı bir hışımla " Ne var amına koyduğumun bebesi?" diye açtım. Lakin karşımdaki Domino's pizza çalışanıyla kalakalmıştım.
" Kusura bakmayın. Zor bir gün yaşıyorum ve de çok acıktım." diyerek hemen hesabı ödedim ve pizzaları alıp kapıyı kapattım.
" Leyla , hadi gel pizzalar geldi."
" Yemeyeceğim ben" diye bağırdı.
" Beni oraya getirtme bak. Adam gibi gel otur şuraya."
Ses gelmedi.
İlla o kapıya gidilecek yani.
Kapının önüne geldim. Kilitliydi.
" Aç şu kapıyı!" Ses gelmedi. " Alooo"
Birden bire ne oldu ki buna.
" Lan noldu birden? Her şey iyiydi."
Yine ses gelmedi.
" Annesinin kızı şu kapıyı açıyor musun , kırıyor muyum?"
Daha fazla bu sessizliğe dayanamayarak kapıyı kırdım.
Eş zamanlı olarak Leyladan da bir çığlık yükselmişti.
" URAAAZ!" dedi. " Şunu yapmayı kes artık!"
" Yine ne yaptım lan?"
" Ne yapmadın ki? Her aklına estiğinde beni öpemezsin anla artık! Ben senin malın değilim , sevgilin de değilim. Bunu neden anlamıyorsun bir türlü?"" Bak güzelim. Sen ben ne istersem o olursun. Ve ben senin sevgilim olmanı istiyorum tamam mı? Bu kadar basit."
" Peki ya benim isteklerim ne olacak? Belki de ben başka birinin zaten sevgilisiyimdir."
" Öyle olsaydı seni öpmeme izin vermezdin."
" İzin istemiyorsun ki! Canın istiyor ve sen de öpüyorsun. Bana sormuyorsun. Ve evet güçsüzlükse güçsüzlük ama sana direnip karşı koyamıyorum. Sana gücüm yetmiyor.!"
" Gerçekten başkası mı var?"
" Konumuz bu değil."
" Konumuz tam olarak bu Leyla. Bana doğruyu söyle , başkasını mı seviyorsun?"
" Uraz.." dedi yalvarır gibi.Hızlıca geri çekildim.
Ben anlayacağımı anlamıştım.
" Tamam , istediğin gibi olsun."
" Ne?"
" Evime dönüyorum.Bundan sonra sana ne elim değer ne gözüm. Kimse de seni rahatsız etmez."" Uraz.." dedi yine sol gözünden bir damla yaş düşerken.
" Ben senden gerçekten hoşlanıyorum Leyla.." dedim kendimden bile beklenmeyen bir oyunculukla.
" Uraz.. biz olamayız." dedi çaresiz bir ses tonuyla.
" Anladım" dedim zoraki bir kabullenişle.
Kırdığım kapıdan geri çıktım.
Salondan telefonum ve motorun anahtarını alarak evden çıktım.
Her şey tamamdı. Şimdi yapmam gereken tek şey tahtıma oturup , Leyla'nın ayaklarıma gelmesini beklemekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O BİR ZORBA
Teen FictionKlasik bir zorba çocuk kurgusudur. Bayağıdır okumak için arıyordum ama bulamıyordum. Ve sonra dedim ki neden ben de bir tane yazmayayım. Veee yazmaya karar verdim. Şimdi bir de kesit uydurayım. ~ " Alın kızı!" Verilen komut ile yanındaki iki çocuk b...