Selam canolarım!
Yazılan yorumlara çok gülüyorum ve çok mutlu oluyorum gerçekten. Zaten fazla alışılagelmiş ve basit bir kurgu yazdığım için derdim oy yorum okunma derdi değil.
Tek derdim canı sıkılanlara eğlenceli bir şeyler yazmak.
Biliyorum fazla cringe.
Ama bazen cringelik mutluluktur..
Hayat çok ciddi bari bırakalım bu kitap ciddiyetsiz ve öylesine kalsın.
Yorum yazmanız hoşuma gitti çünkü aynı sahnelerde aynı tepkileri veriyor olmamız beni çok mutlu ediyor ve eğleniyorum.
Bir diğer yandan da insanın hoşuna gidiyor okundukça..
Her okunmada daha çok heyecanlanıyor ve bölüm yazma aşkıyla yanıp tutuşuyorum resmen.
Bu hissi anlatamam yani..
Diyeceğim tek şey mükemmel ötesi bir his olduğu.
Kurgunun gidişatı ile ilgili de tek söyleyeceğim bu , diğer zorba çocuk kitapları gibi 10 bölüm zorbalık , 20 bölüm aşk olmayacak. Son anına kadar zorbalığın dibini tadacağız.
Çünkü badboy lise çocuk okuyan insanlar ikisinin aşkı için değil nefret ederken oluşan aşkı sevdikleri için okuyorlar..
Bende bunu seviyorum ve kitabımda böyle olacak.
Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.
Yorumlarda buluşmak üzere..
Sevgilerimle<33
Uraz'a az önce deneyelim demiştim ben öyle mi?
Hatta ve hatta öpüşmüştük.
Evet , Uraz Korkmaz ile ilk kez öpüşmüştüm.
Zira kendisi daha önce beni bir çok kez öpmüştü ama bu sefer en az onun kadar bende bu suça ortak olmuştum.
Pişmanlık hissediyor muydum?
Hissetmiyordum.
Bunu kabul ederken ne düşünmüştüm hiçbir fikrim yoktu.
Ne Uraz'a güveniyordum ne de sözlerine.
O zaman neden kabul etmiştim ki?
Söylediği iki güzel sözden etkilenip daha fazla söylemesi için mi yoksa ara sıra olan şefkatli diye nitelendirdiğim dokunuşları mı?
Ya da bazen konuşmadan bile değerli hissettiren bakışlarının daha fazlası için mi?
Uraz'ı merak etmiştim.
Bir sevgilisi olursa nasıl davranır diye..
Yalandan da olsa , birisini seviyormuş gibi yaparken nasıl göründüğü , karşı tarafa neler hissettirdiği...
Nefreti böylesine zor , büyük ve yaralayıcı olan birisinin sevgisinin ne kadar güçlü , iyileştirici ve merhametli olduğunu merak etmiştim.
Ve bunu öğrenecektim.
Ya canım yanacaktı , ya da Uraz'ın canı yanacaktı.
En nihayetinde günün sonunda sadece bir mutlu olacaktı.
Çünkü ikimizin bir ilişkide mutlu olacağına inancım yoktu.
Tek istediğim biraz değerli hissetmekdi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O BİR ZORBA
Teen FictionKlasik bir zorba çocuk kurgusudur. Bayağıdır okumak için arıyordum ama bulamıyordum. Ve sonra dedim ki neden ben de bir tane yazmayayım. Veee yazmaya karar verdim. Şimdi bir de kesit uydurayım. ~ " Alın kızı!" Verilen komut ile yanındaki iki çocuk b...