Leyladan
" Günaydın uyuyan güzel." Gözlerimi açtığımda duyduğum sesle aniden yerimde doğruldum.
" Günaydın" dedim uyku sersemi bir sesle.
" İzin verirsen sırama geçeceğim."
" Sen yeni mi geldin?" dedim. Şaşırmıştım. Burası Urazla benim sıramdı." Aynısını sana soracaktım. Sen yeni kız mısın?"
" Aslında o lakaptan kurtulabilecek kadar zamandır bu okuldayım."
" Kızım senin kafan mı güzel?"
" Tövbe de , ne alaka?"
" Benim sınıfımda , benim sıramdasın. Yeni mi geldin diyorum bir şeyler saçmalıyorsun. Hadi git başka yere otur , dolu burası."
" Evet dolu ben ve Uraz oturuyoruz burda."
" Asaf noluyo?"
Yanımıza bir çocuk daha geldi.
" Oha ya sen de mi yeni geldin?" Sınıfa birden bire kavimler göçü mü yaşandı anlamadım ki! Bu ne böyle?!
" Uraz mı dedin sen?"
" Evet , Uraz!" Sabah sabah daha Afyon'um patlamıştı zaten. Bir de bunlarla uğraşıyordum."" Uraz Korkmaz mı?" dedi bir kere daha.
" Evet?" dedim sorarcasına. Neden bu kadar irdeliyor ki?
" Gördünüz mü onu?" dedim ikisine doğru.
" Sen o musun?" dedi adının Asaf olduğunu öğrendiğim çocuğun yanındaki çocuk.
" O derken?" dedim anlamamış gibi.
" Yeni kız işte."
" Arkadaşlar ben hiç anlamıyorum dediklerinizi." dedim kafamı hafifçe sallayarak.O sırada içeriyi adımı seslenen Uraz'ın sesi doldurdu.
" Leyla?"
" Uraz ya nerdesin sen? Ne oluyor? Bizim sıramız değil mi burası?" dedim anlamaya çalışır gibi.Uraz hızlıca yanıma geldi.
" Burası bizim sınıf değil annesinin kızı." dedi.
Ne demek bizim sınıf değil.
Kafamı kaldırıp etrafa iyice bir baktığımda tanıdık tek yüz Urazdı.
Asaf olan çocuk Uraz'a döndü.
" Bizim katımızda ne işin var?"
" Sana da merhaba kuzen."Kuzen mi?
" Soruma cevap ver!"
" Cık." dedi Uraz hafifçe sırıtarak. " Canım istemiyor."" Uraz , iyi misin sen? Üstün falan bir dağınık." dedi Asaf'ın yanındaki çocuk.
" Okulda kilitli kaldık." dedi kısaca.
" Hadi ya olaya bak." dedi çocuk gülerek ve bir elini Uraz'ın omzuna koyarak.
" Aras gevşeme , kuzen." dedi Uraz.
" İkiz misiniz ve bir de Urazla kuzen misiniz?" dedim şaşkınca.
" Maalesef " dedi Asaf.
Urazla araları iyi değil gibiydi.
" Bir Korkmaz yetmiyordu artık üç tane ile uğraşacağım." dedim mırıldanarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O BİR ZORBA
Teen FictionKlasik bir zorba çocuk kurgusudur. Bayağıdır okumak için arıyordum ama bulamıyordum. Ve sonra dedim ki neden ben de bir tane yazmayayım. Veee yazmaya karar verdim. Şimdi bir de kesit uydurayım. ~ " Alın kızı!" Verilen komut ile yanındaki iki çocuk b...