25. BÖLÜM : YARIŞ PART 2 🏍️

2.9K 93 221
                                    

" Ela?"
" Su?"

İkimiz de aynı anda söylemiştik.

" Merhaba." dedi konuşarak.

" Sen ve Uraz ne alaka?" dedim bir adım öne çıkarak.

" Kaan yine şaşırtmıyorsun." dedi Uraz hafif sinirli bir sesle ve sesine tezat bir biçimde sırıtırken.

" Bir bir Korkmaz" dedi.

1-1 de ne demekti?

" Leyla?" dedi Ela şaşkın bir şekilde.

" Asıl senin Urazla ne işin var."

" Sevgilim."
" Üvey abisi." Kaanla aynı anda konuşmuştuk.

" Uraz benim sevgilim ve buna alışsan iyi olur Kara." dedim sinirle.

" Ne demek sevgili? Uraz açıklar mısın?"

" Hiçbir şey açıklamak zorunda değilim. Hem de sen bana ihanet etmişken."

" Etmedim."

" O yüzden mi şuan Kaan'ın yanındasın Su?"

" Biz ayrıldık. Sen beni terk ettin!!"

" Çünkü sen başından beri Kaan'ı istiyordun. Benimle sadece onun gözüne girmek için sevgili oldun!"

" Sevgili mi?" Uraz sesimle başını bana çevirdi.

" Açıklayabilirim."

" Hani ilgilendiğin ilk kız bendim? Hani benden önce hiç sevgilin olmamıştı? Ama sen meğersem benim en yakın arkadaşımla sevgiliymişsin daha önce!"

" En yakın arkadaşın mı?"

" Evet , önceki okulumdan!"

Hiçbir şey anlamıyordum.

Elaya döndüm.

" Sen benimle bu yüzden mi küstün? Annemin evliliğini sadece sana anlattım. Uraz'ı , zorbalıklarını ve sen beni kıskandın mı? Ta o zaman sevgiliydin değil mi?"

" Leyla ben gerçekten üzgünüm. Sadece zor bir dönemden geçiyordum ve-"

" O ZOR DÖNEMİN İÇİN BANA KESTİĞİN FATURA NELERE DAHİL OLDU BİLİYOR MUSUN?" sinirle gücüm yettiğince bağırdım.

" Hayatımda ilk kez , o kadar üzülüp içerledim ki.. ilk kez anneme bir derdimi anlattım. Ağlayarak anneme ne kadar yalnız olduğumu anlattım. Senin yüzünden , senin hissettirdiklerin yüzünden!" dedim sertçe.

" Ve sonra annem bana ilk kez yardım etti. Ve beni okuldan aldı. Çırağan Kolejine nakil oldum. Uraz'ın çeşitli zorbalıklarına katlanmak zorunda kaldım. Hâlâ da katlanıyorum. Sonra gerizekalı gibi aşık oldum bir de. Malım ya çünkü ben. İnandım ya! Beni de birisi sevecek sandım! Bende birisi tarafından sevilip sayılmaya, değer verilemeye layık görülürüm sandım."

" Ben severdim seni.. hâlâ da severim , izin verirsen tabii."

" Ya Kaan sende bi siktir git ya. Ne seveceksin beni. İntikam için elde etmeye çalıştığın bir kızı nasıl seveceksin? Siz hepiniz aynısınız."

" Neden Leyla? Sana o kadar şey yapmasına rağmen Uraz'ın seni sevdiğine inandın da en başından beri amacı sadece yardım etmek olan bana mı inanmadın?"

Kaan neden bana bu kadar takmıştı ki?

Uraz birden beni arkasına çekti.

" Burada sana vuramayacağımı bildiğin için böyle gevşek gevşek konuşuyorsun , eyvallah ama unutma bunun yarını da var Kara. Şimdi ben daha fazla sinirlenmeden sen bi siktir git şurdan."

O BİR ZORBAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin