Dersin bitmesiyle sınıfa geri geldik.
" Ee hakkımda neler not ettin bakalım?"
" Sanane"
" Şu kelimeyi birdaha kullanırsan-"
" Yine mi tehdit edeceksin? Üçüncüsü olmaz demiştim."" Lafımı kesmezsen ne diyeceğimi öğrenirsin."
" Söyle"
" Şu kelimeyi birdaha söylersen bende sana sürekli sanane diye cevap veririm diyecektim."
" Canım isterse istediğim her şeyi öğrenirim."
" Canım istemezse sana hiçbir şey söylemem."
" Öyle mi?"
" Öyle!"Biz konuşurken sınıfa Kaan girdi.
" Selam."
" Aa Kaan naber ya?" dedim gülerek. Bakalım Uraz beni kıskanacak mı?" Sen görüşürüz elbet dedin ama okul bitmek üzere ve hâlâ tesadüfen karşılaşmadık."
" Ama bak yine de burdasın."
" Ve şimdi de siktir olup gidiyorsun" dedi Uraz beni belimden tutup arkasına iterken.
" Niye? Burası da mı senin bölgen artık?"
" Evet öyle ve sen benim kızımdan uzak duracaksın."
" Kardeşim demek istedin galiba? Anlatsana nasıl bir duygu , bende bir kardeşim olsun isterdim."
" Çok istiyorsan seni bi sikip dünya ahret bacım yapabilirim."
Sinirle dişlerini sıktı Uraz.
" Şimdi beni daha fazla sinir etmeden git."
" Leyla sana yazarım , konuşuruz sonra." dedi Kaan çıkarken.
" Mal mısın oğlum sen?" dedim Kaan'a.
Döndü birden.
" Niye birden böyle bir şey dedin ki?"
" E şimdi seni engellemek zorunda kalacağım."
" Abin ne derse yapıyor musun?"Uraz yeniden lafa atılacaktı ki ağzını kapattım.
" Daha önce de dedim. Abim değil sevgilim. Ve eğer senin yerine sınıfa bir kız girse ve tıpkı senin bana davrandığın gibi Uraz'a davransa büyük ihtimalle şuan disiplin yemiştim."
Kaan şaşkınca bakakaldı.
" Onu seviyor musun?"
" Sevmesem neden sevgili olayım?"
" Peki Leyla öyle olsun."Kaan hayal kırıklığı ile sınıftan çıktı.
Uraz'a bakmaya korkuyordum.
Şimdi canıma okuyacaktı haa.Korkunun ecele faydası yok diyerekten kafamı ona çevirdiğimde sırıtarak bana bakıyordu.
" Seviyor musun gerçekten?" dedi.
" Yoo" dedim. Gözlerindeki o sevinç ve parıltı bir anda paramparça oldu ve kırıkları da benim kalbime battı." Kaan'a niye öyle dedin o zaman?"
" Sevgilimi ezdirecek değildim."" Sevmesem niye sevgili olayım dedin. Sevmiyorsan niye sevgiliyiz?"
" Birgün seni seveceğime inanıyorumdur belki de?"
" Birgün seversin de o gün belki ben seni sevmem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O BİR ZORBA
Teen FictionKlasik bir zorba çocuk kurgusudur. Bayağıdır okumak için arıyordum ama bulamıyordum. Ve sonra dedim ki neden ben de bir tane yazmayayım. Veee yazmaya karar verdim. Şimdi bir de kesit uydurayım. ~ " Alın kızı!" Verilen komut ile yanındaki iki çocuk b...