" Ya ben çok sıkıldım."
" Ne yapayım Leyla? Ne istersin?"
" Of bilmiyorum ya. Ama bir şeyler yapalım artık."Akıllı tahta da kilitliydi.
Bu nasıl özel okul ya! Devlet lisesinden hallice bir yer resmen." Hadi pişti." dedi Uraz yanıma gelirken.
" Yanında iskambil mi taşıyorsun sen?"
" Sorgulama da evet mi hayır mı onu söyle!"
" Evet tabiki de!" dedim heyecanla. Sonunda sıkılmaktan kurtulacaktım.
" Evlenme teklifi etmedim , sakin ol."
" Evlenme teklifi etsen evet demezdim zaten." dedim gözlerimi devirerek." Az önce bana gözlerini mi devirdin?"
Çakma Grey
" Evet göz devirdim şimdi ne olacak?"
" Birdaha göz devirirsen ne olacağını söylediğimi hatırlıyorum."
" Söylediğin her şeyi kabul edeceğime dair bir şey hatırlamıyorum ama ben."
" Ağzımdan çıkan her emre itaat etmen gerekiyor annesinin kızı aksi takdirde canın yanacak."
" Saçlarımı kesmeyeceğini ikimiz de biliyoruz."
" Nerden biliyoruz?"
" Saçlarımı seviyorum ve saçlarımı sende seviyorsun." dedim kendimden emin bir halde.
" Onu da nereden çıkarttın?" dedi yalancı bir gülüşle.
" Ne zaman gözlerimi kapatsam , ne zaman derste başımı sıraya koysam , ne zaman bana yaklaşsan ve ne zaman senin yanında uyusam bir elin hep saçımda oluyor."
" Uyurken elimin saçında olduğunu nasıl anladın acaba?"
" Ha diğerlerini kabul ediyorsun yani."
" Soruma cevap ver."
" Senin aksine uykum hafiftir benim. En ufak hareketliliğe uyanırım ve saçıma dokunduğunda ya da saçlarımı kokladığında bunu hissediyorum." dedim sırıtarak.
Saçlarımı koklaması ve okşaması hoşuma gidiyordu.
" Sende hoşuma giden bir şey daha buldum " dedim. Aklıma onunla ilgili sevdiğim bir şey gelince hemen ona da söylemek istiyordum. Alışkanlık olmuştu.
" Ne?" dedi merak eder gibi ama meraktan uzak bir ses tonuyla.
" Saçlarımı okşamanı ve koklamanı seviyorum." dedim bir itirafta bulunarak.
" Dokusunu ve kokusunu seviyorum." dedi.
Gülümsedim. " E hadi getir kartları."
Elindeki kartları karıştırmaya başlarken " yine de birdaha göz devirme" dedi.
" Neden?" diye sorarken buldum kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O BİR ZORBA
Teen FictionKlasik bir zorba çocuk kurgusudur. Bayağıdır okumak için arıyordum ama bulamıyordum. Ve sonra dedim ki neden ben de bir tane yazmayayım. Veee yazmaya karar verdim. Şimdi bir de kesit uydurayım. ~ " Alın kızı!" Verilen komut ile yanındaki iki çocuk b...