50. BÖLÜM : HAYATIMIN KUMARI 🎲

332 19 60
                                    

" Böyle bir şey söz konusu dahi olamaz."

" O zaman gelmiyorum."

" Gelmek zorundasın küçük hanım öyle bir şansın yok!"

" Öldürürüm kendimi! İntihar ederim anladın mı?! Bunu göze alabilecek misin? Gerçi beni satan da sendin öyle değil mi?" Alayla güldüm.

" Ölsem bile umrunda olmam şimdi ne diye peşime düştün söylesene? Amacın ne Mesut Bey?"

" O an mecburdum. Biliyorum ne desem senin için boş geliyor ama ben bir babanın yapması gereken şeyi yaptım."

" Bir kızı için diğerini gözden çıkartmak mı babalık? Öyle olduğunu hiç sanmıyorum."

Sinirliydim ama içimde daha başka bir duygu vardı.

Ben bu adama kırgındım.

Çok kırgındım hem de..

" Sana bir şey yapmazdı. Çünkü istediği sendin. Eğer seni vermek yerine Nisayı verseydim ona zarar verirdi."

" KES ZIRVALAMAYI! BEN O EVDE NELER YAŞADIM BİLİYOR MUSUN? HAYIR!"

" Sakin ol" dedi uyararak.

" Bana zarar vermediği ne malum?!"

Bunu der demez Uraz kolumdan tutarak kendine çevirmişti.

Düşündüğü şeyin olmadığını açıklamak için " zarar sadece fiziksel olarak verilen bir şey değil!" dedim sertçe.

Beni anlamıyorlardı.

Uraz'a söylesem beni ölmek pahasına da olsa burdan kaçırırdı.

Ama kaçamayacağımızı biliyordum.

Bizi nereye gitsek bulurdu.

Her şey ondan yanaydı çünkü.

Hem legal düzende hem de kendi illegal hayatında..

" Sana son kez söylüyorum.. benimle neden uğraştığın umrumda değil. Sana katlanmam gereken 8 ayım var ve ya bu 8 ay boyunca Uraz da bizimle kalır ya da şuan burda yaşamıma son veririm."

" Nasıl olacakmış o?"

" Zehir içtim."

" NE?" Uraz da dahil olmak üzere hepsinin ağzı şaşkınlıkla açılmıştı.

" Yalan söylüyorsun."

" Bu da benim sana kumarım. Ya bunu imzalar-" elimdeki kağıdı göğsüne sertçe bastırdım.

" Ne bu?"

" Oku ve gör ama vakit az ona göre hızlı oku bir de sesli oku da biz de duyalım."

" Ya da ver en iyisi ben okuyayım."

Kağıdı elinden alarak okumaya başladım.

" Uraz Korkmaz ,  Leyla Yılmaz benim evimde barındığı sürece evimde kalabilir. Eğer sözleşmeye ıymazsam Leyla'nın velayetini annesine devrediyorum."

Şaşkınca bana baktı.

" Şimdi ya bunu imzalarsın ve beni hastaneye götürüp midemi yıkattırırız ya da burda böylece ölüp giderim ve kendini bana affettiremeden bir genç kızın ahı üzerinde kalarak ölmemi izlersin. Seçim senin."

O BİR ZORBAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin