Sabah uyandığımda yanımda Uraz vardı ve beni izliyordu.
" Günaydın bebeğim."
" Günaydın." dedim Uraz'a sarılırken.Çenesini başıma yasladı.
" Nasılsın?" dedi düşünceli bir sesle.
" Bilmem.. babamı görmek düşüncesi beni korkutuyor." dedim açıkça.
" Zor olacak."
" Bunu biliyorum."
" Gitmek zorunda değilsin."
" Ama gitmek istiyorum."Uraz pes edercesine kafasını öne eğdi.
" O zaman bende kararın ne olursa olsun senin yanında olacak ve sana güç vereceğim."
Gülümsedim.
" İhtiyacım olan tek şey buydu."
Urazla kahvaltı yaptıktan sonra Güney ve Nisayla bulunmuştuk.
" Babam senin için çok heyecanlı."
" Çok bir şey beklemesin. Sadece görüp gideceğim."
" Tamam sen nasıl istersen kardeşim."
dedi Güney." Senin kardeşin değilim."
" Öylesin fıstık ve bil diye söylüyorum." Burnumu iki parmağı arasına sıkıştırdı." Abiler , saygısız kardeşleri sevmezler."
" TEMAS YOK , TEMAS YOK , AYRIL" diyerek araya giren Uraz'ın sesiyle kahkaha attım.
Sinirlerim bozulmuştu.
" Bak kardeş sana düzgünce söylüyorum. Ben onun abisiyim. Ayağını ona göre denk alsan iyi olur."
" Hangi abisi? Zira benim bildiğim kadarıyla onun bir abisi yok." dedi Uraz beni gösterirken.
" Evet yok. Sen de kendini fazla kaptırmasan iyi olur." dedim Güney'e.
" Keşke sende biraz kendini kaptırsan. Bir abin var senin , bu seni hiç mi mutlu etmedi?" dedi Güney kırılmış bir sesle.
" Normal şartlarda olsa sevinçten havalara uçardım. Sen benim kaç tane kız ve abisine imrendiğimi biliyor musun? Kaç gece benim de abim olsa nasıl olurdu diye kurduğum hayalleri.. bilmezsin tabii çünkü sen benim bu hayalleri kurduğum gecelerde evinde ve babanlaydın."
" Seni yeni öğrendim."
" Ne kadar yeni?"
" 1 ay falan olmuştur."
" Ve beni dün buldun. Çünkü baban ölüyor öyle mi? Eğer baban hasta olmasa karşıma bile çıkmazdın."
" Korktum.. sana ne diyeceğimi bilemedim. Ne tepki vereceğini. Ya da ne bileyim ya başka abin varsa diye düşündüm. Ya beni istemezsen. Bu düşünceler beni hep senden uzak tuttu."
" İsterdim.. bir abiyi de , babayı da-" gözlerim Nisaya kaydı.
" Bir kız kardeşi de isterdim. Çünkü siz benim rüyalarımdınız. Ama şimdi hepiniz birer kabus gibisiniz."
" Benim için de çok tuhaf. Abim seni benden daha çok sever diye korkuyorum."
" Korkma , abin beni birdaha görmeyecek."
" Hayır Leyla , yapma bunu. Sen benim kardeşimsin. Hem benim sevgim ikinize de yeter. " Gözleri Uraz'a kaydı.
" Hatta üçünüze."
" Aa yok ben almayayım zira benim öyle hayallerim falan yok. Ben seviyorum tek çocuk olmayı."
" Uraz boş yapma."
" Tamam sevgilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O BİR ZORBA
Teen FictionKlasik bir zorba çocuk kurgusudur. Bayağıdır okumak için arıyordum ama bulamıyordum. Ve sonra dedim ki neden ben de bir tane yazmayayım. Veee yazmaya karar verdim. Şimdi bir de kesit uydurayım. ~ " Alın kızı!" Verilen komut ile yanındaki iki çocuk b...