جنی با خجالت نگاهش به لیسا افتاد و بدون اینکه جوابی بهش بده لبشو گذاشت روی لبای لیسا و شروع کردن به بوسیدن همدیگه؛ لیسا همزمان دستاشو به دور کمر جنی برد و اونو به خودش نزدیک تر کرد و آروم شروع کرد به بوسیدن گردنش و صورتش نقطه به نقطه اجزای صورتشو لمس میکرد تا عشقی که بهش داره رو با لمس و بوسه هاش بهش ابراز کنه .
با باز کردن سوتینش اول لبای جنی رو به دندون گرفت و همزمان که داشت بوسشونو عمیقتر میکرد با دستاش سینه هاشو لمس کرد به دست گرفت و شروع کرد به مالش دادن سینه هاش که جنی داخل دهنش ناله اشو خفه کرد و داشت لذت میبرد که توسط دختر رویاهاش لمس و به فاک میرفت .
لیسا با باز کردن پاهای جنی نگاه خماری بهش انداخت و آروم آروم سرشو به پوسیش نزدیک و جای حساسو لیسی زد که باعث قوس کردن کمر جنی و به صدا در اومدن ناله اش شد .
جنی لبشو گازی گرفت و با صدای سکسی گفت : اوممم دوس دارم میخوام امشب کامل برا تو باشم ههه هاا ..
لیسا بوسه ای روی شکمش گذاشت و با لیس زدن پوسیش صدای ناله های جنی رو بلندتر کرد باعث شد بلند شه و بخاطر درد موهای لیسا رو چنگ بزنه لیسا جای حساسشو لیس میزد و همزمان هر سه انگشتشو واردش کرد و ضربه میزد .
وقتی ضربه هاشو شدیدتر کرد جنی کامل ارضا شد و صدای نفس نفس هاشون کل اتاقو فرا گرفت لیسا آروم سرشو گذاشت روی شکم جنی و با لبخندی لب زد : تو با من چیکار کردی که ازت سیر نمیشم ؟! ..
جنی لبخندی از خجالت روی لباش نشست و گفت : من مگه باید باهات کاری کنم ؟! ..
لیسا با شنیدن جواب جنی سرشو بلند کرد و با لبخند گفت : ببینش تازه سئوالمو با سئوالم جواب میده ..
لیسا کمی مکث کرد و ادامه داد : بیا اینجا ببینم باهات کار دارم ..
جنی که سعی داشت فرار کنه با قفل شدن دستای لیسا به دور کمرش و پرت شدنش روی تخت به دختر روبه روش خیره موند و بعد اینکه لیسا شروع کرد به قلقلک دادنش، جنی شروع کرد به خندیدن و با گفتن " اونی نکن قلقکم میاد " خودشو جمع کرد ولی لیسا تا تونست قلقلکش داد و همراه لبخندش؛ لبخند زد چون این لحظه ها به ندرت تو زندگیش اتفاق میوفتاد پس باید از تک تک خاطراتش با جنی لذت میبرد و با تموم وجودش عشقشو بروز و از بودن در کنار دختری که قلبشو دزدیده؛ لذت میبرد .
KAMU SEDANG MEMBACA
Money ❤️🔥
Romansaفیکشن : مانی پایان یافته ❤️🔥 ژانر : عاشقانه؛ کسب و کار؛ مدرسه ای؛ اسمات کاپل ها : جنلیسا و چهسو خلاصه : خلاصه : چی میشه اگه من چیزی رو بخوام که غیر ممکنه ؟! من جنی کیم یه دختر سطح پایین و دانش آموزم که یه روز تصمیم به انجام کاری میکنم که فقط افراد...