Felix o gece saat 4'e gelirken yatmıştı ve filmi de beğenmişti. Sonunun böyle biteceğini asla düşünmemişti ve internetten ikincisi var mı diye bakmıştı ama maalesef fragmanı bile yoktu.
Biraz daha başka şeyler izleyerek takıldı. Biraz da telefonunda gezindikten sonra mutfağı ve salonu toplayıp o da odasına gidip yatağına uzandı. Telefonunda alarmın kapalı olup olmadığını kontrol ettikten sonra kendini uykuya bıraktı.
Ertesi sabah da gayet geç uyanmıştı. Kalkar kalkmaz duşa girdi ve bu ayılmasına daha da yardımcı oldu. Mutfağa gittiğinde hazır bir masa ve tek bir tane tabak vardı. Salona gitti ve hepsini orada görünce sordu:
"Siz yediniz mi?"
"Tabii yedik. Seni mi bekleyecektik? Kalktığın saate bak." dedi Seungmin Felix'e bulaşmak istercesine.
Haklıydı da, saat 13.24'tü.
"Ben ne yapayım haftasonu sabahın köründe kalktıysanız?" dedi Felix de kışkırtmak için.
"Su faturasını sen ödeyeceksin lan. Ceza sana."
"Yo."
Felix hızlı adımlarla mutfağa gitti ve masaya oturdu. Seungmin her ne kadar böyle sataşsa da hepsini önemsiyordu. Hatta bugün kahvaltı için krep bile yapmıştı!
Felix de kreplerine çikolata sürüp yerken bir yandan da telefonunda geziniyordu. O sırada bildirim paneline bir mesaj geldi. Mesaj, üstten kısa bir süre gözüktüğünde Felix mesajın Wooyoung'tan geldiğini görmüştü. Hemen mesajın üstüne tıkladı.
Wooyoung
LIXIE
ACİL BAKMAN LAZIMFelix
BAKTIM
NOLDUWooyoung
Akşam dışarı çıkalımFelix
YA APTAL
BİR ŞEY OLDU SANDIM
Biraz normal tepkiler ver yaWooyoung
Hayır sen fazla
PimpiriklisinFelix
Noldu bu kelimeyi yeni mi öğrendinWooyoung
Ay evet
Çok güzel değil mi söylemesiFelix
Hayır değilWooyoung
Zevksiz
Neyseeeeee
Göz ardı edicem bunu
Bu vizyonsuzluğu
Söyle çocuklara da akşam yedide buluşalım
Yeni bir mekan buldum oraya gidelimFelix
Mekan?
Sen mekan diyorsan o mekan kafe değildir di miWooyoung
Tanıyorsun beniFelix
Alkol sevmiyorum dedikçe anca bara götürüyosun bizi yaWooyoung
Sen sevmiyosun
Biz seviyoruz valla
En son Seungmin ile shot için iddiaya girdik
Ama hatırlamıyoruz kimin kazandığını
Bir daha yapmamız lazımFelix
Al işteWooyoung
Tamam sana meyve suyu söyleriz sen onu içersinFelix
DÖVERİM BAK SENİ
KAHVALTI YAPIYORUM
RAHAT BIRAKWooyoung
Oha saat 2
Naptın senFelix
Hayır ya daha 13.48Wooyoung
Ya git
Takıldığı şeye bak
Neyse haber ver çocuklara
Akşam mekandayızFelix
Tamam kahretsin tamamFelix nefesini dışarı verdi ve son lokmalarını da ağzına attı. Bıçağını son kez çikolata kavanozuna batırdı ve geri çıkarttı. Bıçağındaki çikolatayı yaladı ve masadan kalkıp masayı toplamaya başladı. Mutfaktaki işleri bitince salona, diğerlerinin yanına, geçti.
Koltuğun ucuna kendini attıktan sonra konuşmaya başladı:
"Woo yazdı az önce. Bir mekan bulmuş yine. Gidelim diyor. Hani müsait miyiz diye sormuyor. Direkt gidiyormuşuz. Akşam yedide buluşalım dedi."
"Bana uyar." dedi Seungmin.
"Bana da." dedi Jeongin.
"Oy çokluğu ile gidiyoruz." dedi Jisung da.
"Hiç gitmeyelim demeyin zaten. Felix illa sizi sarhoşken toplaması lazım. Eve getirip yatağınıza taşıması lazım, değil mi?"
"Evet." dedi üçü de bir ağızdan.
Felix de göz devirdi. Odasına gideceği için salonun kapısına kadar yürüdü ve çıkmadan, birden arkasına döndü.
"Seungmin?"
"Efendim?"
"Woo ile girdiğiniz shot iddiasını kim kazandı?"
"..."
"Hatırlamıyorsun, değil mi?"
"Hayır."
"Güzel. Sen kaybetmiştin çünkü."
"Yalan söyleme be."
"Tek ayık bendim. Ne hakla bana yalancı dersin Kim Seungmin? Yakıştıramadım."
"Elektriği de ödeyeceksin lan."
"Aynen evet ondan."
Sonra da gülerek odasına gitti.
Hepsi biraz kendi halinde takıldıktan sonra saat öğlen 5'e geldiğinde Wooyoung, Felix'e mesaj atarak hepsinin kendi evinde buluşmasını ve oradan beraber geçmelerinin daha iyi olacağını söyledi. Felix de çocuklara haber verdi.
Saat 6'yı geçerken kalkıp hazırlanmaya başladılar. Felix bol, siyah ve dizleri yırtık kot pantolonunun üstüne beyaz bir gömlek giydi ve siyah bir kravatı bol bir şekilde taktı. Sarı saçlarını da yarısından topladı. Ayakkabı dolabından da kalın tabanlı siyah botlarını çıkardı.
Diğerleri de hazır olduğunda hep beraber evden çıktılar ve arabaya doğru ilerlediler. Seungmin sürücü koltuğuna geçerken diğerleri de yerleştiler ve Wooyoung'un evine doğru gitmeye başladılar. 10 dakikalık yoldan sonra evin önünde indiler.
Kapının önünde zili çalmış ve Wooyoung'un kapıyı açmasını bekliyorlardı. Çok kısa süre sonra Wooyoung kapıyı açtı ve coşkulu bir şekilde karşıladı onları.
"Hoş geldiniz!"
Hepsi gülüşürlerken Wooyoung kenara çekildi geçmeleri için. Sonra hepsi salona geçtiler. Hepsi koltuklara yerleştikten sonra Wooyoung konuşmaya başladı.
"Felix sen de gelmek istemiyorum ayakları çekip millet sana düşsün diye iddialı kombinler yapıyorsun."
"Ne alakası var ya?" dedi Felix de gülerek.
"Hadi hadi yeme beni."
Sonra beraber yola çıktılar.
-
Oy sınırımız şimdilik 10.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Said "Blood" | Hyunlix'
FanfictionEv arkadaşları ile mutlu ve huzurlu bir hayatı olan Felix, okuduğu üniversiteye o sene gelen ve tesadüfen tanıştığı insan anatomisi okuyan Hyunjin yüzünden bu sakin ve sevimli hayatına veda eder ve kendini yabancı olduğu tüm kavramların ortasında bu...