6 Ay Sonra
Zaman geçer ve bazı şeyler zamanla düzelir, bazı şeyler de yeni hallere bürünür. Bazı şeylere alışılır ve bazı şeylerden de sıkılma hissi doğar. Bazıları giderken bazıları kalır. Bazıları değişirken bazıları hep aynı yerde kalır. Zaman geçer ve bazı şeyler değişir, belki de değişmez. Yine de akrep ve yelkovan ilerlemeye devam ettikçe yaşanılacak şeyler hep daha da yakınlaşır ve biz zamandan kaçamayız.
Onlar da kaçamadılar. Hem zamandan hem yaralarından. Hepsinin derin yaraları vardı ama bir şekilde kapatmaya çalışmışlardı. Başarılı olmuşlar mıydı, tartışılır. Bir şekilde devam etmişlerdi hayatlarına. Büyüyünce değiştiler ve çocukluklarını unutup bir şeylere kalkıştılar.
-
Hyunjin bu altı ayda çok kafa karışıklığı yaşamıştı. Birtakım sıcak duygular hissediyor ve bunların aşk olmasından korkuyordu. Olmamalıydı çünkü. Felix onun aşık olması gereken son kişiydi. Hiçbir evrende ve hiçbir olasılıkta gerçekleşmemeliydi bu. O kurbandı. Onun gözünde tek işlevi o olmalıydı. İntikamını alacağı kişi olarak yerinde kalmalı ve başka adımlar atmamalıydı, sınırlar dışına çıkmamalıydı.
Her "Acaba?" diye düşündüğünde eskileri hatırlıyor ve düşüncelerinden vazgeçiyordu.
O profesyonel bir katildi. O bıçağı tuttuğu anda duygularını bırakıyordu.
Üniversitelerin tatil olduğu zamandı. Bir okul senesi de bitmişti. Neler yaşanmıştı öyle, değil mi? Artık dinlenme vaktiydi.
Hyunjin koluna uzanmış olan Felix'in saçlarına yanağı yaslıyken konuştu:
"Sürprizim var sana."
"Doymuyoruz sürprizlere."
"Çünkü senin sevgilin Hwang Hyunjin bebeğim."
"Doğru. Her an başka sürpriz."
"Aynen öyle."
"Peki bu seferki sürpriz ne?"
"Öncelikle şunu sorayım; çocuklarla tatil planı yaptınız mı?"
"Ne? Hayır da... Neden ki?"
"Çünkü sevgilinle tatile gidiyorsun da, haber vereyim dedim."
Felix hemen doğrulup şaşkınlıkla yüzüne baktı Hyunjin'in.
"Ne? Ciddi misin?"
"Evet, çok ciddiyim." dedi Hyunjin gülümseyerek.
"Ne zaman planladın ki bunu? Yani... Dur, ne diyeceğimi şaşırdım."
Hyunjin küçük bir kahkaha attı.
"Zaten aklımda vardı. Böyle ikimiz tatile gitsek güzel olmaz mı? Kafa dinleriz biraz, dinleniriz, eğleniriz. Ben bir yer ayarladım ama beğenmezsen başka yere bakarız."
"Çok güzel düşünmüşsün. Ayrıca ben her yeri beğenirim. Bana hiç fark etmez."
"Ben de beğeneceğine eminim. Hoşuna gider bence."
"Çok teşekkür ederim. Aşırı mutluyum şuan. Daha iyi bir tatil planı olamazdı." dedi ve boynuna sarıldı Hyunjin.
Hyunjin de kıkırdadı ve o da sarıldı.
"Sen iste, hep gideriz." dedi ilgiyle.
"Böyle deme, cidden isterim."
"İste zaten, gideriz işte."
Felix geri çekildi ve Hyunjin'e bakmaya başladı.
"Ne zaman gidiyoruz peki?"
Hyunjin bir elini, dirseğini koltuğun üstüne yaslayarak, Felix'in saçlarına attı ve yavaşça oynamaya başladı sarı, yumuşak saçlarıyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Said "Blood" | Hyunlix'
Hayran KurguEv arkadaşları ile mutlu ve huzurlu bir hayatı olan Felix, okuduğu üniversiteye o sene gelen ve tesadüfen tanıştığı insan anatomisi okuyan Hyunjin yüzünden bu sakin ve sevimli hayatına veda eder ve kendini yabancı olduğu tüm kavramların ortasında bu...