IBölüm 7I

928 58 3
                                    

Bölüm 7


"Günaydın." dedim Diego'ya neşeli neşeli.

Gözlerini bana çevirip kısa saniyeliğine baktı. Sonra tekrar önüne döndü ve kitapta metni okumaya devam etti.

"Kızgın mısın bana?" diye sordum.

Sanırım kavga edecektik. Diego ile pek sık kavga etmezdik ama kavga ettiğimiz zaman tam kavga ederdik.

"Biraz." dedi başını kitabından kaldırmadan.

Benimle böyle durumlarda yüz yüze konuşmamasına sinir oluyordum. Neden yüz yüze konuşmak yerine kaçıyordu ki?

"Neden?" dedim.

Diego'nun sonunda ilgisini çekebilmiştim. Kitabı kapattı ve bir kenara koydu. Onun sınıfına gelmiştim ve Diego orta kümede ilk sırada oturuyordu.

"Kızgınım işte. Dün olanlar yüzünden."

"Dün ne oldu ki ya?" dedim sinirle.

Benimle açık konuşmasını istiyordum. Bunu yapmıyordu işte. Benimle açık konuşmuyordu. 'Ben sana şu, şu, şu sebepten dolayı kızgınım.' demesini istiyordum ki bende ona karşı savunmamı yapayım.

"Dün Leon oturup şarkı söylerken ona hayranlıkla bakmana kızgınım. Oldu mu?" dedi sinirle.

"Oldu. Ben Leon'un sesini beğendim. Güzel bir sesi var ve hayranlık duymuş olamaz mıyım? Çok mu anormal?"

"Ama bana da haber verebilirdin dışarı çıkacağınızı. Neden sadece ikiniz çıktınız?"

"Dizimin acısından hiçbir şey düşünemiyordum." dedim sakince.

"Ah, bir de o var. Sahiden dizini de sarmıştı değil mi?" dedi imayla dolu sesiyle.

Sinirden kıpkırmızı olduğumu hissettim. Benim orada canım yanıyordu ve Leon arkadaşım olarak bana yardım etmek istemişti. Ama Diego beni neyle suçluyordu.

"Arkadaşım olarak bak altını çiziyorum arkadaşım olarak bana yardım etti. Neyse Diego. Sen sakinleş biraz sonra konuşuruz tamam mı?" dedim ve sinirle sınıfından çıktım.

İlk önce B Blok'a girdim. Sonra sınıfa girdim ve sinirle yerime oturdum. Diego'nun böyle şeyler düşünebileceği aklıma dahi gelmezdi.

"Violetta, ders ne?" diye sordu Leon.

"Fizik." dedim ve kafamı sıraya koydum.

"Ne oldu?" dedi ve sıramın yan tarafına birinin oturduğunu hissettim.

"Of, bir şey yok. Canım sıkkın sadece."

"Neden? Onu soruyorum işte."

"Diego'yla kavga ettik. Önemli bir şey değil."

Leon'un elini saçımda hissettim. Saçımı mı okşuyordu benim? Sanırım. Hayal görmediğime göre evet. Leon'un saçlarımı okşaması beni iyi hissettirmişti.

"Nasıl önemli değil? Önemli işte. Kavga etmişsiniz."

Kavganın sebebi de sensin. Aslında o değil. Diego'nun garip kıskançlığı. Belki de haklıdır? Gerçekten hayran olmuş bir biçimde bakıyorumdur?

Kapının açılma sesiyle Leon elini saçımdan çekti ve benden uzaklaştı. Başımı kaldırıp kimin geldiğine baktım. Diego gelmişti. Hemen sırtımı dikleştirdim.

"Diego?"

"Violetta konuşalım mı?"

Gözlerim Leon'a kaydı. Leon, Diego'ya bakıyordu. Benim bakışlarımı hissedince belli etmeden göz kırptı.

Son Dans #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin