Bölüm 17
Videonun etkisinden hala çıkamamıştım. Bunu kim yapmış olabilir? Bilen kişiler o kadar az ki... Sadece Federico, annem ve Francesca. Federico ve Francesca yapmaz. Niye yapsınlar? Biri abim saydığım kişi diğeri kardeşim.
Annem hayatta yapmaz. Hem daha yeni öğrendi. Peki, kim bu kim? Şimdi yüz puanlık soruya geçiyorum. Ben ne yapacağım?
Hemen telefonuma sarılıp Leon'un numarasını buldum. Daha birinci çalışta açtı. Sanki aramamı bekliyordu...
"Bir tanem?" dedi sevecen bir sesle.
Normalde olsaydı mayışabilirdim, hatta çoktan mayışmıştım ama şu an tam bir krizin ortasındaydım. Ve bu krizin sonucunda hepimiz batacaktık.
"Leon çok kötü bir şey oldu. Çok kötü, çok çok çok kötü." dedim.
"Ne oldu Violetta?" dedi paniklemiş bir halde.
"Şu an anlatamam. Hemen bizim eve gel."
"Beş dakikaya sizdeyim." dedi ve telefonu kapattı.
Banyoya gidip yüzümü yıkadım. Kendime gelmeye çalıştım ama olmadı. Batıyorduk. Biri bizi biliyordu. Kimdi peki bu?
Kapı çalınca Francesca aşağıdan bağırdı.
"Violetta! Leon geldi." diye.
Uçarak merdivenlerden aşağı indim ve kapının önüne geldim. Leon'un panikle evden fırladığı çok belli oluyordu. Üzerinde sadece pembe bir tişört vardı altında da kot pantolon.
Saçlarını bile yapamamıştı. Darmadağınıklardı.
Hızla ona sarıldım. Belki de bu son sarılmamız olacaktı. Bitmiştik biz. Dev bir kumar oynadık ve bu kumarın sonucunda battık.
Sırtımda ellerini hissedince daha sıkı sarıldım. Çok korkuyordum.
"Violetta neler oluyor?" diye sordu.
Ona sarılmayı bırakıp gözlerine baktım. Gözlerinden büyük bir panik ve endişe geçiyordu. Daha önceleri Diego'da görmediğim bir panik.
"Bittik biz. Leon, çok kötü bir şey oldu. Bittik, mahvolduk. Her şey bitti. Oyun bitti, gizlilik bitti. Yandık biz!" dedim.
Leon anlamsız anlamsız bana bakıyordu. Francesca'da şok olmuş bir biçimde bakıyordu. Neler olduğunu çözememişlerdi.
"Violetta neler oluyor?" dedi Francesca.
"Sus Francesca. Leon, mahvolduk. Her şey bitti işte. Büyük bir kumar oynadık ve sonucunu da aldık. Battık."
Leon gözleriyle Francesca'yı işaret edip 'Sus' işareti yolluyordu.
"Belgesele ne oldu?" diye sordu.
"Hiç boşuna uğraşma Leon Bey. Neler olduğunu biliyorum." dedi Francesca bilmiş bilmiş.
Leon derin bir nefes aldı. Ama ben nefes alamıyordum. Kolundan tutup odama götürdüm onu. Bilgisayardaki videoyu tekrar oynattım.
Leon oturmuş izliyordu. Başladığı andan itibaren gözleri büyümüştü. Hele son yazıyı gördüğünde ekranı hızlıca aşağı indirdi ve bana döndü.
"Bu ne? Kim yolladı bunu?" dedi.
"Bilmiyorum. Sorun orada ya! Bilsem... Of. Kim olabilir, kim? Kimse bilmiyordu. Tanrım. Yandık işte." dedim.
Odada gidip geliyordum ki Leon karşıma geçip kollarımdan tuttu beni ve durdurdu. Gözlerime baktı.
"Ne yapacaksın Violetta?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Dans #Wattys2016
Fanfikce"Kalbinin atışlarını duyabiliyor musun? İşte o benim şarkım..." Kapak için Mrs_Melody'ye teşekkürler!