Bölüm 12
"Merhaba! Şey, bu çektiğim ilk video. Biraz heyecanlıyım bu yüzden. Şu günlerde yani YGS'ye sekiz gün kala yaptığımız tek şey ders çalışmak. Ha, arkadaşlarımıza da vakit ayırıyoruz ama çoğunlukla kafamız derslerde oluyor."
Arkadan Leon'un sesini duyduğumda başımı hafifçe çevirdim.
"Çoğunlukla mı? Ben arkadaşlarımla birlikteyken bile ders çalışıyorum kafamdan." dedi ve kahkaha attı.
Onun kahkahasını ses kaydına alıp sonsuza kadar saklama isteğiyle doldum. Tüm gün evimde çalsa asla bıkmazdım.
"Komik. Siz ona bakmayın. Leon ne söylediğini bilmiyor." dedim.
"Tabii." dedi Leon.
Nefesini çok yakından hissediyordum. Boynumda. Tüylerimin diken diken olmasını hissettiğimde Leon'un bunu hissetmemesi için dua ettim.
"Umarım bu çalışmaların karşılığını alırız. Hepimize başarılar." dedim ve kamerayı kapattım.
Leon'a döndüğümde gözlerinin bende olduğunu fark ettim. Bu içimi ısıttı. Bana bakması çok hoşuma gidiyordu.
"Leon ya, sen gelmeseydin ben ne güzel videomu çekiyordum. Rezil ettin videomu." dedim huysuzlanarak.
"Hiç de bile. Asıl ben gelince güzelleşti. Kesin sen şimdi bilimsel açıklamalar yapmaya falan kalkışırdın."
"Ha-ha. Çok komik. Ben gülüyor muyum? Hayır."
"Espri anlayışın olacağını düşünmemiştim zaten."
Dil çıkarttım. Espri anlayışım yokmuş. Hah! Sevsinler. Sanki senin çok var.
Arkadan gelen "Leon!" seslenişini duymamla arkama döndüm. Bir kız, tanımadığım bir kız, Leon'a doğru yürüyordu.
"Oh, çok şükür seni buldum."
Ben ne olduğunu anlamadan kız Leon'un kollarına atılmıştı. O da ne? Leon'da ona sarılıyor! Aman Tanrım. Bu kız kim? Ve neden Leon'a sarılıyor?
Uzun sarılmaları bittiğinde Leon bana döndü. Yüzünde rahat bir ifade vardı. Beyimize bak!
"Violetta tanıştırayım bu Sabrina."
Adının Sabrina olduğunu öğrendiğim şahsiyet omuzlarına kadar uzanan siyah saçlarını geriye attı. Gözleri koyu kahverengiydi.
"Sabrina benim... benim eski bir arkadaşım." diye cümlesini tamamladı.
"Bana açıklama yapmana gerek olduğunu zannetmiyorum. Ben senin neyinim ki?" diye tısladım Leon'a ve sınıftan çıktım.
Bu kız da neyin nesiydi? Neden okula gelip Leon'a sarılıyordu ve onunla sarmaş dolaş oluyordu! Kim o kim?
"Violetta... Hey!"
Arkadan gelen sesle omzumdan geriye baktım. Ludmila bana sesleniyordu. Durdum ve ona döndüm. Koşarak yanıma geldi.
Nefes nefese "Ay çok yoruldum. Violetta, Federico'yu gördün mü?" diye sordu.
Başımı olumsuz anlamda iki yana salladım. Ludmila elleri belinde durdu ve etrafına bakındı.
"Nerede olabilir ki? Of, bir türlü bulamadım."
"Sınıfta değildi. Kantinde olabilir." diye bir öneri getirdim.
"Belki. Sağ ol, görüşürüz." dedi ve geldiği gibi koşturarak gitti.
Ludmila'nın arkasından baktım bir süre. Sonra kendime gelip sınıfa geri döndüm. Yapacak bir şeyim yoktu ki. Hem belki Leon'la Sabrina gitmiştir diye düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Dans #Wattys2016
Fanfiction"Kalbinin atışlarını duyabiliyor musun? İşte o benim şarkım..." Kapak için Mrs_Melody'ye teşekkürler!