IBölüm 27I

639 38 15
                                    

Bölüm 27

"Arkadaşlar gösteri var bugün hazır mıyız?" dedi öğretmenimiz.

"Hocam şey... Ben gereğinden fazla heyecanlıyım." diye itiraf ettim.

"Ah olamaz. Yoksa sende mi vazgeçtin?"

Öğretmen bu dedikleriyle bana Leon'u anımsatmıştı. Mezun olduğumuz gün onunla bir sürü fotoğraf çektirmiştim ve çok mutluyduk.

Bana dün "Yarın sizi izlemeye geleceğim." demişti ve çok moral vermişti.

Keşke yanımda olsaydı ve elini tutabilseydim.

"Hayır, hocam ne alakası var. Sadece heyecanlıyım." dedim düşüncelerimden sıyrılarak.

"Tamam, Violetta sakin ol. Tek başına olduğunu düşün." dedi öğretmenimiz.

Başımı salladım gülümseyerek.

"Son provalara başlayalım mı?"

'Evet' seslerini duyunca başladık. Artık prova yapa yapa alışmıştık ve hiç zorluk çekmiyorduk. Tek derdimiz seyircilerin yanında ne yapacağımızdı.

Derin bir nefes alıp provayı bitirdiğimizde öğretmenimiz bizi alkışlamadan önce biri alkışladı. Öğretmenin arkasına baktığımda Diego'yu gördüm.

Diego bugün provalara geç kalmıştı. Neden bu kadar geç kaldığını bilmiyordum ama sanırım evde bir sıkıntı çıkmıştı.

"Ah, Diego sonunda geldin." dedi.

"Evet, hocam. Ayrıca ben gelirken kostüm ve makyaj yapacak kişilerde geliyordu. Malum bir saatimiz kaldı." dedi.

Makyajımızı ve saçımızı yapacak kişiler özel olarak tutulmamıştı. Onlar bizim okuldan güzel becerileri olan öğrencilerdi. Kostümlerimizde bizim mağazalardan aldığımız elbiselerdi. Öyle çok pahalı işlere girişmemiştik.

"Tamam. Çocuklar bakın, eğer bir aksilik falan çıkarsa ki umarım çıkmaz, yine de sizinle gurur duyduğumu bilin tamam mı?"

Başımızı sallayarak öğretmeni onayladık. Bu konser için çok çalışmıştık ve umarım bir aksilik çıkmazdı. Bunun olmasını hiçbirimiz istemezdik.

Kısa süre sonra Diego'nun dediği gibi saç ve makyaj yapacak öğrenciler geldi. Arkalarında da kostümleri taşıyan öğrenciler.

Hepimiz hızlı bir biçimde kostümlerimizi giydik. Benim üzerimde şu anlık açık pembe kısa tulum vardı. Saçlarımın bir kısmı yana çiçekli bir tokayla tutturulmuştu.

Aynada kendime baktım. Bir kız makyajımı yapmak için beni beklediklerini söyledi. Bir şey söylemeden makyaj yapılan masalardan birine oturdum.

"Çok abartmayın." dedim.

Kız benim sözümü dinleyerek abartmaktan kaçındı. Kendime tekrar göz gezdirdim. Arkamda duran Diego'yu görünce irkildim.

Onun da üzerinde siyah ceket içinde ise bir ton açık siyah tişört altında siyah kot vardı.

"Çok güzelsin. Hadi kalk artık. Birazdan gösteri başlayacak." dedi.

Başımı sallayıp yerimden kalktım. Keşke az önce Diego yerine Leon gelseydi.

O da muhtemelen ön kısımlarda bir yere yerleşmiş bizim sahneye çıkmamızı bekliyordu. Keşke o da sahneye çıksaydı.

"Son beş dakika arkadaşlar. Hazır mıyız hepimiz?" diyen öğretmene döndüm.

"Hazırız." diye bağırıştık.

Son Dans #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin