9. bölüm

528 80 23
                                    

Önceki bölüm

Qu QuMei, kahkaha attı. Gözünde her geçen dakika Bing Lang daha sevimli oluyordu. Fakat bilmiyordu ki onun avuçlarına düşmüştü. Bir kukla gibi oynatılacaktı.
.
.
.
.
.
-Pekala, çiçekleri de teşekkürü de kabul ediyorum. Kurabiye ve çay sever misin?

Bing Lang çocukça ellerini çırptı.

-Kurabiye mi? Bayılırım! Qu abla en iyisisin.

Kısacık bir süre sonra Qu QuMei ve Bing Lang çikolatalı kurabiyeleri yerken çay içip sohbet ediyorlardı. Bing Lang tıpkı bir bebekmiş gibi kurabiyeyi yerken eline yüzüne bulaştırıyordu.

Qu QuMei'nin hiç çocuğu olmamıştı. Bu sene 49 yaşındaydı. Zamanında bir adamı sevmiş ama ayrılmışlardı. Hep bir çocuğu olsun istemişti...

Şimdi ise Bing Lang'a bakarken içinde özlemini çektiği annelik hisleri ortaya çıkıyordu.

Zaman yavaşça geçti...

Bing Lang, evine dönüp gelişim yaptı ve kitap okudu. Bu şekilde gerçekten de zaman hızla geçmiş ve 3 ayı da geride bırakmıştı.

Bing Lang, kendi kendine düşünüyordu. Her 5 ayda bir kez dışarı en fazla 1 aylığına olmak üzere çıkma hakkı vardı.

Sonuçta tarikat bir hapishane değildi. Herkese çıkma şansı veriliyordu. Fakat öğrencinin kimliğine göre oranları değişiyordu. Dış öğrenciler 5 ayda 1 kez çıkabilirken. Orta seviye öğrenciler ise 3 ayda bir ve çekirdek öğrenciler de canları istedikleri zaman çıkıp geri gelebiliyorlardı.

Ayrımcılık her yerdeydi!

Zamanında Bing Lang dışarı hiç çıkmamıştı. Ölene kadar hatta öldüğünde bile. Çünkü ailesini ve zamanında yaşadığı o yere geri dönmeyi hiç istememişti. Fakat artık devir değişmişti. O da öyle...

-Ailemin mezarını görmek istiyorum. Almak istediklerim de var.

Bing Lang kararını hızla vermişti. Evinden çıktı ve öğrenci işlerine ilerledi. Binaya girdikten sonra konuştu.

-3 haftalığına evime gitmek istiyorum.

Görevli, Bing Lang'ın bilgilerine bakıp onayladıktan sonra eline bir kağıt verdi.

-Burayı imzala. 3 hafta sonra dönmezsen kaçak durumuna düşersin.

Bing Lang kağıdı imzaladıktan sonra çıkış işlemlerini halletmişti. Evine geri dönüp bir kaç eşyasını toparladığı sırada bilekliğinden amcasına ulaştı.

-Amca, tarikattan 3 haftalığına izin aldım. Beni eve götürecek araç ayarla.

Bileklikten Bing Fang'ın sesi geldi.

-Tamam. Hemen hallediyorum. Yakında ki aracı oraya göndereceğim. En geç 3 saate orada.

Bing Lang'ın gidiş ve dönüşü 2 hafta sürecekti. Yani kendisine ayırdığı zaman sadece 1 hafta idi. Fazla olmasa da tüm işlerini halletmek için yeterli bir zamandı.

3 saat hızla geçti.

Bing Lang, tarikatın dışında bekleyen aracına bindi. Zaman geçirmek için hazırladığı listeyi kontrol etti.

Geri döndükten sonra tekrar dağa tırmanmaya çalışacaktı. Onun için uygun eşyalar almalıydı. Onun aldıkları ilk girişim de tükenmişti. Bir de yeterince hazırlık yapmadığı ortaya çıkmıştı.

Ayrıca büyüdüğü için kıyafetler ona birazcık küçük gelmeye başlamıştı.

-Soğuğa dayanıklı kıyafetler, kalın ipler, süper ısı bandları, bolca yiyecek, elleri korumak için eldivenler...

I want to Revenge! [BL] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin