Önceki bölüm
Bunu kesin olarak bilmese de hata olmamasını çok istiyordu. Benzer ihaneti daha kaldıramazdı. O zaman gerçekten de kalbi tamamen kararırdı.
.
.
.
.
2 ay daha geçmişti.Bugün Bing Lang'ın 7.yaş günüydü.
Qu QuMei, elinde kendi yaptığı pastayı getirmişti.
-İyi ki doğdun Xiao Lang.
-Teşekkür ederim Qu abla.
Bing Lang, kocaman bir gülümsemeyle pastasının üzerinde ki mumu üfledi. En son geçmişte 2 kez kutlamıştı. Onda da Lian Bao Zi sayesindeydi..
Bunu düşündüğü anda morali bozuldu. Fakat belli etmek istemedi. Ne zaman o adamı düşünse keyfi kaçıyordu.
Dün gece sonunda seviye atlamıştı. Artık temel kaynak aleminin 8.seviyesinde idi.
7-8 ay sonra seviye atlamak iyi bir gelişme sayılabilirdi. Geçmişe dönmesinin üstünden 1,5 yıl geçmişti. Yani yaklaşık 20 ay geçmişti. Zaman ne kadar da hızlı ilerliyordu.
Ölümlü Alemler: Temel Kaynak Alemi -> Başlangıç Kaynak Alemi -> Gerçek Kaynak Alemi -> Ruhsal Kaynak Alemi -> Yeryüzü Kaynak Alemi -> Gökyüzü Kaynak Alemi -> İmparator Kaynak Alemi -> Tiran Kaynak Alemi -> Egemen Kaynak Alemi (1-9) (başlangıç-orta-zirve)
Qu QuMei, hafifçe gülümsedi. Elinde ki kağıdı Bing Lang'a verip konuştu.
-Bu da doğumgünü hediyen. Lu kardeşlerin bulunduğu yer. 10 gün sonra bu konumda buluşacaksınız. Yanına Rue Ji'yi de al. Kendini zor durumda sokma.
Bing Lang kağıdı aldı ve konuma baktı. Bu yeri bilmiyordu. Belki Rue Ji biliyor olabilirdi.
-Çok teşekkür ederim. Qu abla harikasın.
-Hahaha.. Biliyorum seni afacan.
İkili gülüştüler. Pastadan sonra Qu QuMei ciddiyetle sordu.
-FengFu güneşi ne durumda?
Bing Lang da ciddileşti.
-Embriyo halinde.
Tüm güneşlerin 4 formu bulunuyordu. Embriyo, ilk yoğunlaşma, tamamlanma ve mor güneş.
Tüm güneşler tamamlandıktan sonra hepsini birbirine bağlayıp onları mor güneş formuna sokması gerekiyordu. Bu gerçekten de çok uzun zaman alacak bir şeydi.
Qu QuMei ve Bing Lang bahçeye çıktılar ve Qu QuMei, elini açıp bekledi.
-Tüm gücünle vur!
Bing Lang kaşlarını çatıp kendisini hazırladı. Enerjisini ve manevi enerjiyi elinde yoğunlaştırıp Qu QuMei'nin eline sert bir yumruk attı.
-Güzel! Fiziksel gücün Başlangıç Kaynak Aleminin 1.seviyesinin zirvesinde.
-5-6 Yıla embriyo formunu geçersin. Bu bile büyük bir başarı.
Bing Lang gururla gülümsedi. Bu kadar güçlü olacağını geçmişte asla hayal edemezdi. Fakat bu gücün bedeli kaynak masrafıydı.
İlk güneşin embriyosunu oluşturmak bile ona 130 enerji taşına mâl olmuştu. Eğer ki başkalarından almasaydı kesinlikle 1 yıl da zor başarırdı. Çünkü bu kadar enerji taşı neredeyse 1 yıllık aldığı kaynak kadardı.
Enerji taşları kullanmasaydı eğer o zaman 3-4 yıl uğraşsa bile zor olurdu.
Ayrıca baştan bu kadar zorsa diğer kısımları düşünmek bile istemiyordu. Kim bilir ne kadar enerji taşı harcayacaktı?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I want to Revenge! [BL]
Fantasíaİntikam almak istiyorum! Bing lang, öldüğü ana kadar kullanıldığının farkına varamamıştı. Sevdiği adam tarafından öldürülmüştü. Kalbi delindikten sonra gözlerini kapattı ve intikam almayı diledi. Bing lang, gözlerini tekrar açtığında geçmişe geri...