11.Bölüm

533 70 57
                                    

Bir güzelinden 20 yorum gelir mi acaba?

Önceki bölüm

Zaman yavaşça geçti..
.
.
.
.
.
Bing Lang, elinde ki enerji taşının son enerji kırıntılarını emiyordu. Son kırıntı da bittiğinde bedeninden çatlama sesi geldi.

Temel kaynak aleminin 6.seviyesi!

Sonunda başarmıştı. Ayrıca kendi yarattığı tekniği kullandığından sadece gelişimi değil vücudu da güçleniyordu.

Şu anki gücü kendi seviyesinden 3 seviye daha fazla olan birisini yenebilecek düzeydeydi. Tabi rakibi de vücut geliştirme uzmanı değilse geçerliydi. Yine de geçmişte ki haline göre çok çok daha iyi durumdaydı.

Zaman gerçekten de hızlı geçmişti. Yarın sabah erkenden araçla tarikata dönecekti.

Bing Lang, temelini sağlamlaştırdıktan sonra bahçeye çıktı. Eline bir kılıç aldı ve sallamaya başladı. Sadece gelişimi ve vücudu değil teknikleri de geliştirmeliydi.

-Eğer ki 10 yaşımdan önce temel kaynak aleminin zirvesine ulaşırsam tarikata kaynak arttırımı için başvurabilirim.

Tarikatların hepsi yetenekli kişilere önem veriyordu. Eğer ki 10 yaşından önce temel kaynak aleminin zirvesine ulaşırsan aldığı kaynak arttırılırdı. Yani 10 enerji yaşından 15'e yükselirdi.

Ayrıca 15 yaşından önce başlangıç kaynak alemine geçerse dış öğrenci pozisyonundan orta seviye öğrenci pozisyonuna yükselirdi. Aldığı kaynak da 30'a çıkardı ve ekstradan da bir meridyen açılım hapı verilirdi.

Geçmişte Bing Lang bunu çok istemiş ama alamamıştı. Sadece biriktirip almak zorunda kalmıştı. Şimdi ise bu onun hedefiydi ve yapacağına olan güveni de vardı.

30 yaşından önce gerçek kaynak alemine geçerse de çekirdek öğrenci olurdu ve emrine hizmetçiler alır, kaynakları 60'a çıkardı. Tabi bir çok ayrıcalık daha elde ederdi.

Bu işler bu şekilde ilerliyordu. Güç çok önemliydi. Tarikat varlığı için güçlü insanlara muhtaçtı. Elbette onları destekleyecekti.

Tabi bu destek bedavaya olmuyordu. Onları dış dünyaya görevlere gönderip daha fazla kişi çekmeyi arzuluyorlardı.

Bu hayatta hiçbir şey bedava değildi!

Zaman geçmeye devam etti.

Bing Lang, aracının içinde dışarıya bakıyordu. Sadece 1 saat içerisinde tarikata varmış olacaktı. 3 hafta ne kadar da çabuk geçmişti.

Bir çok işini halletmiş ve Rue Ji'yi de iyice kafalamıştı. Artık ona derinden bağlıydı. Ne derse yapardı. Özellikle de o güneş kreminden sonra bağlanmanın ve sadakatin etkisi belli olmuştu.

-Rue Ji, gittikçe daha çok güneş ışığını arzulayacak. Fakat ona verdiğim krem sadece 3-4 ay idare edecektir. Benden bir şey istiyorsa benim istediklerimi vermek zorunda.

Bing Lang derin bir iç çekti. Sanki daha dünmüş gibi hatırlıyordu. Buraya ilk gelişini...

Fakat aradan 6 ay kadar bir süre geçmişti. Tabi sadece bu zaman dilimi içindi.

-O şerefsizin gelmesine 3 yıl 8 ay var. Onun kalbini söküp atacağım. Fakat hemen öldürmeyeceğim. Yavaşça... Acı çektireceğim!

Bu gezegen de günler de yıllar da farklıydı. 1 yıl 14 ay ediyordu. Ekosistem tamamen dünyadan farklıydı.

Bing Lang'ın yüzü Lian Bao Zi'yi düşündüğü anda çirkinleşti. Sonra derin bir nefes verdi ve aklından sildi. Nefretinin demlenmesini istiyordu.

I want to Revenge! [BL] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin