29.Bölüm

393 57 53
                                    

Normalde atmayacaktım bölüm. Çünkü yorum yoktu ve yazar üzüldü. Yine de rinteruyu kıramadım. 🥰

Önceki bölüm

-Canım babama, bu taşlara ihtiyacın olduğunu biliyorum. Doğum günün kutlu olsun. Orta seviye öğrenci olduğun için de tebrikler. Sevgilerle oğlun Rue Ji.

Aynen bu şekilde yazıyordu.
.
.
.
.
Diğer eşya ise Bing Lang'ın göz rengi ile uyumlu bir taşı bulunan güneş şekilli bir kolyeydi. Yine bir not iliştirilmişti.

-Saygıdeğer babama, bu kolye yang enerjisini emebilen solistis taşından yapıldı. Yang sanatlarına çalıştığını biliyorum. İşine yarayacaktır. Çok seven oğlun Rue Ji.

Son eşya ise yine Bing Lang'ın göz rengi ile uyumlu, üstünden hafif yıldırımlar saçılan bir çift kılıç idi. Tabi ki yine not yazılmıştı.

-Doğumgününe gelemediğim için çok üzgünüm baba. Bu çift kılıçlar yıldırım saldırısı yapabilir. Shijie gezegeni pek güvenli değil artık. Kendine dikkat et lütfen. Her zaman destekçin oğlun Rue Ji.

Bing Lang, üç eşyaya da gülümseyerek baktı. Hepsi oldukça değerliydi. Özellikle de son iki hediye emindi ki çok pahalı ve nadir parçalar olmalıydı.

Yine emindi ki Rue Ji bunlara çok fazla harcadığından sadece 100 enerji taşı gönderebilmişti. Yoksa 1000 hatta 10.000 tane bile gönderebilirdi.

Bing Lang, bir şeyin farkına da varmıştı. Baba yalanı aptalca bir plan değildi. Aslında bilinçaltının bir yönlendirmesi idi.

İlk zamanlar bu gerçek fazlasıyla kabullenme sınırını aşıyordu. Fakat zamanla tamamen kabullenmişti.. Onun bir oğlu vardı ve kendisini çok seviyor ve değer veriyordu.

Aynı zamanda Bing Lang da Rue Ji için satranç taşı olmaktan çıkmış ve gerçekten de kabullenip değer verdiği birisine dönüşmüştü.

-Herkese yanımda olduğu için minnettarım.

Kutlamanın ardından 3 gün geçmişti.

Lian Bao Zi, yarım ama sempatik bir gülümsemeyle Bing Lang'a bakıyordu.

-Duydum ki... 3 gün önce senin doğum gününmüş. Ehm... Hediye alamadım ama... İyiki doğdun Xiao Lang.

Bing Lang yalancı bir gülümsemeyle teşekkür etti.

-Teşekkür ederim. Zaten hediyeleri ve kutlamaları sevmem.

Bu bir yalandı.

Bing Lang, hiçbir şekilde Lian Bao Zi'nin hediyelerini istemiyordu. Evet onu sömürüyordu. Fakat ondan bir "hediye" alma fikri midesini bulandırıyordu.

Çünkü bu geçmiş travmalarından kaynaklanıyordu.

Ayrıca gerçekten sadece seven ve sevilen kişiler arasında hediyeleşme olması gerektiğine inanıyordu.

Geçmişte hediye altında kendine iğrenç bir eşek şakası yapılmıştı. Lian Bao Zi'ye aşık olan kızlar, tarafından yapılmıştı.

O zamanlar Lian Bao Zi, yakışıklılığı ve sempatikliği ile kızlar arasında da erkekler arasında da oldukça popülerdi. Yanında dolaşan bir sünepe fikri kızları sinirlendirmiş olacak ki ona iğrenç bir eşek şakası yapmışlardı.

Bu şaka aynen şu şekildeydi, onu süpriz adına tarikatın başka bir bölümüne çekme ve sonra da bayıltıp ağaca asma ve üstüne pislik fırlatma idi.

Bing Lang o şekilde tam 1 hafta kalmıştı.

Sonunda kurtarıldığında ise ki onu Lian Bao Zi kurtarmıştı (!?) kokudan günlerce yanına yaklaşılamamıştı. Defalarca yıkanmasına rağmen o kokuyu çıkartması çok zor olmuştu.

I want to Revenge! [BL] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin