Önceki bölüm
Bing Lang, diğer görevlere baktıktan sonra başlangıç için 1 tanesinin yeterli olduğunu düşündü. Bu, onun ilk göreviydi.
Yani Bing Lang olarak 2 yaşamında da ilk görevi idi.
.
.
.
.
-Lanet olsun!-Bu görevi seçmemeliydim. Tuzakmış!
Bing Lang, boynunda ki kolyeyi sıkıca tuttu ve koşmaya başladı. Saklandığı duvardan ayrılmıştı.
İşler nasıl bu hale gelmişti ki?!
Yaklaşık 2 ay öncesine dönersek...
....
Bing Lang, hızlıca eşyalarını toparladıktan sonra evden hışımla çıkacaktı ki Shui Hong, durdurdu.
-Ne oldu? Ne bu acele?
Bing Lang, hızlıca anlattı.
-Görev aldım. Zaman sınırım biraz az. Hızlıca halletmek istiyorum.
Shui Hong, yavaşça başını salladı.
-Peki. Sen öyle acele edince endişelendim. Bana bu görevin detayını söyler misin?
-Sadece bir fabrikadan önemli verileri yok etmek üzerine. Zor değil.
Shui Hong, derin bir nefes verdi ve Bing Lang'ın saçını nazikçe okşadı.
-Yine de dikkatli ol. Görevler bazen tuzak olabiliyor. İçimde garip bir his var. Kolyeni takıyor musun?
Bing Lang, verildiği günden beri taktığı kırmızı taşlı kolyeyi boynundan çıkarttı ve gülümsedi.
-Evet. Merak etme, kendi başımın çaresine bakabilirim. Ayrıca o piçleri daha fazla tutmanın anlamı kalmadı. Öldür gitsin.
Shui Hong, Bing Lang'a sıkıca sarılırken onayladı.
-Tamam. Sen dikkat et tamam mı?
-Peki peki... Hahaha...
Bing Lang da sıkıca sarıldıktan sonra hemen ayrıldı. İçinde ilk görevi için bir heyecan vardı.
Görevin bazı detaylarını sonra öğrenecekti. Şu anda sadece gideceği yeri ve görevin amacını biliyordu
Tarikatın dışına çıktıktan sonra bir taksi tutmuştu. İçine yerleştikten sonra gideceği yeri söyledi ve Rue Ji'ye mesaj attı.
-Xiao Ji, Eruha ilaç şirketini biliyor musun?
Anında bir mesaj geldi.
-Evet baba. Yaklaşık 10 yıl önce kurulan yeni şirket. Rakibi olarak FuJa şirketini seçmişler. İkisi de güzellik ve sağlık alanında ürünler oluşturuyor.
Bing Lang, tek kaşını kaldırdı. Bu şirketi bilmemesinin nedeni demek ki yeni kurulmuş olmasıydı.
-Başka ne biliyorsun?
-Bildiğime göre iki şirketin kurucuları da akrabaymış. Tabi ki FuJa şirketi çok köklü bir şirket. Aralarında anlaşmazlık olduğu söyleniyor. Neden sordun?
-Bir görev aldım. Eruha şirketi göndermiş.
Bing Lang, FuJa şirketini biliyordu. Yanlış hatırlamıyorsa da zamanında onlarla ufak bir iş de yapmışlardı. Onlardan bazı bitkileri aldığını hatırlıyordu.
- baba, piyasada ki bir ilaç türü iki şirketin de üstüne düştüğü bir ürün. İki şirket de ilacın tarifinin birbirinden kopyalandığını iddia ediyor. Acaba görevin bu ilacın tarifini çalmak ya da yok etmek olabilir mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I want to Revenge! [BL]
Fantasíaİntikam almak istiyorum! Bing lang, öldüğü ana kadar kullanıldığının farkına varamamıştı. Sevdiği adam tarafından öldürülmüştü. Kalbi delindikten sonra gözlerini kapattı ve intikam almayı diledi. Bing lang, gözlerini tekrar açtığında geçmişe geri...