2.Sezon 6.Bölüm

122 25 27
                                    

Önceki bölüm

-Bende eskiden kalma hayvan etleri var. Onları kızartıp yiyebilirsin. Benim yemeğe ihtiyacım yok. Fakat kimseyle paylaşamazsın.

-Teşekkürler.
.
.
.
.
Shui Hong'un alt uzayı oldukça geniş ve kararlıydı. Ayrıca orada zaman duruyordu. Yani yeni yapılmış bir yemek bile binlerce yıl sonra çıkarıldığında hala taze ve sıcak olabilirdi.

Shui Hong, önce kendi döneminin tarifine göre yapılmış olan yemekleri çıkarttı ve verdi. Onun yemeklere ihtiyacı yoktu. Fakat Bing Lang'ın hala ihtiyacı vardı. Sonuçta hala oldukça zayıftı.

Bing Lang, 3 kiloluk baharatlı etin tadına baktığında yüzünde tuhaf bir ifade oluştu.

-Bu ne tür bir baharat ve ne eti? Hayatımda böyle lezzetli bir et yemedim.

Shui Hong, kıkırdadı ve hızlıca açıkladı.

-Bu et bir beyaz pullu gergedana ait. Onlardan hala var mı bilmiyorum ama lezzetlidir. Baharat olarak da reihan denilen bir baharat türü. Tüketildiğinde kişinin kaslarını güçlendirir dayanıklılığı arttırır.

Bing Lang normalde çok et seven birisi değildi. Sebze ve karbonhidrat tarzı şeyleri daha çok severdi. Fakat bu et olursa bir oturuşta 10 kilo bile yiyebileceğini hissediyordu.

Kısa sürede hepsini silip süpürmüştü. Bedeninde tuhaf bir enerji akımı oluşmuştu. Cidden kaslarının güçlendiğini ve dayanıklılığının arttığını hissediyordu. Üstelik de günde 3 defa acıkan o, bir hafta boyunca tok kalacakmış gibi hissetti.

Böylece 2 hafta daha geçti.

-Artık önümüzde kaç kişi olduğunu görebiliyorum. Sence burada ki herkesi alacaklar mı?

-Sanmıyorum. Bence %99'u alınmayacak.

-Bana da öyle geliyor.

1 hafta sonra Bing Lang yetişim yaparken dantianından çatlama sesi geldi. Kasları ve kanı güçlendi. Bedeni daha esnek bir hale geldi.

Başlangıç kaynak aleminin 10.seviyesi!

Düşündüğünden 3 ay önce seviye atlamıştı. Nasıl sevinmesindi ki?

Bunun sebebi kesinlikle Shui Hong'un yemek zulası idi.

Egzotik etler ona çok fayda sağlamıştı. Hatta boyunun bile biraz uzamasını sağlamıştı.

Bing lang, 2 gün önce 18 yaşına gelmişti. Boyu ise 178 idi. Büyük ihtimalle de 5 cm daha uzar sonra dururdu uzaması. Bu bile şaşırtıcıydı.

Shui Hong da Bing lang ile yaşıtmış gibi görünmek için bedenini değiştirmişti. Boyu 183 olarak görülüyordu.

Bing Lang ne kadar uzarsa Shui Hong da ondan sadece 5 cm kadar uzunmuş gibi yapacaktı. Bunu böyle planlamıştı.

Sonuçta etrafta 3 metre olarak gezemezdi değil mi?

Tabi bu uzun sırada beklerken sırada ki insanlar vakit geçirmek için birbirleriyle dost olmaya başlamıştı. Fakat Bing Lang ve Shui Hong ikilisi bu işe karışmamışlardı.

Sonuçta onları tanımıyorlardı ve gelecekte düşman olabilirlerdi. Bu tür boş dostluklara hiç gerek yoktu.

Bing Lang sadece üç kişiye güveniyordu bu hayatında. Birisi Shui Hong, birisi Qu Qumei ve son olarak da Rue Ji.

Onlar varken daha fazla kişiye hiç gerek yoktu.

2 hafta sonra sıra sonunda onlara gelmişti. 10 farklı görevli sıra ile ilgileniyordu. Yüzlerinde ki yorgun ve bıkkın ifade uzun zamandır bunu yaptıklarını gösteriyordu.

I want to Revenge! [BL] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin