Önceki bölüm
Sistem, tarama yaptığı sırada bu tuhaf adam hemen onu fark etmişti. Ardından da Bing Lang'ın gölgesine saklanmış ve onu izlemeye başlamıştı.
.
.
.
.
Shui Hong, adamı baştan sona inceledi. Hisleri bu adamın tehlikeli olduğunu söylüyordu.Bu uzun zaman sonra ilk kez olmuştu.
-Sen ölümsüz müsün?
Adam tatlı ama alaycı bir şekilde gülümsedi.
-Bilmem.
Shui Hong kaşlarını çattı ve tekrar sordu.
-Kimsin sen?
Aynı cevap.
-Bilmem.
-Neden Xiao Lang'ın gölgesinde saklanıyorsun?
-Bilmem.
Shui Hong, öfkeyle baktı. Bu adam resmen onunla dalga geçiyordu. Onun varlığını ilk kez bir kaç ay önce fark etmişti. Daha doğrusu adamın varlığını fark etmemişti.
Bing Lang'ın gölgesinde bir sorun olduğunu fark etmişti.
Kendi çapında olayı anlamaya çalışmıştı ama bir türlü bulamamıştı. Ondan başka kimse bir sorun yokmuş gibi davranıyordu.
Bing Lang bile hiçbir şeyden haberi yoktu!
Shui Hong, bu adamın hiçbir şey söylemeyeceğini anlamıştı. Ayrıca zararı da yokmuş gibiydi. Sanki bir anda yoktan var olmuştu ve tek yaptığı da izlemekti.
Shui Hong, bir anlığına adama saldırmayı düşündü. Fakat hemen vazgeçti. Ona saldırsa bile yeneceğinden emin değildi.
Bing Lang, uykusunun en tatlı yerinde sistemden gelen ani ses ile uyandı.
Sistem: Yükseltme işlemini onaylamak istiyor musunuz?
İlk başta anlayamasa da zihni hızla kendisini topladı. Gözlerini açmadan içinden konuştu.
-Yükseltme işlemi nedir?
Sistem: Benim yapılışımdan 3000 yıl sonra yeni sürüm tamamlanmıştır. Kabul edildiği taktirde yeni sürüm size bağlanacaktır.
-Bu daha fazla özellik olacak mı demek? Peki ya senin bildiğin bilgiler?
Sistem: Benim bilgilerim yükseltme işlemi ile kaybolmayacak. Yeni sisteme işlenecek. Kabul ediyor musunuz?
-Evet.
O anda gizemli adam ortadan yok oldu. Bing Lang'ın küpesi de değişti ve ortadan kayboldu. Onun yerine alnının ortasında mavi renkli bir pul belirdi ve saçlarının uçlarının rengi gizemli adamla aynı şekilde değişti.
Bing Lang, istemsizce tekrar uykuya daldı.
Shui Hong ise onunla konuşan adamın yok oluşu ile şaşırmıştı. Hemen Bing Lang'ın gölgesine baktı. Fakat bir sorun göremedi. Hemen sonra onun alnında ki pulu ve saçlarının uçlarının değişimini fark etti ve küpesinin yok olduğunu idrak etti.
Hızlıca Bing Lang'ın vücudunu kontrol etti. Hatta kendi Qi'si ile içsel durumuna da baktı. Fakat hiçbir sorun görünmüyordu.
Kafası karışmıştı. Fakat hisleri ona bu gizemli adamın Bing lang'a bir şeyler yaptığını söylüyordu. Bir an uyuyan Bing Lang'ı uyandırmayı planladı. Fakat hemen vazgeçti. O uyanınca sorar öğrenirdi.
Bing Lang, kendisini boş, beyaz bir alanda buldu. Neler olduğunu anlamak için çevreye bakarken karşısında hiç tanımadığı birisini gördü.
-Sen kimsin? Burası neresi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I want to Revenge! [BL]
Fantastikİntikam almak istiyorum! Bing lang, öldüğü ana kadar kullanıldığının farkına varamamıştı. Sevdiği adam tarafından öldürülmüştü. Kalbi delindikten sonra gözlerini kapattı ve intikam almayı diledi. Bing lang, gözlerini tekrar açtığında geçmişe geri...