1.Bölüm

1.5K 110 52
                                    

Tanıtım

İntikam almak istiyorum!

Bing lang, öldüğü ana kadar kullanıldığının farkına varamamıştı. Sevdiği adam tarafından öldürülmüştü. Kalbi delindikten sonra gözlerini kapattı ve intikam almayı diledi.

Bing lang, gözlerini tekrar açtığında geçmişe geri dönmüştü. Bu sefer her şey daha farklı olacaktı!
.
.
.
.
1.Bölüm

Bing lang, aşık olduğu adamın gözlerinin içine baktı. Neden onun gibi birini sevmişti ki?! Sadece kullanılmıştı!

Ne kadar da salaktı!

Bing lang, kendisine kötü bir şekilde sırıtan Lian Bao Zi'ye baktı. Daha sonra ifadesi değişti ve son ana kadar yüzü ifadesiz kalan Bing Lang'a nefret ve iğrenmeyle baktı.

Lian Bao Zi, nefretle parlayan gözlerini dikip sert bir sesle konuştu.

-Senin ölmen gerekiyordu. Kim senin gibi donuk yüzlü birini severdi ki?! Ha seninle çıkmışım ha buz bloğu ile. Hiçbir fark yok.

- Senden de yüzünden de nefret ediyorum! Sen öldükten sonra bütün hazinelerin de bana ait olacak!

Bing Lang, sessiz kaldı. Zaten yaralıydı. Bütün Şeytani söğüt tarikatı ona düşman olmuştu. Hepsi Lian Bao Zi sayesindeydi. İftira atılmış ve tuzak kurulmuştu kendisine. Oysa ki ne kadar da güvenmişti ona...

Gerçekten de yanlış kişiye güvenmekle büyük bir aptallık yapmış ve kendi sonunu getirmişti.

Tüm iftiraları reddetmeye çalışmıştı ama kimse ona inanmamıştı. İğrenç bir iftiraya kurban gitmişti.

Bing Lang, fısıltıya benzer bir tonla zorlukla konuştu. Ağzının kenarından kan akıyordu. Belli ki yaralıydı.

-Hiç dürüst ve irfan sahibi değilsin.

Lian Bao Zi, sinir ve alayla güldükten sonra konuştu.

-Hahahah..Biliyorum. Bunu söyleyen ilk kişi değilsin! Son olmayacaksın da. Son sözlerin bunlar mı?

Lian bao zi, elinde ki kılıcı kaldırdı ve Bing lang'ın kalbine nefret ve öfkeyle soktu. Öylesine sert bir şekilde gitmişti ki kalbe kılıç...

Lian bao zi'nin kılıcı, Bing lang'ın kalbine saplandı ve bununla da durmadı ve sırtından çıktı!

Lian Bao Zi, kılıcını o kadar derine sokmuştu ki.. Kılıcın metali Bing lang'ın içinden geçti ve kabzasından eline kadar açılan deliğe girdi!

Lian Bao Zhi'nin eli, kılıcın metalinden Bing Lang'ın kalbine değiyordu. Nasıl atmayı bıraktığını hissetti ve memnun bir şekilde gülümsedi.

Bing lang, ölmeden önce gözlerini çaresizlikle kapattı ve kendisinin bile duymakta zorluk çekeceği bir şekilde fısıldadı.

-İntikam almak istiyorum!
.
.
.
.
Bing lang, gözlerini açtığında kendisini bir odada buldu. Korkuyla sıçradı ve etrafa biraz göz gezdirdi. Bu oda küçükken kaldığı odaya çok benziyordu.

Bing Lang, düşündü.

-Sanırım rüya görüyorum! İnsanlar ölmeden önce yaşamları gözlerinin önünden geçermiş.

Bing lang, bu hem tanıdık hem de yabancı odaya biraz daha göz gezdirdi. Beyaz ve mavi renkli oda gayet iyi döşenmişti.

Bing lang, bu odayı en son 5 yaşında görmüştü. 6 yaşında ailesi ölmüştü ve şeytani söğüt tarikatına katılmıştı. Daha doğrusu katılmak zorunda kalmıştı. Yoksa ortada boş boş gezecekti ve sahip çıkanı da olmayacaktı. Fakat bir tarikata katılmak....

I want to Revenge! [BL] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin