31.bölüm

322 55 38
                                    

Bol bol yorum isterim aşklar. ٩😍۶

Önceki bölüm

korumalar, kapının açılma sesini duyduğu anda arkalarını dönüp bakmışlar ama kimseyi görememişlerdi.
.
.
.
.
Bing Lang, dikkatlice baktı ve elini hızlı tutup sinyali kesti. 20 saniye içerisinde tüm odayı araştırması gerekiyordu. Fısıltıyla söylendi.

-Gizli belgeler ya tablo arkasında ki kasalar da ya da çalışma masasının civarında olur.

Bu bir Klasikti ve klasikler asla eskimezdi.

Hemen duvarda ki iki tabloyu da kontrol etti. İkinci tablonun altında beklediği gibi bir kasa vardı.

-Sistem, şifreyi kır.

Sistem: taranıyor... Şifre 2819 bulundu.

Bing Lang şifreyi girince beklediği gibi belgelerin olmadığını fark etti. Fakat onun yerine yığınla para vardı.

Fazlası göz çıkartmaz ama azı sorun çıkarır mantığı ile tüm paraları yüzüğüne aldığında ne kadar olduğunu da fark etmişti.

Evet toplam da 50.000 shijie parası bulunuyordu!

Bing Lang, hızla hareket etti. Saniyeler birbirini kovalarken bir anda kapı hızla açıldı.

Bing Lang, son sanise de kendisini çalışma masasının altına atmıştı. Kimin geldiğini göremiyordu. Fakat adım seslerinden sadece 1 kişinin geldiğini anlamıştı.

Bir kaç adım sesinin sonunda kapı kapandı. Bing Lang hemen çıkmadı ve bekledi. Henüz 10 saniye geçmişti ki kapı tekrar hızla açıldı ve tekrar adım sesleri duyuldu.

-Sanırım yanlış düşündüm. Kimse yok burada.

Çıkan tok ses, Bing Lang'ın kulağına geldiğinde neredeyse rahat bir nefes verecekti. Fakat hemen ağzını tuttu ve bekledi.

Bir anda odada telefon müziğinin sesi duyuldu ve tok sesli adam telefonunu açıp konuştu.

-Ne var?

-Ne? Tüm kameralar kısa süreliğine devre dışı mı kalıyor?

-Anladım geliyorum. Bensiz bir bok da beceremiyorsunuz salak herifler!

Adım sesi duyuldu ve tok sesli adam kapıyı açtı ve kapattı.

Bing Lang tekrardan bir kaç saniye bekledi. Sonunda yavaşça başını yukarı kaldırdı.

Saniseler içerisinde gözlerine yansıyan başka bir çift gözü fark etti ve aniden geri çekildi. Tıpkı bir kedi gibi...

Zihni olanları işlediğinde yakalandığını anlamıştı. İyi de nasıl? Çok dikkat etmişti oysa ki!

Karşısında ki adam, 25-30 yaşlarında gibi görünüyordu. Uzun boyu, açık buğday cildi, orta uzunlukta lacivert saçı ve ona benzer bir renk olan mavi gözleri vardı.

-Yakaladım seni küçük fare!

Evet bu tok sesli adamdı!

İyi de gitmemiş miydi?!

-Sen!? Nasıl fark ettin?

-Hahahaha... Sinyallerin bozulduğu anda içeriye fare girdiğinden şüphe etmiştim zaten. Ayrıca asansörün çalıştığını da fark ettim. Evet asansör sessiz çalışıyor ve fark etmek zor fakat her katın koruması olduğu yerde kalır. Yukarı ya da aşağı inmezler.

-İllaki bir sorun olur ve çıkmaları gerekirse de merdiven kullanırlar. Yani neler olduğunu anlamam çok basit değil mi sence de küçük fare?

Bing Lang, ona sırıtan adama soğukça baktı. Sonra aniden kaşlarını çattı ve tüm gücüyle tekme attı.

I want to Revenge! [BL] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin