2.sezon 10.bölüm

126 23 3
                                    

Önceki bölüm

Bing Lang tekrar kendisini dışarda buldu. Zar zor geçmeyi başarmıştı. Eğer ki yetişimi biraz daha düşük olsaydı ve bu onun ilk hayatı olsaydı kesinlikle başarısız olurdu. Ciddi anlamda yıprandığını hissediyordu. Ayrıca ufak bir baş dönmesi ve bulanık görüş de vardı.
.
.
.
Zaman geçerken ertesi günün ilk ışıklarında kıdemli konuştu.

-Bu sınavda adayların %83'ü elendi. Elenenler ayrılsın ve geçenler beni takip etsin.

Böylece bir çok kişi ayrıldı. Artık çok daha az kişi vardı. Eleme oranı korkunç derece yüksekti. Ayrılmak istemeseler bile zorla atılacaklardı.

Kıdemli herkesi başka bir yöne yönlendirdi. Bir süre sonra önlerinde gerçek bir ziyafet vardı. Ayrıca bu ziyafette hizmetçi gibi görünen bir düzine kişi vardı.

-Son sınavınız daha sonra yapılacak. Şimdi dinlenin. Hizmetçilerimiz size birer hap verecek. Onları alabilirsiniz.

Herkes çok şaşkındı. Fakat bu şaşkınlık hemen düzeldi ve bazıları ziyafet masasına geçerken bazıları da haplarını aldılar. Kendi aralarında da tarikatın ne kadar düşünceli olduğunu tartışıyorlardı.

Bing Lang da önce hapı aldı ve inceledi.

-Sistem, bu hapta sorun var mı?

YS: Hap iyi yapılmış bir yenilenme hapı. Fakat iç bölgesinde güçlü bir uyku tozu bulunuyor. Kullanmamanı tavsiye ediyorum.

Bing Lang gibi bir kaç kişi de hapı inceliyor ve şüpheyle yaklaşıyordu. Fakat aradan geçen bir kaç dakika sonra içen kişilere hiçbir şey olmadığı anlaşılınca daha fazla kişi kullanmaya başladı. Ayrıca ziyafette de bir sorun yok gibiydi.

Yine de Bing Lang, yemeklerde de uyku hapı olduğunu öğrenince elini sürmemişti.

Demek son sınav buydu!

Bu hayatta kimseye güven olmazdı!

Gecenin bir yarısı insanlar uykuya çekildi. Aldıkları güçlü dozda ki ilaç yüzünden muhtemelen günlerce uyuyacaklar ve kendilerini elenmiş olarak bulacaklardı.

-Ucuz ama etkili bir yöntem.

Bing Lang, dışardan uyuyormuş gibi yaptı ve sabaha kadar bekledi.

Sabahın ilk ışıklarında sadece bir kaç düzine kişi uyumamıştı.

Kıdemli, kalanlara bakıp gülümsedi.

-Hepinizi tebrik ederim. Bundan sonra bizim dış öğrencimiz olacaksınız. Öğrenci binasına gidin ve kayıt yaptırın.

Bing Lang, öğrenci binasına giderken arkasına baktığında uyuyan kişilerin hizmetçiler tarafından dışarı atıldıklarını gördü ve gülümsedi..

-Salaklar. Ya içinde zehir olsaydı? Başkasından gelen bedava yemekler ve haplar sadece tuzaktır. Neyse ki bu sadece bir sınavdı.

Bing Lang, sonunda bu harika tarikata katıldığı için sevinçliydi. O anda zihninde sistemin sesini duydu.

-Büyük bir tarikata katılma başarın için 100 puan ödüllendirildin.

-Bu yeri haritaya kaydettim. Konumuna bak.

Bir anda Bing Lang'ın önünde mavi bir ekran belirdi. Bu ekranda Google harita tarzı bir gösterim vardı. Kendisi mavi nokta olarak görünüyordu.

-Ne? Bu bir harita mı? Çok ilginç. Bana öğrenci binasının konumunu göster.

Haritada bir ok belirdi ve gideceği yönler çizgi şeklinde belirdi.

I want to Revenge! [BL] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin