2.Sezon 5.Bölüm

119 24 8
                                    

Azıcık yorum ve oy pls.

Önceki bölüm

-Sistem, sence ben Shui Hong hakkında ne hissediyorum. Zamanında Lian Bao Zi'den hoşlandığıma eminim ama Shui Hong'a karşı hislerimi anlayamadım.
.
.
.
.
Sistem: Mevcut duruma uygun insan duyguları inceleniyor... İncelendi. Sonuç belirleniyor. Belirlendi...

Sistem: Siz aşık olmuşsunuz. Hoşlanmanın ve aşkın farklı olduğu belirlendi. Durumunuz aşık insanların tepki ve duygusuna%96 oranında benziyor.

Bing lang, çıkan sonuca ne diyeceğini bilemiyordu.

O, Shui Hong'a aşık mıydı?

Fakat biraz düşününce gerçekten de öyle olduğununun farkına vardı.

Sistem: Hala şüphe duyuyorsanız aşık insanların yaptıklarından birisini deneyin. Eğer içinizde normalden farklı bir his varsa gerçeği kabul etmeniz tavsiye ediliyor.

Bing lang, başını salladı ve onayladı. Sistem haklıydı. Madem içinde bir şüphe vardı. Neden denemiyordu ki?

-Hadi deneme yapalım. Teşekkürler sistem.

Bing lang yataktan hızlıca çıktı ve üzerini düzelttikten sonra oturma odasına gitti. Shui Hong yine televizyon izliyordu.

Çevrede Rue Ji'yi görmeyince rahat bir nefes verdi ve kararlı adımlarla yaklaştı.

Shui Hong, Bing lang'ı fark edince gülümsedi.

-Uyanmışsın. Nasıl hissediyorsun? Açsan yemek hazırlayabilirim.

Bing Lang buna cevap vermeden Shui Hong'un yanağını tuttu ve hızlıca dudağını öptü.

İki yumuşak dudak sadece birbirine dokunuyor ve bastırıyordu. Hareket yoktu.

Shui Hong'un gözleri şaşkınlıktan kocaman açılmıştı. Ayrıca "sen ne yapıyorsun? " der gibi bir ifadeye sahipti.

Bing Lang öpmeyi bırakıp geriye çekildi. Kafası şimdi iyice karışmıştı. Kendi kendine mırıldandı.

-Pek bir şey hissetmedim. Acaba yanlış mı yaptım?

Bing Lang tüm hayatı boyunca kimseyi öpmemişti. Bu ilk öpücüğü idi. Haliyle de öpüşmeyi de bilmiyordu.

Sadece iki et parçası birbirine dokunmuştu. Evet oldukça yumuşaktı. İlk defa Shui Hong'un yüzünü de bu kadar yakından görmüştü.

Bing lang düşünceler içerisinde tekrar odasına döndü.

Shui Hong, sonunda kendisine geldiğinde ağzını bir kaç kez açıp kapadı. Ne söyleyeceğini bilemiyordu. Sonra bir anda yüzü kıpkırmızı kesildi..

-Seni afacan! Bu da neydi böyle!?

Kesinlikle aniden gelişmişti. Aklında böyle bir şeyin olacağını getirmemişti.

O anda kapı açıldı ve Rue Ji yorgun bir şekilde evine geldi. İlk gördüğü kişi afallamış duran Shui Hong idi.

-Ha? O tip de ne? Kırmızı balığa benziyorsun.

Shui Hong, kafasını iki yana salladı ve hızla konuştu.

-Ne saçmalıyorsun? Kafandan bir şeyler uydurma.

Rue ji, bir şeyler olduğunu anlamıştı. Fakat bunun ne olduğunu çözememişti.

-Babam nerede? Hala kapalı kapı eğitimi mi yapıyor?

-Hayır. Odasında dinleniyor.

Rue ji, hızlı adımlarla ilerledi ve Bing lang'ın yanına gitti. Eve geldiğinde Shui Hong'da gördüğü yüz ifadesi Bing Lang'da da vardı.

I want to Revenge! [BL] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin