Önceki bölüm
-Bana bu adamı araştır. Her neredeyse bul. Sana 5 ay veriyorum. Tekrar tarikata dönmem lazım. Dışarı çıktığımda bu adamın yanına gideceğim.
.
.
.
.
-Anladım. Baba... Gerçekten de konuşmasalar dediklerini yapacak mıydın? Sen... İşkence ve tecavüz gibi şeylerden nefret ederdin.Bing Lang, alaycı bir şekilde sırıttı. O kadar şeyden cidden buna mı takılmıştı? Yine de gözlerini devirmemek için kendisini zor tutup yüzüne inandırıcı bir ifade yerleştirdi.
-Hala sevmiyorum. Fakat yapılması gerekirse yapılır. Tecavüz dışında. Sakın böyle bir şey duymayayım. İğrenç bir şey! Sadece korkutmak için söyledim.
Rue Ji, anladığını belirtir bir şekilde başını salladı. Kalbi rahatlamıştı.
Bing Lang, ucu ucuna da olsa sonunda tarikata ulaşmıştı. Ertesi gün gelmiş olsaydı işler sıkıntıya girmiş olabilirdi. Neyse ki gece geç bir saatte varmayı başarmıştı.
Hemen evine gitti ve ulaşır ulaşmaz da kendisini yatağa atıp uyudu. Oldukça yorulmuştu.
Ertesi sabah ise ilk işi yıkanmak ve kahvaltı etmek olmuştu. Kendisine geldiğinde ise sonunda Qu QuMei'nin evine gitmişti. Aradan sadece 1 ay geçmiş olsa bile onu özlediğini hissediyordu.
Fark etmeden onu manevi annesi olarak kabullenmişti. Gerçek ailesi kadar zaman geçirmiş sayılabilirdi. Hatta zaman ilerledikçe gerçek ailesinden daha uzun süre boyunca Qu QuMei'nin yanında olacaktı.
-Qu abla, seni özledim.
Bing Lang, Qu QuMei'ye sarılırken kadında sıkıca sarılmıştı. Yüzünde tatlı bir tebessüm vardı.
-Xiao Lang, bende seni bekliyordum. Nasıl geçti? Hallettin mi?
Bing Lang, kadının neyden bahsettiğini biliyordu. Yüzünü buruşturdu ve olanları kısaca özet geçti.
-Onlar öldürmemiş. Du Han adında bir adamın köpekleriymiş.
Qu QuMei, ciddiyetle başını salladı.
-Tahmin etmiştim. Çok eskiden beri Lu ve Du ailesi birbirine yakındı. Fakat aralarında ki ilişki efendi-köle'den başka bir şey değildi. Hala öyleler demek ki.
Bing Lang merakla sordu.
-Bu Du Han adında ki adamı tanıyor musun?
Qu QuMei, başını iki yana salladı ve reddetti.
-Pek sayılmaz. Du ailesini biliyorum. Hala bir çok aile üyesi var. Fakat Du Han'ı duymamıştım. Ben sadece Du Yung'u biliyordum. O da yıllar önce öldü.
Bing lang, derin bir iç çekti. Bu cevap azıcık moralini bozmuştu. Yine de hevesle sordu.
-Bu adamı bulabileceğim bir bağlantın var mı?
-Bir araştırma yapmam lazım. Uzun sürebilir. Bu tür pislikler kokularını iyi saklar. Sadece ortaya çıktıklarında kokuları yayılır ve etrafı kokuturlar.
Bu tür pislikleri boka benzetmek uygun sayılabilirdi. Onları toprağa gömersen kokusu da varlığı da belli olmazdı. Fakat topraktan çıkartırsan iğrenç kokusu gün yüzüne çıkmış olurdu.
Bing Lang bu sözleri onayladı. Bu türden sayısız pislik bu tarikatta yer alıyordu. Her ne kadar istemese de kendisi de yavaşça onlara benzemeye başlamıştı.
Yine de onları kendisinden ayıran önemli bir şey vardı. O da asla masum ve suçsuz birisine zarar vermeyeceği idi.
Geçmişte bu pislikler masum olan kendisine ya korkunç şeyler yapmışlardı ya da buna teşebbüs etmeye çalışmışlardı. Şimdi onlara hak ettiklerini vermek onun da hakkıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I want to Revenge! [BL]
Fantasíaİntikam almak istiyorum! Bing lang, öldüğü ana kadar kullanıldığının farkına varamamıştı. Sevdiği adam tarafından öldürülmüştü. Kalbi delindikten sonra gözlerini kapattı ve intikam almayı diledi. Bing lang, gözlerini tekrar açtığında geçmişe geri...