Bol bol yorum yapın canlar. 🥰
Önceki bölüm
Hatta bu sayede imparatorluk ailesine karşı kullanılacak ve onları zor durumda bırakacaklardı.
Halk, imparatorluk ailesine düşman olduğu sürece düşmeleri kaçınılmazdı.
.
.
.
.
.
Bu sırada Milenyum köşkü de daha önceden yapılmış arenasını büyütmeye çalışıyordu. Sonuçta yakın zaman içerinde burası dolup taşacaktı.Şimdilik sadece 3000 kişi alıyordu. Fakat onun en azından onbinlerce kişi alması gerekiyordu. Ayrıca arena güçlendirilmeliydi de..
Sonuçta orada savaşacak kişilerin yanlışlıkla seyirciye zarar vermesini kimse istemezdi.
Ayrıca insanlar buraya geldiğinde kendilerinin ne kadar yüce, zengin ve güçlü olduğuna tanık da olmalılardı.
Çok fazla iş vardı!
Böylece 1 ay hızla geçti...
1 ay daha hızla geçti...
Bing Lang, 78 enerji taşını harcamıştı.
Temel kaynak aleminin 11.seviyesi!
Başlangıç.. Orta.. Zirve!
Hemen ardından temelini sağlamlaştırdı ve yetişimi bıraktı. Muhtemelen 3 ya da 4 yıl içerisinde Gerçek kaynak alemine geçerdi.
Bing Lang, önce banyoya gitti sonra da odasından çıktı. Çok aç olduğundan hemen mutfağa ilerledi. Biraz dolapları karıştırınca biraz malzeme olduğunu görüp sevindi.
Yemekten sonra kendi üstüne düşen görevi tamamlamak için Qu Qumei'yi aradı.
-Qu abla, bana şu yaptığınız ritüelin videosunu atar mısın? Felaketlerle ilgili olan.
-Neden? Aklında ne var Xiao Lang?
-Sana sonra anlatırım. Yüz yüze görüştüğümüz de söylemem daha uygun olur. Gerçi yakında anlarsın.
-Peki tamam. Bu arada Shui Hong'un yaptıkları senin başının altından mı çıktı?
Bing Lang kurnazca gülümsedi.
-Evet. Nasıldı? Beğendin mi?
-Offf... Cidden bazen kafanda neler olduğunu öğrenmek istiyorum. Bizi ne kadar zora soktun haberin var mı?
-Biliyorum. Fakat üzgün değilim. Her şey çok daha iyi olacak. Yakında anlarsın.
Kısa bir an sonra video gelmişti.
Qu Qumei ve grubu felaketleri yapıyorlardı. Bu felaketler de bir çok zarar veriyordu. Eh, insanlara zarar vermese de onların kalplerine korku tohumları önceden ekilmişti. Aslında bu felaketler bir arındırmaydı ama zaman içerisinde amacını kaybetmişti.
-Sistem, bana imparator ailesinin tüm yolsuzluğunu göster. Ayrıca videoyu da düzeltmeme yardım et. Videoda ki birisini imparatorluk ailesinden birisi gibi göster.
Bing Lang'ın planına göre imparatorluk ailesini düşürmek gerekiyordu. Bunu da onları insanlar için düşman haline getirmekti.
Eğer ki insanlar, o kadar çok güvendikleri imparatorluk ailesinin aslında felaketlerin sebebi olduğunu ve çok fazla yolsuzluk yaptığını öğrenirse çok ciddi sorunlar ortaya çıkacaktı.
Ayrıca kendileri de imparatorluk ailesini yok ettiğinde halkın gözünde birer kahraman olacaklardı.
Bir süre sonra düzenlenmiş videoyu ve sistemin ona verdiği bilgileri inceledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I want to Revenge! [BL]
Fantasyİntikam almak istiyorum! Bing lang, öldüğü ana kadar kullanıldığının farkına varamamıştı. Sevdiği adam tarafından öldürülmüştü. Kalbi delindikten sonra gözlerini kapattı ve intikam almayı diledi. Bing lang, gözlerini tekrar açtığında geçmişe geri...