2.Sezon 12.Bölüm

139 26 13
                                    

Önceki bölüm

7.prens çıldırdığı anda onları protesto eden sıradan halkın üzerine saldırdı. Gerçekten de tamamen delirmişti.
.
.
.
.
Prens, yığınla insanın üzerine atladı. Gözleri kanlanmıştı. Saçları ise dağılmıştı. Cildi soluktu.

Kraliyet korumaları prensi durdurmaya çalıştı fakat başarılı olamadılar. Bir prense zarar vermek ölümcül bir suçtu.

Halk da prensten kurtulmak için çaba harcıyordu. Fakat bir türlü onu durdurmayı başaramıyorlardı. Gittikçe daha fazla insan yaralanıyorken havada Shui Hong belirdi.

Tıpkı planlandığı gibi!

-Görüyorsunuz! Kraliyet ailesi tamamen delirmiş. Artık sizleri umursamıyorlar. Ben Shui Hong sizleri kurtaracak tek kişiyim!

Shui Hong, elini salladı ve hayali bir el prensi yakaladı ve onu çok çok uzaklara fırlattı.

İnsanlar hayranlıkla Shui Hong'a baktılar. Onun kurtarıcıları olduklarını biliyorlardı. Tezahüratlar her yerde yankılandı.

Shui Hong, tekrar elini salladı ve devasa kraliyet sarayının büyük bir kısmı bir anda yıkıldı.

-Ellerinize silahları alın ve bu pislikleri devirin. Ben Shui Hong, sizin kurtarıcınız ve yeni kralınız olacağım..

Bu sözleri söylemek onun için çok utandırıcı idi. Yine de halka liderlik ediyormuş gibi göstermeliydi.

Shui Hong'un yıktığı taraf sarayın hapishanesi ile bağlantılıydı. Hapishanede açığa çıktığında içindekiler göründü.

Bir kaç gün önce tanınmış ailede ki bazı insanlar ortadan kaybolmuştu. Şimdi bu insanlar hapishanede ortaya çıkmıştı.

Halkın içinden bir adam şaşkınlıkla bağırdı

-Bakın! Bu adam Ting ailesinden!

-Bakın bu kadın da Juan ailesine ait.

-Hepsi kaybolmuştu!

-İmparatorluk ailesi insanları kaçırıyor!

Bu düşünce kısa sürede halkın arasına yayılmış hatta daha abartılı bir hal alarak büyük ailelere kadar gitmişti.

Belli bir bölgede Ting ailesi...

-Çocuğumu o iğrenç imparatorluk çaldı. Buna göz yumamam.

-Pekala. Ben de torumumun bu halde olmasını istemiyorum. En iyi askerleri yollayın. Gerekirse paralı asker tutun.

Başka bir bölgede Juan ailesi...

-Kızımı istiyorum. Bu ne cüret imparatorluk ailesi!?

-Kızım Yuxa ailesinin torunu ile nişanlı. Bu savaşa onlar da katılacak!

Başka bir bölgede..

-Nişanlıma bunu yapmaya cüret ettiler. Ben Yuxa Ruan, bu ellerle onu kurtaracağım.

Bir çok büyük ve köklü aile savaş hazırlığı yapmaya başladı. Yakında imparatorluk ailesi bir darbe yaşayacaktı.

Bu sırada imparatorluk ailesi...

-Birisi bize karşı oyun oynuyor.

-Kesinlikle!

-O kişiler nasıl hapishanede ortaya çıktı? Kimse nasıl fark etmez!?

-Hakkımızda bilgi sızdıran da kimdi? Hala bulamadınız mı?

-Oğlumu, o Shui Hong denen şeytan mahvetti. Onu geberteceğim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I want to Revenge! [BL] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin