14.Bölüm

456 71 33
                                    

Önceki bölüm

Bugün de yerli dili üzerinde çalışacaklardı.
.
.
.
.
Bir kaç saat dil çalışıp sonra yemek yiyorlardı. Ondan sonra biraz daha çalışıp ayrılıyorlardı. Qu QuMei'nin yemekleri cidden iyiydi. Hemen her yemeği yapabiliyordu.

Bing Lang onları seviyordu. Ayrıca kanı iyice Qu QuMei'ye ısınmıştı. Bir daha kimseyi sevmez sanıyordu ama bir şekilde olmuştu. Cidden çok tatlı bir kadındı.

-Qu abla, burada ne arıyorsun? Senin gibi bir çiçeğin bu bataklıkta olmaması gerekiyordu.

Qu QuMei, hafifçe kıkırdadı.

-Seni tatlı dilli afacan. Burası benim evim. İçindekiler iyi olmasada nesiller boyunca buradaydık. Dediğim gibi dikkatli ol.

-Pekala.

Zaman yavaşça geçti...

1 ay sonra

Bing Lang'ın dil öğrenimi tamamlanmıştı. Ana dili gibi biliyor, konuşuyor ve yazıyordu.

Qu QuMei, ciddi bir yüzle uyardı.

-Bu dili bildiğini sakın belli etme. Her zaman gizli kozun olsun. Eğer ki savaş çıkar ve sen de bu dili bildiğini belli edersen iki tarafta sana düşman olabilir.

-Tamam. Anladım. İkimiz arasında sır olarak kalacak.

Qu QuMei, bu uyarıları neredeyse her gün yapıyordu. Çünkü bu dili bilmek neredeyse bir tabuydu.

Qu QuMei, sırf Bing Lang için kendi tabularını çiğnemişti. Yerli olmayan birisine öğretmişti.

-Şimdi tekniği çıkart. Artık öğrenmenin zamanı geldi.

Bing Lang, ahşap kutudan kitabı çıkarttı. Bu sefer üstüne yazılmış yazıyı okuyabiliyordu.

-Üstün Dokuz Güneş Sanatı!

Bing Lang, kitabın kapağını yavaşça açtığında onu bir resim karşıladı. İnsan bedenini gösteriyordu. Ayrıca dokuz farklı güneşin yerini de tasvir ediyordu. Her güneşin ayrı bir ismi vardı.

Resmi biraz inceledikten sonra diğer sayfayı çevirdi. Burada da kısa bir özet vardı.

-Dokuz güneşin tamamı birbirine bağlanır. Bu sanat, erkeklere özgü bir Yang ( 阳 ) yetiştirme yöntemidir.

-FengFu güneşini tamamen yoğunlaştırmayı başardığında, son derece büyük miktarda manevi enerji depolayabilecektir. Sonra kan damarlarını toplamaya ve Kan Yoğuşma aşamasına girmeye çalışabilir, böylece gerçek bir dövüş sanatçısı haline gelebilir.

-FengFu güneşi büyüdükçe, fiziksel bedeni de değişir ve güçlenir.

-FengFu güneşi tıpkı tüm vücudunu besleyen bir bahar gibidir. Dönüşüm ile birlikte kişiyi eski benliğinden çok farklı kılar.

-Her güneş mükemmel olmak için ‘ dokuz dönüşüm ’ gerektirir. ”

-Üstün Dokuz Güneş Vücut Sanatının en tuhaf yönü, sıradan yetişimciler her bir alem için sadece dokuz seviyeyi geçmek zorunda kalırken, kişi, bir sonraki aleme girmek için on üç seviyeyi geçmek zorundadır. Ayrıca, dokuzuncu seviyeden sonra, her artış gücünün patlayıcı bir şekilde artmasını sağlar.

Bing Lang hayretle özeti okudu. Her alemin 13 seviyesi mi?

Bu mümkün müydü?

-Qu abla..

I want to Revenge! [BL] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin