Önceki bölüm
Ne kadar da muhteşemdi!
Üstelik bu tam gücünde olan bir şey de değildi.
.
.
.
.
Tüm zaman boyunca ona gerekli olan şey aslında bir yıldırım mıydı?Bing Lang'ın bilmediği şey, gerçekten de vücudun korkunç yıldırımlarla yıkanmasının gerekli olduğu idi.
Ancak o zaman dönüşüm gerçekleşirdi.
Bing Lang sonunda şaşkınlığını attı ve hızla tırmandı. Bedeni daha çevik ve güçlüydü. Onu engelleyen her şey ortadan yok olmuş gibiydi.
Dakikalar içerisinde 25.000 metreye ulaştı.
Aniden öncekinden daha güçlü bir yıldırım üstüne düştü. Fakat normal bir gelişimciyi kül edecek bu yıldırım Bing Lang'ın üstüne düştüğünde savaş zırhının arındırmasına maruz kaldı ve içinde ki şiddetli enerji sakinleşip hoş, saf bir enerjiye dönüştü.
Bing Lang, hemen bu saf enerjiyi kullandı ve yarı yarıya açılmış olan 14.meridyenini açtı. Fakat bedenine giren saf enerji henüz bitmemişti.
Bu yüzden de devam etti ve gelişimini arttırmak için yetişim yapmaya başladı. Dantianı tıpkı bir sünger gibi enerjiyi emiyordu.
Bir kaç dakika içerisinde sanki bir kaç ay yetişim yapmış kadar dantianını doldurmuştu.
Temel kaynak aleminin 9.seviyesinin orta aşaması,
Zirve aşaması!
Temel kaynak aleminin 10.seviyesi!
Bundan sonra yıldırımdan emdiği enerji tükenme belirtileri gösterdi. Kalan az bir miktarı da manevi enerjiye dönüştürdü ve FengFu güneşini besledi.
Çok az kalmıştı!
İlk yoğunlaşma formuna ulaşmak üzereydi.
Zihninden "keşke bir yıldırım daha çaksa" diye geçirdi. Fakat yıldırımlar bedeni yerine kayalara çarpıyor ve bazı kayaları kopartıp düşürüyordu.
Bing Lang temelini sağlamlaştırdıktan sonra tırmanmaya devam etti.
14.ayın sonunda bitkin bir şekilde mağaranın girişine yığılmıştı. Gerçekten de 1 yılda tüm bu dağı tamamlamayı başarmıştı.
Manevi enerjisi de dantianında ki enerji de tükenmişti. Kılını bile kıpırdatacak hali yoktu. Her ne kadar başını kaldırıp merakla bakmak istese de yapamadı.
Gözlerini kapattı ve uzun zamandır yapmadığı şekilde derin bir uykuya daldı.
9 yaşında büyük bir ilki ve neredeyse de imkansızı başarmıştı. Hayat cidden garipti. Geçmişte bir çöp olan o, şimdi büyük başarılara sahipti.
Bing Lang, o günden itibaren 3 koca gün boyunca uyudu. Tekrar uyandıktan sonra aşırı aç olması dışında tamamen yenilenmiş hissediyordu.
Hemen kendisine daha önceden hazırlamış olduğu yiyecekleri çıkartıp yedi. Kıtlıktan çıkmış gibiydi. 5 çikolata, 3 paket patates cipsi, iki tabak makarna, 1 litre su ve meyve suyu, 2 kilo etin tamamını yemişti.
Yüzünde büyük bir gülümsemeyle karanlık mağaraya seslendi.
-Senin için geldim Shui Hong!
Mağaradan bir ses yankılanmadı.
Bing Lang, heyecanla bir kaç adım atmıştı ki sonunda zihninde bir ses çınladı.
-Adımına dikkat et. Her yerde tuzak var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I want to Revenge! [BL]
Fantasyİntikam almak istiyorum! Bing lang, öldüğü ana kadar kullanıldığının farkına varamamıştı. Sevdiği adam tarafından öldürülmüştü. Kalbi delindikten sonra gözlerini kapattı ve intikam almayı diledi. Bing lang, gözlerini tekrar açtığında geçmişe geri...