Önceki bölüm
Bir süre sonra sonunda yeni bir yer seçmeyi başarmıştı.
-Pekala burası olsun!
.
.
.
Bing Lang'ın seçtiği yerin ismi "Milenyum köşkü" idi.Oldukça köklü bir tarikattı. Hatta dünyalılar bu gezegene gelmeden önce bile var olan tarikatlar içerisindeydi.
Önceden sadece yerliler oraya gidebilirken daha sonra karma kana sahip olanları ve hatta yetenekli kişileri de almaya başlamışlardı.
Fakat büyük bir sorun vardı.
O da Bing Lang'ın yetenek seviyesinin bu tarikat için yeterli olmayışı idi.
Evet oldukça yetenek elde etmişti. Meridyenlerini açmıştı ve bir kaç kez de vücudunu saflaştırmıştı. Fakat hala yeterli olmaktan uzaktı.
En azından bir yerli kadar yetenekli değildi. Sonuçta o safkan bir dünyalı idi.
Hem kendisi orayı seçse bile orada ki yerlilerin fazla oluşu nedeniyle bildiğiniz düşman ininden farksızdı.
Fakat oraya girebilirse o zaman yetişimi bir kuş gibi göklere uçacaktı.
Yerinden kalktı ve ikilinin yanlarına geldi.
-Milenyum köşkü hakkında ne biliyorsunuz? Oraya katılmak istiyorum.
Shui Hong ve Rue Ji bir süre düşünüp konuştular.
-Orasını biliyorum. Sadece çok yetenekli kişilerin yer aldığı ve öğrenci sayısının çok az olduğu bir tarikat.
Shui Hong da başıyla onayladı.
-Doğru. Benim zamanımda da orası vardı. Sadece yetenekli kişileri alıyorlar. Bağımsız bir tarikattır. Yerli ya da dünyalı ayırt etmezler. Sadece yeteneğe bakarlar. Bir savaş çıkarsa ve oradan destekçi bulursan harika olur. Hayatta kalma oranın yükselir.
Bing Lang'da başıyla onayladı.
-Bende öyle düşünmüştüm. Oraya katılmayı planlıyorum. Fakat beni alırlar mı?
Shui Hong, başını iki yana salladı ve üzgün bir şekilde reddetti.
-Üzgünüm Xiao Lang. Ne yazık ki yeterli değilsin. Başka bir yer seçmen daha iyi olur.
Bing Lang derin bir iç çekti. Kendisini çok geliştirmiş olsa da hala yetersiz kalmak üzücü bir durumdu. Fakat umudunu kaybetmiş değildi. Sonuçta onda sistem vardı.
-Yeterlilik koşulu nedir?
Shui Hong elini salladı ve tarikatlarda bulunan bir kristal çıkarttı.
-Önce yeteneğini ölç bakalım. Sonra söyleyeceğim.
Bing Lang, başını salladı ve onayladı. Şimdilik yeni hedefi milenyum köşkü'ne katılmaktı. Kristali eline aldı ve kanını damlattı. Bir süre sonra sonuç belli oldu.
Beyaz-Sarı-Yeşil-Mavi-turuncu- kırmızı-mor-siyah ve 1-9 arası..
Mavi-2!
İlk kez geri dönüp de şeytani söğüt tarikatına katıldığı zamanda çıkan sonuç yeşil-1 idi.
O zamandan bu yana 10 yıl geçmişti ve şimdi çıkan sonuca bakın..
Çok mesafe kat etmişti!
Bunda 16 açık meridyenin etkisi de vardı.
Rue ji çıkan sonuca gülümsedi.
-Baba, sonucun cidden fena değil. Hem yeteneğine göre gücün gayet iyi. Yine de başka bir yer seçsen daha uygun olacağına inanıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I want to Revenge! [BL]
Fantasyİntikam almak istiyorum! Bing lang, öldüğü ana kadar kullanıldığının farkına varamamıştı. Sevdiği adam tarafından öldürülmüştü. Kalbi delindikten sonra gözlerini kapattı ve intikam almayı diledi. Bing lang, gözlerini tekrar açtığında geçmişe geri...