Keyifli okumalar🤍
Yorumlarınızı bekliyorum.
Bu kitap chem usulü olacak arkadaşlar, yani her şey bana özel...
📍
Uyumsuz kelimelerin yan yana gelişiyle anlamsız bir cümle gibiydi o, okumak için kimsenin tenezzül etmediği. Sıradanın bir bi tık altındaki yaşantısı bir miktar acınası, hüzünlüydü.
Cinsiyetsizken aksi de pekala mümkün olmuyordu.
Bedensel olarak güçlü olup da ruhsal anlamda nasıl bu kadar bitik olabilirdi pek bir merak konusuydu onun açısından, gece gündüz her işe koşturuyor, herkese yardım ediyor ve ailesinin takdirini alabiliyordu.
Fakat o bir cinsiyetsizdi.
Çürük limona çalan koku vücudundan yayılınca kimsenin yanında kalmak istemediği bir adamdı o. Taşlaşan kalbine tuz basan da oydu aynı zamanda, kendisine hep hatırlatırdı çaresizliğini.
"Uyan bakalım kurtsuz kurtçuk Batı bey, bugün babana pazarda yardım edeceksin." Zaten uykusuz hali, çabucak yataktan kalkmasına sebep oldu. Uyanalı neredeyse 2 saat olmuştu, zaten hafta içi yatılı okulda kalan vücudu ayarlı bir saat gibiydi.
Cinsiyetsizler sabahın dördünde uyanır, tüm sınıfları temizlerdi beta, alfa ve omegalar için. Onların her şeyi önemliydi gelecek nesiller için, çürük meyveler ise hizmet etmek için vardı neticede.
"Günaydın anne, babam götürecek mi beni bugün? 1 ay önce hamile bir omega kokumdan rahatsız olup kusunca gelme demişti de..." annesi derin bir nefes aldı. Dört çocuğundan 3'ü alfa biri cinsiyetsizdi ve o biricik oğlunu kocası sevmese bile çok seviyordu.
"Batı, böyle olmayı sen seçmedin, haliyle sana kimse bir şey diyemez. Hem alfa abilerinden daha güçlüsün, baban sen olmayınca o kasaları taşıyamıyor bile." Gülümsedi genç oğlan, biliyordu bunu, abileri onun kadar güçlü olmadığından ya da pazarcılığı düşük gördüklerinden babalarına yardım etmiyorlardı.
"Peki... Kahvaltı için sana yardım edebilir miyim leydim?" Kadın kıkırdayıp oğlunun omzuna vurdu, Batı'nın kokusu onu asla rahatsız etmiyordu. Kendi oğlu onu asla rahatsız etmezdi.
"Olur, patates kızartması yapar mısın seninki çıtır çıtır oluyor." Kocaman gülümsedi genç oğlan, yataktan tamamen kalktığında uzun boyu nedeniyle annesine bakarken boynunu bükmüştü. "Yaparım tabii ki leydim, siz yeter ki isteyin."
İkili mutfağa ilerlerken evin büyük oğlu da şirkete gitmek için takım elbisesini giyiyordu, odalarının önünden geçerken Batı'ya seslendi. "Abicim! Baksana bir!"
"Efendim abi?" Batı annesini mutfağa gönderip abisine bakmak için odanın kapısına yaslandı. "Yakıyorsun yine." İkili güldü, genç alfa gergindi. "Yakışmış mı doğruyu söyle? Gerginim ve önemli bir topantım var."
"Alfa Baha! Kendine gel hemen! Bu yakışıklılık yüzünden Vita'yı bile aşk sarhoşu edersin sen." Baha kahkaha attı, o küçük burnu havada vitayı bir kez görmüş, ağzı açık halde bakakalmıştı. Çalıştığı şirketin patronu vitanın babası oluyordu.
"Aman kalsın, o beni çok aşar. Bugün ne yapacaksın? Benimle gel istersen?" Baha abisi diğerlerine nazaran gerçekten severdi cinsiyetsizi, her zaman onunla vakit geçirirdi.
"Bugün babama yardım edeceğim, malum satış yaparken de malları taşırken de zorlanıyor." Genç adam sıkıntıyla nefes aldı. "İki ay sonra bitiyor okulun, pazarcılık mı yapacaksın?" Batı ensesini karşıdı sıkıntıyla, liseden sonra üniversite eğitimine cinsiyetsizler katılamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çürük Limon
General Fiction📍omegaverse ... Güzelliğiyle etraftaki herkesi büyüleyen Vita gözlerini cinsiyetsize dikti... mpreg.