❄️ 28

2.4K 323 47
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

📍

"İş yerime gelip konuşmamız lazım diyecek kadar ne olmuş olabilir cidden merak ettim Batı. Yani normalde hayatta yapmazsın böyle şeyler, birine bir şey mi oldu?" Aklına binbir türlü şey gelip duruyordu.

"Konuşmamız lazımdı... Abi umarım bana karşı dürüst olursun da sonra sıkıntı yaşamayız." Baha'nın kaşları çatıldı. "Ne zaman yalan söyledim de dürüst olursun diyorsun? Bir şey varsa sor ya da söyle."

Batı yerinde rahatsızca kıpırdandı, abisinin yanlış bir şey yapmadığını bilse bile içi rahat değildi. "Omegayla görüyor musun?" Önce öğrenmesi gereken şeyleri öğrense iyi olurdu. " Hayır... Uzun zamandır görüşmüyorum."

"Feza'yla beraber olduğundan beri mi?" Baha anlık olarak panik olsa da yaşının verdiği tecrübeyle sabit durdu. "Bunu nereden öğrendin bilmiyorum ama evet, omegayla görüşürken böyle bir olay olduğu için dürüstçe ona her şeyi anlattım. Aramızdaki her şey de böyle bitti."

Batı'nın morali bozulmuştu, sevinmesi gerekirken. Abisi o omegayı seviyor olmalıydı. " Barışma ihtimaliniz yok mu? Yani seviyorsan çabala bence abi, bazı şeylerin telafisi olmuyor sen biliyorsun." Abisi bir kez sevdiğini kaybetmişti, yeniden kaybetsin istemiyordu.

"Endişe etme, sadece görüşüyorduk. Daha ciddileşen bir şey yoktu ortada, şu an aklıma bile gelmiyor. Zaten diğer türlü sevseydim bir şekilde kendimi affettirirdim." Zaten genç kız da affetmeye meyilli olmuş fakat Baha kesinkes bir şekilde bitirmişti.

"Feza nasıl hissediyor? Suçluluk duyuyor mu hala? Canını sıkacağı bir şey yok halbuki, bazı şeyler olur bazı şeyler olmaz."  Oğlanın ona karşı olan ilgisinin farkındaydı, zaten Feza heyecanlı sesiyle parlayan gözleriyle kendisine bakarken anlamamak mümkün değildi.

"Üzgün... Yaptığı hatanın da farkında, abi sen kolay kolay iradene yenilmezsin, seni ne tetikledi?" Baha tanıdığı en iradesi güçlü alfalardan biriydi. "Bilmiyorum, inan o gün bunu nasıl yaptım nasıl oldu hiçbir fikrim yok. Şu koku şeyi oldu işte, hani Alphan da senin kokunu güzel alıyor ya. O an Feza'nın kokusu dünyanın en güzel kokusu gibi geldi burnuma, iradem o an yok oldu sanki."

Kendisine kızıyordu, kardeşi yaşında oğlana bunu yaptığı için kendisini suçluyordu.

"Haftaya mezun oluyoruz, Feza da gidecek iş bulup... Aranızda bir şey olma ihtimali yok değil mi?" Eğer yok derse Batı mecburen abisine söylemeyecekti bebeği. Her ne kadar arkadaşını çok sevse de hiç kimsenin istemediği ve zorunlu hissettiği bir evlilik içinde olmasını istemiyordu.

"Batı o çok küçük daha, hayatta çok daha güzeliyle iyisiyle tanışacak onu sevecek. Ben bir enkazım oğlum bilmiyor musun? Beni alıp ne yapacak, ev mi? Benden bir şey olur mu bu saatten sonra? Bir kere sevdiğimi kaybetmişim bir daha onu unutabilir miyim ben?" Omega onu bu şekilde seve seve kabul etse de parlak gözlere sahip Feza beklerdi, sevilmeyi aşık olunmasını beklerdi.

"Umarım bu laflarının altında ezilmezsin bir gün, çok geç olmaz umarım... Neyse sadece Feza'yla beraber olduğunu öğrendiğim için konuşmak istedim. Bundan sonra onunla pek iletişim kurma olur mu? Kafası iyice bulanmasın." Baha başını salladı.

"Beni her gün arayan o." O kadar alışmıştı ki o aramalara her gün aynı saatte mola verir olmuştu Feza arayacağı için." Aramayacak, konuşacağım ben bu konuyu." Batı şu saatten sonra hep Feza'nın yanında olacaktı kuşkusuz. Bir kardeşi daha olmuş sayılırdı. "Pekala, ee sizin düğün telaşı nasıl? Alphan seni çiğ çiğ yemiyor değil mi?"

Kesinlikle yiyordu.

"Yok abi, zaten evle ve düğünle hep o ilgileniyor. Ben sadece onun dediklerini yapıyorum. Bir taraftan da online eğitimlere başladılar, her akşam 4 5 saat onlara bakıyorum." Şirkette önemli bir pozisyonda çalışmaya başlayacaktı 2 hafta sonra.

Şimdilik tüm masrafları Alphan'ın ailesi çektiği için de bir miktar mahçup hissediyordu. "Bir şeye ihtiyacın olursa ben buradayım biliyorsun. Şu ev işini de hallettim sayılır, kontrat eline gelir bu hafta sonuna dek. Sadece Vitanın istediği gibi bahçeye döşeme yapılacak duruyor. Yani çimen vs gibi, bakımsız biraz."

Batı gülümsedi, benim bebeklerim nerede oynayacak ya diyerek kıyamet koparmış sonunda babasına istediği o evi aldırıp her şeyiyle Baha'nın ilgilenmesini istemişti. Genç adam iç dış tadilatları ve sözleşmeleri halledip kardeşine göndermişti.

"Sağ ol abi, zaten hepiniz bir şeylere koşuyorsunuz resmen." Mahçup hissediyordu ister istemez, Baha kardeşinin omzunu sıvazladı. "En küçük sensin ama hepimizden önce evleniyorsun, ulan ne yere bakan yürek yakansın sen!"

Batı güldü, o abilerinin beceriksizliğiydi.

"O da sizin ayıbınız abi, ben sadece hızlı davrandım azıcık o kadar. Neyse vitam beni özler şimdi, ufaktan gideyim ben." Güzel sevgilisinin homurdana homurdana göğsüne vurarak tüm sinirini ondan çıkaracağını biliyordu.

"Ulan Batı çok özledim demiyorsun da beni özler diyorsun. Hadi git sadece seni değil beni bile dövebilir." İkili kahkaha atarak kalktı, Baha iş yerine dönerken Batı da hastaneden çıktıkları haber veren mesajla okula döndü. Yurtta Alphan'ın geniş odasında toplanmıştı.

Elinde bir poşet jelibon varken vitanın kapısını çaldı. İçeriden seke seke gelen oğlan şimdi hemen çemkirecekti sevgilisine. "Bu saate kad- aa jelibon." Cinsiyetsizin elinden poşeti kaptı hemen, sabahtandır canı jelibon istiyordu ve kendi kendine mırıldanmıştı hep. "Sabah sen mırıl mırıl konuşurken duydum da istediğini, ondan aldım."

"Yaa sevgilim.. çok seviyorum aşkım seni." Hemen sevgilisinin boynuna atlayıp Batı'nın yanağını öptü uzun uzun. "Ben de seni çok seviyorum güzelim, Feza nasıl?" Ona şimdi nasıl diyecekti bilmiyordu. Abisine de yük bindirmek istemiyordu, her ne kadar ortada bir bebek olsa da mecburiyet üzerine sevgisiz bir hayat kurmalarını istemiyordu.

"İyi gibi, baya konuştuk. Gerçekten Baha abiye söylemeni istemiyor, hiç sevilmediğinin farkında ve mecbur bırakmak istemiyor onu." Yaptığı şeyin farkındaydı, adamdan da hiçbir beklentisi yoktu. "Abime söyleyemedim, omegayla görüşmeyi bırakmış ama Feza'yla da olmaz diyor. Hala ölen sevgilisini unutabilmiş değil."

Alphan dudağının kenarını dişledi. "Ben bu durumu güzelce anlatırım Feza'ya, sen bunları düşünme. Hem biz de destek oluruz kimsenin bilmesine gerek yok. Bir kaç ay ağır olmayan işte çalışır sonra ben çalışanım olarak gösterir babama para göndertirim."

Batı başını salladı.

"Sence nasıl olacak, abime belli etmeden... Hem de onun da bebeği bilmeden nasıl yaşayacak?" Vicdanı da hiç rahat değildi. "Sevgilim... Bence zaten bu iş ortaya çıkacak ama bırak kendileri çözsün, her şeyi çevredekiler yaparsa onlar hislerinin ne olduğunu nasıl anlayacak ki? Biraz zamana bırakalım olur mu?"

"Olur sevgilim, olur..."

📍

Kızmayın veya tepki göstermeyin hemen, Baha'nın hayatı zaten zor. Hem Feza gerçekten ona külfet olmak istemiyor.

Birbirlerinden uzakta kalsınlar biraz bakalım neler olacak.

Bölüm nasıldı???

Sizi seviyorum ♥️ 🌼

Çürük LimonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin