❄️ 13

3.5K 391 60
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

📍

İlk dersin bitmesine tam olarak 5 dakika 44 saniye kalmıştı. Herkese yayılacak olan hamilelik haberine son 5 dakika 44 saniye. Arkadaşlarına bile yalan söyleyecek olmasına sadece bir kaç dakika kalmıştı.

Hem gergin hem de korku dolu hissediyordu, nefret alacağından haberdardı. En çok da bundan, intihara varan nefretten korkuyordu. Kılıç ona sahip çıkmazdı, her şeyin farkındaydı fakat gideceği bir aile evi de var sayılmazdı.

Batı arkadaşının bu halini fark edip koluna dokundu, bunu Alphan'ın da hissettiğinin ve bu hissin vitayı sinirlendirdiğinin farkında bile değildi. Durup dururken hem içinde hissedemediği kurdunun çıldırtmış hem de vitayı aşırı sinirlendirmişti.

"Ercan iyi misin sen? Çok gergin görünüyorsun. Şu haline bak ateşin mi var senin?" Oğlanın alnına elini koyup ateşine baktı, neyse ki bir şeyi yoktu.

"İyiyim, midem bulanıyor sadece." Gerçekten midesi bulanıyordu stresten, avuçları terliyordu. "Revire gidelim mi?" Ercan Batı'nın ne kadar akıllı olduğunu bilse de ruh eşi bağının getirdiklerini bilmediğine emindi. Elini adamın bileğine sarıp çekti ve bıraktı.

"Bence vitan böylesine kıskançken bana dokunmaya devam etmesen iyi olur. Ölmek için gencim." Batı farkındalıkla geri çekildi hemen, vitasını kızdırmış olabilirdi gerçekten. "Ah haklısın cidden, umarım kızmamıştır."

Kendisi kurdunu hissememesine rağmen Vita çok net ikisininkini de hissedebiliyordu ve kalemini kırmak üzereydi.

Seni çiğ çiğ yiyeceğim.

Batı kafasının içinde yankılanan Alphan'ın sesiyle yutkundu, Vita onu mahvedecekti. "Bence sen onu sakinleştirirsin gibi, aklını kullan biraz." Alphan'ın Batı'ya karşı hissettiği yoğun duygular çok belli oluyordu. Bakışında bile aşk, sevgi görünür cinstendi.

"Ben ne yapabilirim ki sanki? Kölesi olmuşum onun." İç çekti, vitanın alımlı ve zarif kokusunu özlemişti dünden beri. "Böyle bir adam olacağın çok belliydi biliyor musun... Sevdiğin kişiyi çok seven, değer veren, el üstünde tutan o adamlar olacağın çok net. "

İmreniyordu biraz, kendisi hiç bu şekilde sarıp sarmalanmayacaktı. Kimse ondan hoşlanmayacak, aşık gibi ışıl ışıl bakmayacaktı. Duyguları biri için hiç değerli hale gelmeyecekti. Bunu kabulleneli çok olmamıştı sanki, zaten yıllardır bu gerçekle yaşıyordu.

"Ben öyle olacağım fakat sen de benim gibi bir adam bulacaksın, Feza da bulacak eminim ben." Temennisi bu yöndeydi, arkadaşları güzeldi ve emindi güzel insanlarla tanışıp evleneceklerine. "Ben buldum sayılır da pek sana benzer bir tarafı yok."

Ağzının içinde konuşmasını duymadı Batı, kaşlarını çatıp kafasını oğlana eğdi. "Ne dedin?"

"Bir şey demedim, zil çalacak şimdi çekil bi." Batı'yı alnından itip önünde oturan Feza'nın omzuna yasladı başını. Mide bulantısı yoğun bir şekilde devam ediyordu. Tam oflayacakken zil çaldı ve beklenen o an için yutkundu.

Batı da başka konuda gergindi, muhtemelen şimdi hızla Alphan ona geliyordu. Dudağının kenarını sinirden ısırmış olmalı, gözleri kızarmış kaşları çatılmış olmalıydı.

Dünyanın en izlenilesi görüntüsüydü.

Batı hafifçe gülümsedi hayal ettikleriyle, ona doğru gelen bedeni kaptığı gibi boş sınıfa çekip uzun uzun öpmek istiyordu. Bu öyle yoğun bir istekti ki yumruklarını sıkmak zorunda kaldı ihtiyaçla.

Çürük LimonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin