❄️ 5

3.9K 390 99
                                    

Keyifli okumalar

📍

Alphan gözleri tahtada olmasına karşın serçe parmağını okşayıp duruyordu. Dün gece onun için çok güzel geçmiş, Batı ona bebeği gibi bakmıştı. Biliyordu ki öyle ya da böyle cinsiyetsiz ona fena aşık olacak, Vita ise onun aşkını kabul edip mezun olur olmaz evlenecekti.

Gülümsedi.

Aptal adam çok etkiliyordu vitayı, içini kıpır kıpır, heyecanlı hisler sarıyordu. Talan olmak üzereydi her yanı, minimal bir kuşatılma altında hemencecik aşık olmak istemiyordu. Önce Batı ona deli olmalıydı, yoksa hep kendisi atılırsa ne olurdu bilemiyordu.

Yanındaki baş alfanın oğlu, aynı zamanda da kuzeni olan Alfa Kılıç'a döndü. "Sen neden yanıma oturuyorsun?" Babasının saçma istekleri olmuş olmalıydı. "Amcam... Arayıp durdu ve tembih etti, herhangi bir türle temas içinde olmanı istemiyor."

"Ee peki sen ne yapacaksın? Beni mi izleyeceksin?" Gülüşü iğneleyiciydi vitanın, kuzeniyle arasını açmak istemiyordu. "Ben sadece güvende olduğundan emin olacağım, yoksa kiminle ne yaparsan yap. Zaten seni bağlasam bile istediğini yaparsın, biliyorum."

Kılıç'ın Vita umrunda değildi, o aptal cinsiyetsiz hala hasta mıydı merak ediyordu. İlk arada kontrol edecekti. "Aferin, öğrenmişsin beni." Alfa göz devirip geriye yaslandı. "Sen ne diye geldin ki okula? Sikseler gitmem diyordun?"

Evet, bir kaç yıl önce öyle şeyler söylemişti.

"Birine söylersen kafanı kopartırım. Ruh eşimi buldum!" Kılıç şokla ağzını açarken Alphan kuzeninin kolunu tuttu. "Bir şey deme sakın, cinsiyetsiz."

"Ha siktir! Amcam kendisine tabut rengi seçsin, hayatta kaldıramaz bunu." Vitanın umrunda bile değildi, o ruh eşini bulmuştu ya başka da bir şey istemezdi.

"Beni alakadar etmiyor artık, ben buldum eşimi. Onunla yakınlaşmam ve beni kabul etmesini sağlamam lazım." Güldü Kılıç. "Koskoca Vita bir cinsiyetsiz için mi böyle çabalıyor? Benim bildiğim onun senin için deli olması lazım."

İç çekti Alphan, ne çok isterdi Batı'nın onun için deli olmasını.

"O öyle bir adam değil, başını yerden kaldırmıyor bile. Çok muazzam bir adam buldum ben kendime, sen kendine bak hem." Burun kıvırarak duvardaki saate baktı, dersin bitmesine 13 dakika kalmıştı.

"Neyim varmış benim?"

"Babandan sonra baş alfa olacaksın ve ruh eşin hala yok, üstelik bulamazsan evleneceğin omega bile hazır. Yani kuzen... 4 ayda buldun buldun.." Kılıç'ın morali bozuldu, bu konu canını sıkıyordu epeyce. "Bulurum ben, kendi istediğimle evleneceğim."

Vita keyifle saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdı.

"Bakalım, neyse ders arasında yanıma çağırmak için sınıfına gideceğim. Sen de gel." Baş alfanın oğlu kendisiyle etrafa hava atabilirdi, izin veriyordu Alphan." Benimle hava atabilirsin, izin veriyorum."

Alfa göz devirdi aklına yine cinsiyetsiz gelirken.

"İsmi ne lan senin cinsiyetsizin?" Ercan olamazdı, kavun kokulu oğlan baskın olamayacak kadar minikti. "Batı... Limon kokulu hani, zaten fark edebilirsin, türüne göre çok yapılı." Hülyalı hülyalı ellerini çenesinin altında birleştirdi.

"Sen gerçekten kapılmış gidiyorsun... Biliyorum Batı'yı, güçlü kuvvetli. İyi yanı tuttuğunu koparır o çocuk, iyi seçim." Ercan'ın da yakın arkadaşıydı, tanıyordu elbette.

"Ay tam koca olacak adam işte, boşuna mı takıldım geldim peşine. Neyse of çalsın şu lanet zil, ne kadar saçma bir sistem ya!" İlk kez okula gidiyordu ve ilk günden hiç beğenmemişti, üstelik ruh eşini de özlemişti 40 dakikada.

Çürük LimonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin