Keyiflice okuyun la
📍
Batı gergin bir şekilde villanın dış kapısında bekliyordu vitayı, doğrusu içeriye alınmamış hattta bir nevi kovulmuştu fakat son anda onu zaten camda bekleyen Alphan durumu fark edip erken müdahale etti.
Oğlan babasının yanına inip kasları çatık halde konuşmaya başladı. "Baba! Batı geldi ve o pis korumaların onu içeriye almıyor, çabuk bir şeyler yap!" Dün gece genç oğlanı arayıp saatlerce telefonda konuşmalarına rağmen yüzünü fena halde özlemişti Batı'nın.
"Tanışalım bakalım şu cinsiyetsizle..." gazeteyi kenara koydu ve çayından son kez yudumladı. Oğlunun mühürleneceği adamdan epey rahatsız sayılırdı. Etrafındaki herkese damadının bir cinsiyetsiz olduğunu nasıl söyleyecekti bilmiyordu.
Alphan dudağının kenarını ısırdı, heyecan bedenini sarmıştı. Ciddi ciddi babasına evleneceği adamı gösterecekti şimdi. "Baba lütfen düzgün konuş onunla, ben istiyorum. Onu her şeyden fazla istiyorum ben." Babasının ellerini tuttu, Batı'nın kalbinin kırılmasını asla istemiyordu.
"Senin aklını nasıl böyle aldı anlamıyorum ama sadece tanıyacağım o kadar. Hem ben senin mutluluğun için her şeyi yaparım güzel bebeğim, bakalım o da yapabilecek mi?" Baba kapıdan dışarıya çıkarken Alphan da en çok bundan korkuyordu.
Batı onu sevmiyordu, haliyle şuan onun mutluluğunu düşündüğü bir hayali de olamazdı adamın. Zaten Alphan'ın da bu konuda yüksek bir beklentisi yoktu fakat babası için pek öyle durmuyor gibiydi.
"Açın kapıları!" Babasının derin sesiyle kendisine geldi. Kapılar açıldı, elinde kaskıyla onu bekleyen Batı göründü. Yakışıklılığı gayet yerindeydi, baştan sona gri ve siyah giyinmiş görüntüsü nefisti.
"Merhaba efendim." Batı karşısında gördüğü baskın, kuvvetli alfayla saygıyla eğdi başını. "Merhaba... İçeriye geç hadi." Oğlanın itaarkarlığı karşısında sinirleniyordu adam, karşısındaki alfaya bile böylesine boyun eğiyorsa vitasını nasıl koruyacaktı ki?
Batı başını salladı gözünün ucuyla peri gibi görünen bakıp, Alphan yine onu aklını başından almıştı saniyeler içinde. Alfa adam arkasını dönüp eve girerken Vita ise cinsiyetsizin yanında yürümeye başladı.
"Vitam... çok güzel olmuşsun, beyaz çok yakışmış." Beyaz şort vitanın vücudunda şaheser gibi duruyordu. "Gerçekten mi? Beğendin mi? Güzel miyim ben?" Heyecandan titreyen ellerini saklama ihtiyacıyla etrafına baktı.
"Çok güzelsin tabii ki..." herkes vitasına bakacağı için bir miktar içini rahatsız etse de bu nedenden ötürü onu kısıtlayacak ya da bunu teklif edecek değildi. "Baban biliyor mu bizi? Ben şey oldum bir anda... Nasıl desem kötü gözüktüm değil mi gözünde?" İkili kapıdayken Batı gereğince konuştu, buraya gelirken ne düşünüyordu bilmiyordu.
"Biliyor, ben dedim ona dün. Bizden bahsettim yani... Batı rahat ol lütfen babam asla bana kıyamaz, çok seviyor beni. Hem seni de sever, ben sevmişim o sevmeyecek mi bir de..." bir anda yükselmesinin sonucunda söylememesi gereken o şeyi söylemişti.
Karşısında ona şaşkınca bakan ve kal gelmiş gibi kıpırdamadan duran adamla ne dediğinin farkına vardı. Eli ağzını bulurken Batı'nın gözleri oğlanın dudaklarını buldu. Onu sevdiğini söyleyen bu dudakları tam şuan talan etme isteği her şeyin önüne geçiyordu onun için.
"Alphan... " tam elini kaldırıp vitanın güzel tenine dokunacakken içeriden seslenen adamla silkelendi ve kendisine geldi. Sakin olmalı, aklına sahip çıkmalıydı. "Batı... Yanağımdan öper misin? Ufacık." İçeriye girmeye yeltenen cinsiyetsizi durdurdu. O kadar büyük bir duygu yoğunluğunun içindeydi ki onun yüzünden ona ihtiyacı vardı.
İçten içe derin bir arzu bedenini baştan aşağıya yeniden yaratıyordu sanki.
İhtiyaçla dolu sesi gözleriyle birleşince Lilith'ten daha arzulu durmayı başarmış, beraberinde Batı'nın baştan aşağıya titremesine neden olmuştu. Vitanın kızgınlığı yakındı ve bu cinsiyetsiz için hayatının sınavı olacağına benziyordu.
İlkin etrafı kontrol etti, hiçbir koruma onlara bakmıyor başları yerde bekliyordu. Tereddütte kalan tavrı yüzünden okunurken Alphan kurdunun da hüznüyle geriye çekildi ve içeriye geçmek için adım attı.
Bir an için aralarında ciddi bir şeyler oluyor sanmış, kurdunu da beraberinde heyecanlandırmıştı. Aptallığına ve en önemlisi de Batı'ya olan ilgisine üzülüyordu Vita.
"Piknikte... Seni öpeceğim... Ama yanaklarından değil." Fısıltılı ses bir şeyler mırıldanırken her bir kelime iğne gibi battı Alphan'a, istediğinden fazlasını alacağını anlamasıyla da kasıklarından bile ince bir sızı geçti. Nefesleri hızlanmış, göğsü darlanmıştı.
Sanki nefessiz kalmış da Batı suni teneffüs yapmıştı ona.
Damarlarındaki kanları fokurdadı ikisinin de, yalnız kaldıkları ilk an mühürleneceklermiş gibi tutkuluydular. Yalın, saf ateşin kendisiydi ikisi de, o nedenle arzulu bakışlarını arkasında kalan genç delikanlıya döndürdü Alphan.
"Bugün için kendini çok yorma o halde, kızgınlığıma tam 13 gün var." 13 gün sonra hiçbir güç onu tutamayacak, Alphan arkasındaki adamdan istediğini alacaktı. Onu bacaklarının arasına davet edecek, talan edecek ve en sonunda mahvedecekti.
"13 gün sonra sana sadece dudaklarımı öptürmeyeceğim."
---------
"Gelecek hafta minik bir söz gerçekleşecek, omegan seninle beraber olacağı için çok heyecanlı. Şimdiden kıyafet seçmelere başladı." Annesinin neşeli sesiyle Kılıç çatalını masaya bıraktı.
Yirminci yaş gününe kadar evlenmeli ve bir çocuğu olmalıydı. Böylelikle baş alfalığı devralacak ve büyük bir fiziksel gücü de elinde tutacaktı. "Bu evliliği istemediğim çok açık anne, sen ise bu mutsuzluğuma bir de çorap örüyorsun."
"Eminim ki gelinimi seveceksin, hem çok güzel hem de çok akıllı. Üstelik yanına yakışıyor... Hem hoşlandığın bir kişi bile yok, olsa canıma minnet sen de biliyorsun, mecbursun oğlum." Hiçbir şeye mecbur değildi, baş alfanın oğlu olarak doğmayı o istememişti tabii ki.
"Yani hoşlandığım biri olsa sorgusuz sualsiz kabul edeceksiniz öyle mi?" Belki bir ihtimal zaman kazanabilirdi. "Elbette, sen yeter ki aşık ol ya da ruh eşini bul. Baban her şeye razı, hem bize asil bir birey getireceğine eminiz." Kılıç gülme isteğini bastırdı, aklına gelen şeytanlığı bugüne kadar nasıl düşünememişti anlamıyordu.
"Anne... Sana bir şey söylemek istiyorum." Kadın kaşar peynirden bir lokma ağzına atıp lezzetli olduğunu belirtircesine hmmladı ve gözlerini açıp oğluna baktı. "Söyle kuzum?"
"Ben aşık oldum..."
Kadının ağzı şokla aralandı ilkin, kesinlikle bunu beklemiyordu. " Kime? Umarım omegayadır." En güzel türler genelde omega alfa birleşiminden çıkıyordu. O nedenle kadın, gelini olacak kişinin omega olmasını tercih ederdi.
"Kavun! Aman ya cinsiyetsize aşık oldum ben." Kesinlikle aşık değildi fakat böyle bir yalan söylemek ona asla zarar vermiyordu, madem ailesi onu zorluyordu o da oyunu hileli oynardı.
"Ne? Ne diyorsun oğlum sen? Kafayı mı yedin?" Kadının tansiyonu borsadan hızlı düşerken Kılıç ayağa kalktı, annesinin yalandan bayılmalarını hiç umursamıyordu.
"Hatta biliyor musun anne... O hamile."
Ve her şey tam o anda başladı....
📍
Alphan ve Batı arasındaki cinsel uyum ne abicim öyle ya
Kılıç ve Ercana deginmiyorum bile onlar yıkılıyo
Bölüm nasıldı??
Sizi seviyorum ♥️🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çürük Limon
General Fiction📍omegaverse ... Güzelliğiyle etraftaki herkesi büyüleyen Vita gözlerini cinsiyetsize dikti... mpreg.