Keyiflice okuyun laYorumlarınızı bekliyorum
100 yorum sınır, buna ve öncekinde sınır geçilmeden bölüm gelmeyecek
📍
"Baha... Abi? "
Baha el frenini çekip başını camdan uzattı hafifçe. "Havaalanına seni ben bırakmak istiyorum müsaden olursa. " Bir yanı endişeliydi, oğlan bunu hakkı olarak istemeyebilirdi. Ona umut vermemek için her şeyi demişken şimdi kapısında beklemesi çok saçmaydı.
"Ben kendim de giderdim aslında... Zaten bizimkilerle orada buluşacağım. " Gitmek zorken sevdiği adamın onu gitmesi için almaya gelmesini neye yormalıydı bilemiyordu.
"Geldim buraya kadar, bırakırım seni ben. " Feza daha fazla uzatmadan peki dedi, evden bir an önce uzaklaşsa iyi olurdu. Baha hemen arabadan inip oğlanın valizini alıp bagaja koydu. İkili araca binerken farklı şeyler düşünüyorlardı.
Genç alfa fazla oyalanmadan hareket etmeye başladı, Feza'nın ona bakmamak için etrafı seyrettiğini görebiliyordu.
"Sana böyle hissettirdiğim için özür dilerim. " Feza daldığı yerden bir anda başını çevirdi. "Hm? Neden özür diliyorsun ki Baha abi? " Abi demek zor olsa da abi dememek daha zordu.
Kelimelerinin altında ezilip duruyordu.
"Sana umut vermek istemezken yüzündeki gülüşü bile mahvettim. Hevesin, heyecanlı bakışın, kırmızıya boyanan yanakların... Hepsi yok oldu benim yüzümden. " Baha'yı bir kaç dakika görebilmek için pek çok gece Batı'nın evinde kalmış, ona günaydin demek bile tüm hafta mutlu ve neşe saçar halde dolaşmıştı etrafta.
"Senin suçun yok ki... Bana boşa umut verseydin daha kötü olacaktı benim için. Hem şimdi çalışacağım yerde kafam dağılacak ve muhtemelen seni unutacağım. " Oğlan parmağıyla oynayıp duruyordu.
Baha ise direksiyonu sıkmaya başladı, biraz da hızlanmıştı.
"Beni bir daha aramayacak mısın? " Feza bıkkınlıkla ofladı. "Baha ne olsun istiyorsun sen? Hem gideyim hem gitmeyeyim hem senin olayım hem senin yanına yaklaşmayayım. Ne istiyorsun benden? Bir ölüye aşığım dedin tamam dedim seni sevemem dedin tamam dedim beni aramasın dedin ona da tamam dedim. Senin benden isteklerin hiç bitmeyecek mi? "
İçi ne öfkeyle ne de sinirle dolmuştu, yalnızca anlaşılmak istiyordu.
"Belki de adım atmaya calışıyorumdur Feza hm? Üç haftadır etrafında ben dönüyorum bir şeyler yapmaya çalışıyorum, anlam vermeye çalışıyorum. Sen ise işimi epey bir zorlaştırıyorsun. " İkisi de eteğindeki taşları dökmeye başlamıştı.
"Niye adım atacaksın ki? Yeniden ben ölen nişanlıma aşığım demek için mi? Ben istemiyorum artık, kararım kesin. " Bir şans verse bile hamileydi, karşısındaki adamın vazgeçip geçmeyeceğini bilemiyordu.
Güvenmemekte ise haklıydı, onu en ufak olayda bırakabilecek potansiyele sahip bir adamdı çünkü ona aşık değildi. Aşık olmadığı sürece onunla bir yola çıkmak intiharla eşdeğerdi.
"Bana aşık olan sen değil miydin? Ne değişti birden Feza, yüzüme bile bakmaz oldun ne oldu birden? " Özlüyordu eski bıcır bıcır olan Feza'yı. Onun gözlerinin içine hayat dolu bakan oğlanı hayatında yeniden istiyordu.
"Kabullendim, senin tarafından ne yaparsam yapayım tam olarak asla sevilmeyeceğim. Hiçbir zaman ilk düşündüğün şey ben olmayacağım... Bunlar olmayınca ne önemi kalıyor ki ilişkinin? Hayatında ben olacağım ama bana aşık olmayacaksın. " Sonlara doğru hüzünlenmişti.
Sessiz kaldı Baha, kendi hisleri şu an neydi tam olarak anlamıyordu. Tek istediği şey Feza'nın varlığıydı. Sadece onu istiyordu hayatında.
"Burada dur istersen... Seni görüp soru yağmuruna tutmasınlar şimdi beni. " Feza ilk kez bu kadar net bu kadar kendinden emindi, bebeği varken saçma sapan bir gençlik kararı veremezdi.
Özellikle söz konusu Baha ise asla rastgele karar veremezdi.
"Buraya kadar yani... Gidiyorsun. " Ne yapmalıydı şimdi? "Gitmek gerekiyor bazen. " Parmaklarını inceliyordu oğlan, keşke karşısındaki adam onu sevseydi. İç çekip arabanın kapısını açmaya yeltendi.
Onu durduran şey ise Baha olmuş oğlanı kendisine çevirip bir anda öpmüştü. Feza dudaklarında hissettiği baskıyla kalakaldı önce. Ardından bir damla yaş düştü gözlerinden, adamın göğsüne elini koyup onu itti.
"Özür dilerim yanlış mı yaptım? "
"Bana yeniden umut veriyorsun. Aynı o zamanlar yaptığın gibi... Baha ya benden uzak dur ya da bana tam olarak gel, ben yarım kalmak istemiyorum artık. "
Ve o gün Baha ilk kez reddedildi Feza ağlayarak havaalanına girerken.
Bu son onlar için ilkti.
-------------
Herkes Feza'ya sarılırken Alphan şüpheyle baktı oğlana, ağlamış gibiydi genç. "Beni sürekli arayıp kendin ve bebek hakkında bilgi veriyorsun tamam mı Feza? "
Batı bir abi edasıyla sarmaladı oğlanı. "Tamam Batı, zaten amcasın sen tabii ki söyleyeceğim her şeyi. " Her ne kadar sevinçleri buruk olsa da ailelerine yeni bir birey katılacaktı.
"Amcası bu miniğe kurban olur... Alphan, güzelim anlayabilir misin türünü? " Vitalar ve rut dönemi yaklaşan alfalar hemen hissedebilirdi hamilelik durumunu.
Alphan ayh çekil aşkım be diyerek itti sevgilisini. Ardından Feza'nın karnına yasladı burnunu ve onu kokladı. Ağzı bir kaç saniye şaşkınlıkla açılmıştı.
"Doğum... Çok zor olacak doğumu. Ailenize baskın bir alfa geliyor Batı. " Alfa Kılıç da dahil herkes şaşkınlıkla baktı birbirine, baskın alfalar vitalar ve deltalar kadar nadirdi dünyada.
"Sen ciddi misin? Feza... Çok zor olacak. " Batı şimdiden endişelenmeye başlamıştı. "Yapacak bir şey yok, hem cinsiyetsizlerin zor doğumlar yapıp öldüğünü biliyorsunuz... En azından bir sigma veya delta değil. " O zaman kurtulma şansı yoktu işte.
"Gelsene sen bir benimle. " Alphan dayanamayıp oğlanı kolundan tuttuğu gibi çekişlemişti tuvalete doğru. "Noldu vitam? Bir sorun mu var? "
"Sen neden ağladın ve neden üstünde alfanın kokusu var? " Feza ne diyeceğini bilemedi ilkin. Vita çok dikkatliydi bu konularda. "Sizden ayrılacağım için ağladım, Baha bıraktı beni buraya. "
"Ne konuştunuz? Neden bıraktı seni? " Vita çok gerekirse Baha'nın kafasını koparabilirdi de. "Hiç... Beni kendisi bırakmak istemiş ve şey... "
"Ney? "
"Beni öptü. "
📍
Sabahın 6'sında fındık tarlasında bölüm yazıyorum...
RTE'nin amına koyayım
Bölüm nasıldı?
Sizi seviyorum💘💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çürük Limon
General Fiction📍omegaverse ... Güzelliğiyle etraftaki herkesi büyüleyen Vita gözlerini cinsiyetsize dikti... mpreg.