❄️ 3

3.9K 363 101
                                    

Hikayede iki çift olacak ama ağırlıklı tabii ki Alphan ve Batı mevcut

Alphan - vita

Batı - cinsiyetsiz

Feza ve Ercan -cinsiyetsiz

Kılıç - alfa

📍

"Vitalar genel bağlamda kırılgan, buyurgan ve deltalara dayanabilen tek türdür arkadaşlar. Bu nedenle de yüzyılda bir delta için dünyaya gelirler." Cinsiyetsizlerin en arka sırada oturduğu sınıfta hoca her yıl olduğu gibi bu yıl da herkesin ezberlemesine rağmen keyfe keder bir şekilde türlerden bahsediyordu.

Özellikle Vita ve Delta büyüdüğünden beri sürekli onları övüyordu.

"Of delta vitayi sikecek diye dinlediğimiz şeye bak. Sihirli siki mi var da tek Vita dayanabiliyor anlamadım ben." Ercan homurdandı hocaya dik bir bakış atarken. Vitayı köle gibi tanıtması Batı'nın da sinirlerini bozmuştu.

Onu görmüştü, vitayı görmüş, onun asla köle gibi olmadığını tek bakışta anlamıştı. Hiçbir köle sahibi yokken öyle gezemezdi etrafta. Keza şoförün de dedikleri düşüyordu aklına.

Feza kıkırdadı Ercan'ın homurdanmalarına. "Ay ne kadar terbiyesizsin ya Ercan! Senin yüzünden derse konsantre olamıyorum." Batı elindeki kalemi sertçe batırdı önündeki deftere. Hoca şimdi de vitanın doğurganlığından bahsediyordu.

"Sizce de çok saçma konuşmuyor mu?" Bir miktardan biraz fazla duran siniriyle şaşkınca döndü Ercan. "Beyimiz tepki vermeye başlamış... Sübhanallah!" Feza kendisini tutamayıp yeniden kıkırdadı. "Gülmeyin lan... Sürekli vitadan ve deltadan bahsedip duruyor. "
Feza tam ağzını açıp bir şeyler diyecekken hoca tarafından sertçe uyarılıp iğrenç bir yaratıkmış gibi baktı oğlana.

Cinsiyetsizlerin hepsi bu bakışla başlarını sıraya eğdi.

Bir kaç dakikanın ardından ders sonlandı, herkes dışarıya itiş kakışlarla çıktığında güzelliğiyle etrafta dikkat çeken Vita koridorda bir hocayla sohbet ediyordu. "Oha amına koyayım büyülendim."

Arkadan gelen beta ağzı açık halde konuştuğunda herkes hak verircesine başını salladı. Batı ve onun gibi cinsiyetsizler vitanın feromonunun gücünden diğerlerinden fazla etkilendikleri için geride durdular.

Alfalar başta olmak üzere hepsi onu merak ediyordu.

Vita ise ışıl ışıl gülümsemesiyle sabrının son demlerine geldiğinin farkındaydı, sabahtan beri aptal okul prosedürleriyle ve yurt kayıt işlemleriyle uğraşıyordu. Bir ihtimal cinsiyetsizi görürüm diye ben hallederim gibi absürt bir fikir atmıştı ortaya.

"Hocam ben kendim bulurum odamı ve yurdumu. Her şey için teşekkürler." Zarif ten parıldıyordu. Hoca vitanın güzelliğiyle etkilenmişlikle başını salladı ve bakakaldı oğlana. Alphan kıkırdayarak ayrıldı hocanın yanından.

Tüm koridorun ona bakmasından gram utanç duymuyor, aksine beğenilmişlik ve hoş bakışlarla asilce yürüyordu. Hala o cinsiyetsizi göremediği için bir miktar kuşkudaydı, acaba okumuyor mu diye geçiriyordu içinden. Nasıl bir adam bir türlü fark edilmezdi ki...

Gözlerini betalardan birine dikti. "978 nolu oda... Beni götürebilir misin beta?" Eşyaları akşam korumalarla gelecekti nasıl olsa, endişesi yoktu. Beta mutlulukla yanaştı vitaya. "Tabii ki, buyrun lütfen." Güzel kız vitaya eşlik etmeye başladığında dahi Alphan cinsiyetsizi arıyordu çevrede.

Feza ise Batı'nın koluna girmiş kulağına bir şeyler fısıldadığı için oğlan başını eğmiş saçları görünüyordu sadece. Gözlerini vitadan zar zor çekebilmişti. Ercan esnedi ve ensesinden onu tutan alfaya tıslamamak için zor tuttu kendisini.

Çürük LimonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin