❄️

9.9K 434 70
                                    

Sonunda omegaverse evreni yazmaya karar verdim.

Fakat benim evrenim biraz bana Özel olacak.

Kendimce yazacağım.

Sigma>Delta> Vita> alfa > beta> omega> cinsiyetsiz

Zaten cinsiyetsiz ve sigma haricini biliyorsunuz.

Ben bu iki cinsiyet hakkında kendimce değişiklik yaptım.

Cinsiyetsiz: erkek ve kadın olarak cinsyeti var fakat kötü koku ve alt hiyerarşiye ait oldukları için kimseyle cinsel ilişki kurmuyor, hizmetkar olarak hayatlarını sürdürüyorlar.

Fakat yapmak istediğim değişiklik şu; cinsiyetsizler kendileriyle  en üst hiyerarşiden biriyle kurulan cinsel ve ruhsal ilişkiden sigma meydana geliyor.

Sigma: en güçlü kurt formuna sahip olmanın yanı sıra dünyaya sadece 2 kez gelebilmiş büyücü türlerdir. Zihin okuyabilme, hükmetme ve hipnoz gibi pek çok fantastik ve onu diğerlerinden ayıran özellikle sahiptir.

Ve son olarak sigmalar aynı zamanda iblis olarak da bilinir çünkü türler arasında en vahşi, kötü türdür.

Beğenilir mi emin değilim bok gibi de olabilir.

Zaten mal gibi konu söylemesi ayıp

Bxienkdjdkd

Kendi kendimi linçliyorum bunları yazarken sorry

📍

1000 kişi kapasiteli yurtta sesler bir türlü durmak bilmezken sinirleniyordu Vita, herkesin uğultusunu duyabiliyordu. Zarif ellerini yavaşça havaya kaldırmasıyla tüm sesler yok oldu.

Yüz yılda görülen Vita, sonunda okullarına gelebilmişti.

"Yeter! Yüzüme karşı yaptığınız dedikoduya  lütfen odalarınızda devam edin." Keskin fakat bir o kadar hoş sesi,  ona dikkat kesilen kalabalığa ninni gibi gelmişti. Keskin lila gözleriyle her birine göz gezdirmeyi ihmal etmiyordu güzel Vita.

Gördüğü cinsiyetsizle gözleri irileşti vitanın, eli yeniden havalandı.

"Hey cinsiyetsiz!"

Parmağıyla genç cinsiyetsizi işaret ederken odalarına dağılmak üzere olan herkes yerine mıh gibi çakıldı, vitaya döndüler.

Güzelliğiyle etraftaki herkesi büyüleyen Vita gözlerini cinsiyetsize dikti...

📍

Tanıtım gibi oldu bu, ne demem gerekiyor bilmiyorum. Bunu ilk kez deneyeceğim.

Sabırla okuyun lütfen

Ayrıca haftada iki bölüm gelecek buna, yani kafamda ciddi bir şeyler oluşturarak yazmam için gerekli bu.

Sizi seviyorum ♥️🌼

Çürük LimonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin