Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
📍
"Ya sen çok narinsin ya da Batı'ya mavi hap verdin o nedenle yürüyemiyorsun, bunun başka mantıklı bir açıklaması yok." Vita halsizce yanındaki alfaya vurdu. Sabah zar zor adım atarak girmişti sınıfa, sınıfa gelene dek ise Batı taşımıştı kucağında.
O nedendendir ki herkesten önce gelmişlerdi okula.
"Of sus artık ne meraklısın benim hayatıma." Bir türlü yaşadıkları o güzel anları aklından atamıyordu, Batı'nın içinden çok farklı biri daha çıkmıştı. Tutkuluydu, arzu doluydu ve istediğini alıyordu. Tüm bunların karşısında Alphan Batı'nın kölesi gibi hissetmişti.
Kölesi olmak istiyordu karşısındaki adamın.
Tüm aciz duygularıyla hayatında istiyordu genç cinsiyetsizi, onun her an gidecekmiş gibi olan davranışları nedeniyle bir yandan da üzgündü Vita. Batı asla tam teslimiyet vermiyor, sadece onun gönlünü eyleyecek laflar ediyordu.
Tırnaklarını kendi etine batırdı, içindeki bu his onu günden güne yemeğe başlamıştı şimdiden. Bu sabah Batı babasından telefon almış, vitayı okula bıraktıktan sonra okulda olmayacağını söylemişti.
"Merak değil bu Alphan, cidden bir gariplik yok mu? Batı güçlü, kokusu az ama keskin, baskınlığı var. Böyle kaç cinsiyetsiz gördün sen?" Vita ofladı, gözleri istemsiz dolmuştu. Şükür ki ders yoktu, diğer türlü bir de dikkat çekecekti.
"Bilmiyorum Kılıç, ben de çok güçlü ve baskın olduğunu hissedebiliyorum. Ama o hissedemiyor... Hem... Hem sanki her an gidecekmiş gibi, korkuyorum ben biraz." Alfa kılıç kaşlarını çattı, aynı zamanda içindeki kurdu Kavunun muzlu süt istediğini ve Kılıç'ın da hemen alması gerektiğini emrediyordu.
"Ne demek şimdi bu? Neden gidecekmiş? Bence sen bir kere düğümlenince kafayı yedin, anladık bağlısın eşine ama böyle olumsuz şeyleri aklına getirip durma." Vitanın saçlarını okşadı, oğlan kimseyle dertleşemeyince kendi kendine kurulmuş olmalıydı.
"Bak hazır kurul toplanmış dersler de yokken kavunu getireyim yanındaki Feza ile beraber, onlarla dertleş hm? Onlar daha iyi anlar seni." Vita olumsuz anlamda başını salladı. "İstemiyorum."
"Alphan kendini boşuna yoruyorsun, belki de onun da tek başına kalıp kararlar vermesi gerekiyordur. Bir kaç ay sonra tek başına bir ev geçindirecek, okumaya veya ilerlemeye hakkı bile yok. Pazarda ne sattıysa eve o parayı getirecek, bu sana yetecek mi kendini iyi hissedecek misin belki de bunları ölçüp biçiyordur."
Alfa Kılıç'ın da son zamanlarda düşündüğü çok şey olmuştu, özellikle de babasının yanında çalıştığı her an içindeki kurdunun kavunun ne yaptığını söylemesi, her an bir gölge gibi onu takip etmesi içinde bir şeyleri epey bir değiştirmişti.
"Düşünmesin! Babamın tüm mal varlığı bana, yani haliyle ona kalacak. Bizim maddi bir zorluğumuz olmayacak ki, tek yapması gereken şey beni sevmek. Ben başka hiçbir şey istemiyorum ondan kılıç." Fakat umulan veya söylenen gibi olmuyordu hiçbir şey, bazı şeyleri Batı yediremiyordu kendisine.
İkili kendi aralarında hararetle tartışırken Batı babasının karşısında kendisine denilecek şeyleri bekliyordu. "Söyle baba, kıvranmana gerek yok." Adamın kaşları çatıldı, karşısında dimdik duran bu genç cinsiyetsiz oğlu muydu yani?! İnanması güçtü.
"Düğümlendin mi vitayla?"
Bunun konuyla alakasını çözemedi genç cinsiyetsiz. "Evet, düğümlendim." Artık biricik sevgilisinin eşi sayılırdı. " Düğümlendiğin ilk an ensende keskin bir acı hissettin mi?" Batı kaşlarını çattı, anlamıyordu. "Evet kısa bir an oldu baba." Adam kuruyan boğazını temizledi.
"Cinsiyetsizler hakkında çok az bilgi olduğunu bilirsin, zayıf türlerden olurlar genelde ve pek bir bilgi de yoktur haklarında. Sen ilk doğduğunda Mısır'a gitme fırsatı bulmuştum, orada biliyorsun delta bir omegayla beraber olup ilk cinsiyetsiz meydana gelmişti." Adam derin bir nefes aldı.
"Evet baba biliyorum."
"O cinsiyetsiz düğümlendiği eşinin tüm bağlılığını ve gücünü aldı oğlum, yani sen kendinle beraber vitanın gücüne de sahipsin artık. Sen istersen vitan dönüşebilir, istersen o nefes alabilir." Bu korkunç şey Batı'yı ürpertti.
"Ne demek bu baba? Sen bunu nereden biliyorsun?"
"Mısır'da, oradaki kütüphaneden bakmıştım vakti zamanında. Sen doğunca böyle bir ihtimal var mı diye merak etmiştim. Batı, bu çok sıkıntılı bilmeni istiyorum, Vita sensiz yaşayamaz, ölür. Sen her geçen gün onun varlığıyla beslenirken onun içine şüphe düşürürsen onu öldürürsün." Cinsiyetsizler tam da bu nedenle lanetlenmişlerdi.
Onlar düğümlendikleri kişilerin tüm güçlerini elde edip yavaşça ölüme sürüklüyorlardı eşlerini.
"Ben istemiyorum... Baba bunu geri alamaz mıyız? Ya Alphan'a bir şey olursa? Ben istemiyorum, ben yaşayamam onsuz." Ağlayacaktı şimdi, o vitanın gücünü istemiyordu ki! O sadece güzel sevgilisiyle sade bir hayat istiyordu.
"Engelleyemezsin bunu, kolay mı sandın? İyi yanından bak, onu koruyup kollayabilirsin, artık güçlüsün deltaya da karşı çıkabilirsin. Okulu boşver, okumak hiçbir işine yaramayacak, gidip vitayla konuş ve bu hafta içinde evlenin. Bak oğlum ben belki huysuz kendini bilmez bir adamım ama sana bu kötülüğü de yapacak degilim. Ondan uzakta kaldığın her gün onu öldüreceksin."
Batı, kanı donmuşcasına kalakalmıştı.
"Peki... Ya sigma?" Eğer efsaneler doğruysa onlardan olacak tür şeytan mı olacaktı yani?! "Bir tane doğarsa şanslısın, tek canavarla uğraşmak kolay. Fakat birden fazla olursa ne yaparsın bilmiyorum. Diğer tüm türlerden daha üstün, anne babasından başka herkesi hipnoz edebiliyor... Yani senin daha yaşayacak çok çilen var oğlum... Tanrı yardımcın olsun." Yaşlı adam oğlunun omzunu pat patladı, ayağa kalktı ve içeriye geçti.
Şimdi Batı tek başına düşünüyordu, bir an önce Alphan'la evlenip beraber yaşamalılardı. Diğer türlü olabilecek ihtimalleri düşünemiyordu.
"Ha bir de evlat... Sigmalar her yıl 4 yaş alırlar, onlar şeytan neticede."
Batı, kafayı yiyecekti.
📍
Sigmayı fezayla yapmam yok mu bdkskskskw
Bölüm nasıldı?
Sizi seviyorum ♥️🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çürük Limon
General Fiction📍omegaverse ... Güzelliğiyle etraftaki herkesi büyüleyen Vita gözlerini cinsiyetsize dikti... mpreg.