Arkadaşlar ben bu omegaverse evrenine çok yabancı olduğum için smut yazmayacağım cidden anlamıyorum çünkü.
Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
📍
Günlerden cuma, hararetli geçen gecenin sabahını getiren güneşin doğmaya başladığı saat dilimindeydi ikili. Küvette Batı'nın kucağında yorgunlukla uyuyordu Alphan. Günlerdir hiç bitmek bilmeyen arzu ve istekle adamı daraltmamış gibi Batı enerjik kendisi ise bitik haldeydi.
Uyanır gibi oldu, mırıldandı.
"Güzelim? Uyu hayatım hadi." Suyu sıcak tutma adına biraz suyun gitmesini sağladı ve sıcak su ekledi oğlan. Bir taraftan da vitanın belini ve saçlarını okşuyordu. "Batı... Yorulması gereken sen değil misin ya?" Burnunu genç adamın göğsüne sürtüp konuştu, suyun içinde kıpırdandığı için yanan deliğinin acısıyla hafifçe inledi.
"Yoruldum ama sen daha önemlisin, bir kaç dakika daha kalalım sonra sana krem sürelim hm?" Alphan hayır diyerek daha da sokuldu cinsiyetsize. "Cinsiyetsiz olmasan halimi düşünemiyorum, gerçekten güçlüsün." Batı gülümseyip sevgilisinin alnından öptü.
Vitayı sıkıca sarmıştı.
"Benim güzel vitam çok narin, o nedenle de beni böyle güçlü zannediyor." Dün akşam bir ara o bile kurt formuna dönüşeceğini sanmıştı, içindeki dürtü öyle fazla öyle yoğundu ki hareketleri sertleşmiş, böylece vitanın da canının yanmasına neden olmuştu.
"Sen onu benim külahıma anlat tamam mı? Sen değil ama senin çocuğun çok güçlü olacak, ben eminim." Ee Batı'nın da olabilecek tüm çocuklarını Vita doğuracağına göre ileride çok güçlü bir nesli kendisi doğuracaktı. Çok kısa bir an öfkelendi ve cinsiyetsize baktı oğlan. "Çocuğunu başkasından yapma gibi bir planın varsa da artık yok, ben doğuracağım."
Cinsiyetsiz, vitanın bu sınırsız kıskanç hallerine karşın sadece gülümsedi. "Seninle düğümlendim, ruh eşinim ve sen bu dünyada gördüğüm en güzel, en özel varlıksın... Ve ben seni bırakıp başkasından çocuk mu yapacağım yani? Güzelim... Ben daha delirmedim." Alphan gururla kıkırdadı, nazlı nazlı adamın kucağına çıktı hemen.
"O zaman çocuk yapalım!" Cinsiyetsiz asla içine boşalmamıştı ve Vita defalarca kafada bununla ilgili şeyler kurmuştu. "Olmaz vitam, biz daha çok genciz. Ben seninle gezmek tozmak eğlenmek istiyorum, çocuğa gerçekten gerek yok. " onlar için 18 yaş çocuk yapmak için en ideal yaştı, çoğu zaman 16 yaşında bile düğümlendikleri olurdu.
"Ama tam zamanı..."
"Gerçekten çocuğumuz olduğunda bunun ne kadar zor ve gereksiz olduğunu anlayacaksın sevgilim, sen şuan sadece kendine odaklan, olacak düğünümüze odaklan hm?" Düğün diyerek vitanın aklını tamamen aldı.
"Hiii düğün de olacak! Ay sadece bir yıl var! Ay hemen de geçer ama o kadar süre bir bakmışsın sabah kalkmış evleniyoruz." Kendi düşündükleriyle dehşete düştü. "Benim hemen başlamam lazım, daha mezuniyet var!" Oğlan panikle kalkmak isteyince durdurdu Batı.
"Bir dur güzelim lütfen, biz şuan sadece anı yaşayalım. Her şey hallolur ben de yardım ederim, hadi gel kollarıma." Vita bir kaç saniye düşündü, bir yandan başlaması gereken çok iş vardı ama bir yandan da Batı'nın güvenli kolları çok cezbedici görünüyordu.
"Tamam o zaman akşama doğru başlarım ben." Uslu uslu tekrar sokuldu genç cinsiyetsize, su biraz ılıklaşmıştı. "Su soğuyor..." Batı hemen suyu sıcağıyla yeniledi ve ikilinin yarım saat daha suda kalmasına neden oldu.
İkili için artık kahvaltı vakti olduğu için toparlandılar, Batı temizlenip mutfağa geçerken Alphan yatak odasına sıcak yatakta biraz daha uyumak için girdi. Aynada gördüğü görüntüden memnundu, seviştiği kişinin Batı olmasındansa çok çok memnundu.
Batı ıslık çalarak hazırladı tüm kahvaltıyı, keyfi yerindeydi. O bile bu bir kaç günün böyle geçeceğini düşünmemişti. Vitasını memnun etmek, ona hizmet etmek tarifi imkansız bir duyguydu onun için. Sürekli Vita tarafından yüceltilmek de ayrı bir gururunu okşuyordu, yenilenmiş yenilmez hissetmeye başlamıştı.
Vitası ona hep deltaymış gibi davranarak ona büyük bir cesaret veriyordu.
Sonunda özenle hazırladığı kahvaltı biterken cinsiyetsiz Alphan'ı uyandırmak için yatak odasına gitti. Vita çıplak halde uyuyor üzerineki yorgan vücudunun bir kısmını kapatıyordu. Batı gülümsedi ve sevgilisinin yatağına oturdu, saçlarını okşadı.
"Güzelim kalk hadi, keşke üstünü sıkıca giyseydin hasta olacaksın." Minik uykucu sevgilisini kucağına çekti yavaşça. " Aşkım ben ağzımı açayım sen yedir çok yoruldum ben." Mızmızlanıp duruyordu, bu haldeyken ne kadar güzel olduğunun farkında bile değildi.
Sevgilisinin çenesinden tutup dudaklarından minik bir öpücük çaldı. "Ben senin kıkırtılarını duyarak kahvaltı yapmak istiyordum ama? Peki madem sen bu şekilde yiyeceksen..." Alphan hemen gözlerini açtı, yüzünde utandığı belli eden hoş bir gülüş vardı. "Yok aşkım uyandım bak ben, şimdi yüzümü yıkayıp geliyorum. Üstümü de giyineyim..."
Batı'nın kucağına oturarak kahvaltısını yapacaktı, bir de rahatsızca sandalyede mi oturacaktı?!
Cinsiyetsiz gülümsedi ve ayağa kalktı. "Güzel sevgilimin beni ne kadar çok düşündüğünü biliyorum, bekliyorum seni mutfakta. Polarını giymeyi unutma bak açıkta kalan her tarafını ısırırım." Vita alayla güldü. "Çıplak mı gelsem ne yapsam?"
"Dene bir bakalım?"
Kısa bir an vita nefesini tuttu, Batı hissetmese de kurdu Alphan'a üstünlük kuruyordu. Bu durum çok hoşuna gitmişti, belli ki Batı düşündüğünden daha çok etkileniyordu ondan.
"Aman kalsın şimdilik, hastanelik olacağım biraz daha yaramazlık yaparsak." Kendilerine hiç güvenemiyorlardı. Genç ve azgın olmak çok zordu.
Genç oğlan başını salladı ve odadan çıktı, şimdi hizmet etmesi gereken bir vitası vardı.
------------
"Çekme burnunu kanatacaksın!" Ercan son zamanlarda olduğu gibi yine hasta olmuştu. Alfa Kılıç oğlanın bacaklarından tutup çoraplarını giydirmeye başladı. "Ne yapayım başından ayrılmayayım mı senin? Gece gündüz peşinde dolanamam kavun, işim oluyor babam bırakmıyor yakamı."
Ercan başını eğmiş parmaklarına bakıyordu. Hiçbir şey yapmasa bile ya alfadan ya da alfanın annesinden azar işitiyordu. Kadın da son günlerde kafayı cinsiyetsize takmış, sürekli oğluma kapak atmaya çalışıyorsun Kılıç seni seviyormuş gibi durmuyor diyordu.
"Ben özür dilerim." Üzgündü, hastaydı ve cuma günü Kılıç hamilelik olayının yalan olduğunu fakat ruh eşi olduklarını açıklayacaktı. Ercan bundan sonra neler olacağını da bilmiyordu, karşısındaki adam da kurdu yüzünden onunla ilgileniyordu zaten.
"Özür dileme kavun, kendine iyi bak sadece. Üzerimde çok fazla sorumluluk var ve bir de seni düşünmek istemiyorum." Son cümle çok farklı anlaşılmaya müsaitti, Ercan da zaten anladı. "Tamam, beni düşünmek zorunda olduğun için özür dilerim. Bundan sonra çok iyi bakacağım kendime." Burnunu çekmemek için direndi, içi kaşınıyordu sanki.
"Kavun, o eski çirkef haline dönmen o kadar işime gelirdi ki... Neyse. Seni düşünmek istemiyorum lafını nasıl anlamak istiyorsan öyle anlama, iyi olmanı istiyorum sadece, sen ne kadar kötüysen ben kafamı o kadar toplayamıyorum. Tüm odağım sen oluyorsun."
Ercan'ın direnmeye hali yoktu ki, ne gidecek evi ne kalacak yeri varken nasıl kafa tutabilirdi ki!
"Burnumu çekebilir miyim? Kaşınıyor." Ağzından nefes alıyordu artık. Alfa kılıç duraksadı, bir kaç saniye sonra kahkaha attı. "Lan sen hangi sevabın karşılığısın..."
📍
Münafık kılıç hafız olma yoluna girmeye başladı hadi bakalım.
Bölüm nasıldı?
Sizi seviyorum ♥️🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çürük Limon
General Fiction📍omegaverse ... Güzelliğiyle etraftaki herkesi büyüleyen Vita gözlerini cinsiyetsize dikti... mpreg.