Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
Bölüm sınırı: 100 yorum
📍
Gözlerini kapatıp anın keyfini sürdü Alphan, eşi çıplak omzunu öpmüştü sesli bir şekilde. Sabaha karşı kuşların cıvıltısını dinleyerek sevişmişti ikili, şimdi ise o sesi dinleyerek huzur buluyorlardı.
"Baban bugün iş verecek bana, önemliymiş öyle dedi. Umarım elime yüzüme bulaştırmam. " Batı'dan gelen endişeli sesle doğruldu Vita, eşinin saçlarını okşadı.
"İşleri herkesten daha önce kavrıyorsun Batı, sence kötü olabilme imkanı var mı? Hem babam damadına kızamaz, diğer türlü pek hoş davranmam onlara." Kaşlarını çatmıştı hemen, feromonları acılaştığı için Batı bir an nefes alamadı.
"Güzelim... Sakin ol lütfen... Nefes alamıyorum. " Batı da eşi gibi doğrulmaya çalışıp sırtını yatak başlığına yasladı. "Özür dilerim sevgilim, bir an sinirlendim de biliyorsun cinsiyetsiz olduğun için sürekli sana yükleniyorlar... Ben de buna katlanamıyorum. Oysa sen gördüğüm en zeki adamsın, güçlüsün, pratik ve romantiksin... İnanılmaz güzel bir baba ve eş olur senden... Fakat sırf cinsiyetsizsin diye sana bunu yapmaları hoş değil. "
Batı da biliyordu bunları lakin bir şey yapmak yapmamaktan daha yorucuydu. Kime derdini ne olarak anlatacaktı ki? Kim onun dilinden anlayacaktı eşinden başka? Kendi babası dahi onu anlamazken insanlar ona ne gözle bakacaktı? Her şeyi kafada bitirmişti Batı, o nedenle sadece eşine odaklıydı.
"Hayatımı veya zorlu mücadelemi anlatsam dahi kaç kişi dinleyecek ki güzelim? Bu kadar tür içinden cinsiyetsiz doğarak lanetlendik ve bununla sınanıyoruz. Gün içinde iğne kullanmak ne zor biliyor musun? Kokum kimseyi rahatsız etmesin diye üstümü değiştirip sürekli koku bastırıcı alıyorum. Sırf diğer türler bana iğrenerek bakmasın diye yapıyorum bunları..."
Alphan eşinin kucağına çıkarak ona kocaman bir sarılma verdi. "Kullanma o zaman, sen o şirketin damadısın seni koklamak zorundalar... Hem çok az duyulan bir çürük limon kokusu... İnan kimseyi rahatsız edecek derecede değil, eğer öyle olsaydı ilk gün senden koşarak kaçardım... Ama bak şimdi eşin oldum ve bu kokuya aşığım... Benim aşık olduğum halini bir kez olsun sevemez misin? "
Kelebek öpücükler kondurdu sevgilisinin yüzünün her bir noktasına. Batı memnunca mırıldanıp vitanın belini sardı sıkıca.
"O kadar kolay değil ki güzelliğim... Kendime her dönüp baktığımda ayrı bir kusrum için utanıyorum... Nasıl bu halimi sevebilirim? " O sadece vitayı sevmişti bunca kötü durumun içinde. Bir tek de onun tarafından böylesine bir istekle sevilmişti.
Alphan şefkatle baktı eşine, onu çok seviyordu kuşkusuz.
"Sevgilim... Aşkım... Ben seni böylesine titrek ve ürkek bir aşkla severken sen nasıl kendini sevmezsin? Ben sana bakarken ellerim titriyor, yüreğim kendinden geçiyor sen nasıl kendinde kusur bulabiliyorsun? " Daha da sokuldu eşinin kucağına, Batı gözlerini kapatıp alnını vitanın göğsüne yasladı.
"Seninleyken biraz olsun katlanabiliyorum kendime ama sen yokken ben çekilmez oluyorum kendime. " İkisi için de duygusal anlardı bunlar, birbirilerine uzun uzun içlerini dökerken en çok Batı konuşmuştu.
Çünkü içten içe yanan o olmuş, dumanı da kalbini kaplamıştı.
------------
"Şey ben de yardım edeyim mi? " Ercan Alfanın annesinin yanına, mutfağa gelmişti. "Gerek yok, sen odana geç. " Kadının homurdanan sesiyle cinsiyetsiz üzgünce derin bir nefes aldı.
"Neden böyle yapıyorsunuz? Ben size ne yaptım? Önceden bana güzel davranıyordunuz.. " Bu konuda epeyce üzgün hissediyordu, bugün hem Kılıç hem de Kılıç'ın babası yoktu evde.
"Oğlum seni seviyor sandım, oysa bize hamilelik oyunu oynamışsınız... O da yetmedi ruh eşi çıktınız, ben oğluma güzelinden bir omega bulacakken kala kala sana kaldı. " Fasülyeleri ayıklamaya döndü kadın, oğlanı umursadığı yoktu hiç.
"Ama benim bir suçum yok ki... Hem Kılıç beni seviyor. " Ellerini önüne bağlamış halde ayakta dikiliyordu. "Ruh eşi olayı yüzünden öyle, bak bakalım o bağ olmasa sana şöyle bir dönüp bakar mı? "
Ercan başını eğdi üzgünce, peki diyip arkasını döndü ve dönmesiyle başını karşısındaki adamın göğsüne vurdu. Belinde ise bir el hissetti.
"Liseye başladığımız günden beri ben onu bir saniye bile çevremden ayrı tutmadım. Evet belki hislerimin farkında olmadığım için ona zorbalıklar yaptım fakat bunu yaparken bile bir başkasının ona zarar vermesine veya yaklaşmasına izin vermedim. Ruh eşi olayı olmasa bile o benim sevgilim ve eşim. Yakında da bunu resmi olarak göreceksin zaten. "
Annesine gerekli cevabı veren alfa, sevgilisinin belinden tutarak onu kendi odasına götürdü. Odaya girer girmez başı yerde olan oğlanın çenesinden tutup başını kaldırdı.
"Ağladın mı sen? Ercan annem bile olsa cevap vermen lazım senin, böyle her söylenen lafın altında ezilirsen bir gün inanır pes edersin. O nedenle başını dik tutup asla pes etmeyeceksin duydun mu beni? Ben sana çok aşığım, ne bağ yüzünden ne de başka şey... Ben sana bahçede kafana top yediğin zaman saçını yolduğun omegaya her şeyi söylediğin an aşık olmuşum... Fark edemedim affet beni. "
Ercan titrek bir nefes aldı, adam lisenin ilk gününden söz ediyordu. Disiplinlik olup uyarı almıştı o gün.
Oğlanın sulanan gözlerini sildi alfa, Ercan kollarını adamın boynuna doladı ve sokuldu usulca. "Teşekkürler... Beni ezdirmediğin için. "
"Rica ederim... Asıl ben teşekkür ederim bana bunca zaman katlandığın için. "
📍
Bölüm nasıldı???
Diğer bölüm baha ve feza ikilisine yer vermeye çalışacağım.
Sizi seviyorum💘💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çürük Limon
General Fiction📍omegaverse ... Güzelliğiyle etraftaki herkesi büyüleyen Vita gözlerini cinsiyetsize dikti... mpreg.