❄️ 12

3.4K 381 41
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarını bekliyorum

📍

"Alfa ben nereye gidiyorum? Ne hamileliği? Allah aşkına neler oluyor?" Sessiz ama gergindi, tırnaklarını kendi etine batırıyordu Ercan. "Anlatacağım ama şimdi sus, önce eve gidelim anlatacağım her şeyi." Kılıç da sıkıntılı bir nefes almıştı, bu işin sonunun ne olacağını kestiremiyordu.

"Şimdi sizi eve bırakacağım, akşam da yurda geçersiniz. Kılıç dikkat edeceksin bundan sonra çocuğa, bebeğin türü önemli bizim için biliyorsun." Aynadan oğluna sert bakışlar atması Ercan'ı daha da korkutuyordu.

Kılıç tısladı.

"Cinsiyetsiz olursa ne olacak?" Bu ses meydan okumayı andırıyordu. "Aldıracak, bu kadar basit." 3 aya kadar cinsiyeti de kurdu da belli olmaya başlıyordu ve türler cinsiyetsiz ise kendilerini asla belli etmiyordu, tespit edilmesi zor türdü. "Böyle bir şeye izin vermiyorum ben baba, size öncesinde de söyledim. Ne istersem onu yaparım, kimi istersem onunla beraber olurum."

Bir aile dramanın içine düşen cinsiyetsiz olmayan çocuğunun aldırılma düşüncesiyle gafa düşüp elini karnına sardı. Sanki gerçekten hamileymiş de bunları yaşıyormuş gibiydi.

"Daha 18 yaşına yeni girmiş oğlumun lafını dinleyecek ya da lafına tamah edecek bir his mi uyandırdım sende? Ben hala baş alfayım ve lafımın çiğnenmesini istemem, buna müsade de etmem." Kılıç sinirli bir şekilde güldü. "Bir mühürlenmem her şeyi değiştirir bunu biliyorsun değil mi? Kanunlar baba kanunlar..."

Ortamda dönen hiçbir şeye anlam veremiyordu oğlan, yol boyu da ikilinin tartışmalarını sadece dinlemiş, ağzını hiç açmamıştı. Yarım saatlik yolun sonunda eve vardılar, ortam hala gergindi. Araba durur durmaz Kılıç Ercan'ı kolundan tutup aşağıya indirdi.

Cinsiyetsiz tek laf etmeden alfayı takip ederken baş alfa da arabayı park etti, bunca işinin arasından bir de bu iş çıkmıştı başına. "Selam anne selam lütfen siz sonra tanışın olur mu bizim konuşmamız lazım." Kapı açılır açılmaz Kılıç'ın sıraladığı ilk kelimeler bunlar olmuş, annesine fırsat vermeden oğlanı kaptığı gibi üst kata, odasına götürdü.

"Bak bir kez anlatacağım o nedenle beni iyi dinle. Mezun olur olmaz beni buldukları onegayla evlendirecekleri için sinirlendim, ne zamandır da ne yapacağımı düşünüyordum. Annem dün haftaya nişanımın olacağını söyledi ve ben de karşı çıktım, bana hoşlandığım biri olmadığı için evlenmemi söyledi. Ben de bir anda hoşlandığım biri olsa kabul edecek misiniz diye sordum ve evet diyince de bütün sinirimi onlardan çıkarmak için cinsiyetsiz dedim. Hem de hamile olduğunu da söyledim bir anda."

Kılıç yutkunma ihtiyacıyla duraksadı. Ercan gözlerini kocaman açmış halde onu dinliyordu, bu görüntü ona bir an komik gelse de gülmedi.

"Kim olduğunu sorunca da aklıma ilk sen geldin. Şimdi gelelim ne yapacağımıza, okuldan mezun olana dek yalan söyleyeceğiz herkese, sen hamileymiş gibi davranacaksın ben de bebeğin babası gibi. Mezun olunca da bebek öldü diyeceğiz, hastaneye yatıracağız seni. Böylelikle ben biraz bebeğimin ölümüyle baş başa kalıp evlenmeyeceğim, sen de aile evinden bir süre kurtulmuş olacaksın."

Herkes için makul olacak teklifini sunup oğlanın suratına baktı. "Beni itip kakacak mısın?" Aile evinden tabii ki kurtulmak istiyordu ve mezun olur olmaz Feza ile kaçıp gidebilir, kendilerine yeni bir hayat kurabilirdi. " Hayır tabii ki, bebeğimi taşıyormuş gibi olacaksın, öyle bir ihtimal olabilir mi?"

Yumuşak bir dille konuşması Ercan için çok beklenmedikti. "Tamam o zaman... Ben arkadaşlarıma gerçeği söyleyebilir miyim peki?" Başı eğikti, karşındaki genç alfanın feromonlarından çekiniyordu. " Hayır, herkese aynı şeyi söyleyeceğiz dedim. Kabul ediyor musun demiyorum çünkü mecburen kabul edeceksin. Aileni biliyorum, cinsiyetsiz olduğun için az çok gördüğün muamelenin de farkındayım. Aklını kullanırsan rahat edersin kocaman evde."

Bir kaç saniye düşünen oğlan için de mantıklı geldi tüm bunlar, başını salladı uslu uslu. Kılıç ise derin bir nefes aldı bu hareketle, kesinlikle içi rahatlamıştı. "Şey... Siz bana aşık görünmüyorsunuz yalnız, kim inanır ki bize?" Ercan'ın sorusu alfanın duraksamasına neden oldu, oğlan kesinlikle haklıydı.

"Yanımdan ayırmıyordum son zamanda seni, onu söylersin millete. Ben de kokuna katlanacağım mecburen..." of Allah'ım diyip yüzünü sıvazladı eliyle. Daha aşağıya inip annesine de bir ton yalan söyleyecekti, gerçekten şimdiden yaşlanmıştı.

Bu olaydan sonra bir daha yalan söylemeyecekti.

📍

Günün akşamı;

Yurt,

Vita minik sırt çantasıyla odasının olduğu kata geldi, birazdan aşağıya inip sevgilisini görecekti. Sanki bugün hiç buluşmamışlar gibi heyecanlıydı. Tam odasına giden koridora yönelirken kapısını gördü, tabii kapının dibindeki gülü de..

Normalinde seyreden kalbinin ritmi saniyelik ivmesini kaybetti. Bir an çocuk gibi şakıdı ve o asil tavrını, duruşunu bir kenara bırakarak. Saniyeler içinde kapının dibinde biterek beyaz gülü aldı eline.

Yüzünde asla silemeyeceği türden bir gülümseme oluşurken gözlerini kapatıp minik bir çığlık attı. Yan odadaki beta olay olduğunu düşünüp dışarıya çıktığı anda yüzünü düzeltti Alphan.

"Vitam... Bir sorun mu var efendim?" Vitayı görür görmez başını öne eğdi hemen. "Yok! Sen neden dışarıya çıktın? Asıl sende bir sorun mu var?" Kaşlarını çatıp baktı betaya, her şeye de burunlarını sokuyorlardı. "Hayır vitam, dışarıdan ses gelince birine bir şey oldu sandım."

"Tamam çekil o zaman, kimseye bir şey olmadı. "  Daha elindeki güle sevinmeden bir de bunlarla uğraşıyordu. Beta tamam vitam diyerek odasına geçti, Alphan vakit kaybetmeden odasına girip kapısını kapattı hemen. Olduğu yerde yaslandı ve yere çöktü mutlulukla, küçücük bir gülün kalbini böylesine attıracağını hiç tahmin etmezdi.

"Benden hoşlanıyor... Hem de baya hoşlanıyor... E her yerde beyaz gül yok sonuçta, kesin çok aradı bunu. Ayy sapına bak kendisi koparmış! Of ya yanıyor yanaklarım!" Gözlerini sıkıca kapatıp bir kez daha çığlık attı.

İçindeki heyecan gittikçe artıyordu.

Batı'ya aşık olmaması mümkün değildi bu halde, kalbine ilmek ilmek işliyordu.

Bir kaç dakika daha öylece gülüne baktı, tam doğrulacakken kapı çaldı. Kimseyi beklemeyen Alphan için sürpriz oldu gelecek olan kişi, üstünü başını düzeltip açtı kapıyı.

"Rahatsız etmedim umarım?" Batı elinde Milka çikolatayla kapıda dikiliyordu. "Etmedin tabii ki, ben de aşağıya inecektim şimdi." Elindeki gülü Batı da gördü ve gülümsedi. "Beğendin mi?"

Alphan sadece baktı cinsiyetsizin yüzüne, bir kaç dakika sonra oğlanın yakasından tutup içeriye çekti. "Çok beğendim, ne kadar beğendiğimi göstermemi ister misin?"

Hipnoz olmuşcasına nutku tutulmuş halde başını salladı Batı, etrafını vitanın müthiş feromonu sardı.

Alphan gencin boynuna kollarını dolayıp Batı'nın çenesinden öptü derince, öpüşmek gibi bir hissi şuan tadamayacak kadar duygu yoğunlukları vardı. Batı'nın da çenesine değen dudaklarla gözleri kapandı, dünyanın en mutlu anını yaşıyordu.

Elleri vitanın belini bulurken bir kaç adım atarak oğlanı da geri geri yürüttü. İkisi içinde tarifi mümkün olmayan bir heyecan ve mutluluk vardı. Bir kaç kelebek öpücüğü daha kondurdu Vita ve dudaklarını hiç ayırmak istemediği sevgilisinden ayırdı.

"Gösterebildim mi?"

"Çok... Çok iyi gösterdin."

📍

Abi manyak oldum şunu yazana dek

Benim hiç mi zamanım yok ne biçim işlerin peşindeyim amk

Bölüm nasıldı???

Sizi seviyorum ♥️🌼

Çürük LimonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin