❄️ 25

2.5K 332 59
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

📍

"Çok güzelsin."

Uyurken zaman zaman çektiği minik burnuyla, dudaklarını büzüşüyle, ellerini boynunun iç tarafına kıstırışıyla insanı mest eden bir görüntüsü vardı kavunun, alfayı mahvediyordu uyurken bile.

Bu hafta sonu 5 arkadaş bir araya gelerek ev tutmaya karar vermişlerdi, haftaya düğün olacak, Batı ve Alphan evleneceklerdi. Bir kaç gün önce ise kılıç ailesine cinsiyetsizin hamile olmadığını ama ruh eşi olduğunu söylemiş, evde bir kaosa neden olmuştu.

Dünden beri ağlayan oğlan ise şimdi mışıl mışıl uyuyordu.

"Çok ağladı, bırak biraz uyusun." Kupasındaki kahveyi yudumlayarak odanın kapısında dikildi Alphan, alfa yere oturmuş öylece cinsiyetsizi seyrediyordu. "Ağladığında... İçimden bir şeyler koptu sanki Alphan, hiç bu kadar zayıf hissetmemiştim. O ağladıkça tüm kemiklerimi kırdılar sanki."

Vita iç çekti, kuzeni gerçekten aşık olmuştu.

"Bence ona aşık olduğunu artık anlatmalısın, baksana o kadar çok ağladı ki kim bilir neler düşünüyordur. Belki de onu ortada bırakacağını düşünüyor kim bilir." Tam olarak öyleydi, Ercan sevilmediğini, hatta bağın kırılabileceğini biliyordu. Kılıç bağı kırmak isterse evet demekten başka bir çaresi yoktu.

"Rut yaklaşıyor... Mecbur söyleyeceğim." İşte şimdi konu ilgi çekici olmaya başlamıştı. "Ne yapacaksın rutta? Beraber mi olmak isteyeceksin?" Bir yudum daha aldı kahvesinden. Ercan uyanır gibi kıpırdanınca alfa hafifçe geriye çekildi.

"Benimle geçirmek istemeyebilir, duruma göre sizin eve seninle kalması için göndereceğim. Biliyorsun rut normal kızgınlıktan daha ağır geçiyor, ona bunu mecbur kılamam." Onun küçücük bedeni rutta talan edemezdi zaten.

Keza oğlan da istemeyebilirdi onu.

"Bence bunu önce ona sormalısın, yine kendi kendine kararlar alıyorsun kılıç. Ortak bir hayatı paylaşacaksan fikir almayı öğrenmelisin." Verdiği nasihat alfanın kafasına yatmıştı.

"Güzel sevgilim yine akıllıca konuşuyor." Batı arkadan sarılıp vitanın boynunu öpmüştü. "Fakat içeride onu deli gibi bekleyen sevgilisini hiç önemsemiyor." Hayıflanmasına Vita güldü, alfa kılıç ise odadan çıkmak için ayağa kalktı.

Daha fazla Ercan'ın uykusunu sekteye uğratmak istemiyordu.

"Ama aşkım baksana bizim sözde baş alfamız daha ilişkisi için doğru kararı bile alamıyor." Kılıç homurdandı. "Sen de el atmak istedin duruma öyle mi? Daha perdelerimizin rengini belirlememişsin öyle bir duyum aldım."

Alphan hemen toparlandı, perdeler önemliydi. Evin her metrekaresinde sevişeceği adamın vücudunun görünmesini istemiyordu. "Bu çok mühim bir mesele sevgilim, araştırmalarım devam ediyor." Batı, vitanın belinden tutarak içeriye yönlendirdi.

Üçlü salona geçerken Feza da hepsi için mısır patlatmış, Frankenstein filmini açmıştı. "Bu kadar ayrıntılı nasıl bir perde araştırması yapabilirsin ki? Manyak mısın sen?" Kılıç en köşeye oturup Feza'ya mısır ve film için teşekkür etti.

"Perde önemli diyorum canım, sen de evlenince göreceksin. Herhangi bir an eşinle sevişmek istediğinde insanların sizi dışarıdan görmesini istemezsin eminim ki." Düşündü Kılıç, kavunla seviştiklerini ve perdenin diğer tarafından onun vücudunun göründüğünü...

"Öyle bir perde bulursan ben de alayım." Vitayla beraber herkes kahkaha attı, alfa kılıç hariç. "Sonunda beni anlayan biri."

Onlar içeride konuşup sohbet ederlerken en başından beri uyanık olan Ercan kalbinin gümbürtüsüne sahip çıkabilmek için uğraştı. Alfa onu seviyordu, onu güzel buluyordu ve onu bırakmayacaktı.

"Beni seviyor..."

Rutunda bile onu düşünüyordu, Ercan yanağının altındaki elini yumruk yaptı. Kılıç hiç de zannettiği gibi düşünmüyordu, her yaptığı harekette önceliği kavuna verip duruyordu. Madem ki öyleydi, rutunda yanında olmak isteyeceğini söyleyecekti alfasına.

Artık Ercan da adım atacak, bir sonraki aşamaya taşıyacaktı ilişkilerini. Günler sonra ilk kez kendisini bu kadar iyi hissediyordu oğlan. Kimse sevmese bile, arkadaşları ve sevdiği adam onu seviyordu.

Bu, ona bir ömür boyu yeterdi.

----------

Gece herkes odalarına dağılmıştı. Şimdi Batı ve Alphan sarmaş dolaş yatakta yatıyorlar fakat uyumuyorlardı. "Aşkım senin hiç kızgınlığın veya rutun olmuyor şimdi değil mi?" Cinsiyetsizlerin her özelliğini bilemiyordu. Özellikle de kendi türünden farklı kişilerle birlikte olduklarında nasıl olduklarına şahit olmamıştı hiç.

Yaşayarak öğreniyordu.

"Olmuyor güzelim, belirli başlı şeyler yüzünden cinsiyetsiz olarak anılıyoruz zaten. Yoksa belirgin bir cinsiyetimiz mevcut." Feminenler görünüş olarak cinsiyet fark etmeksizin vajinaya sahipti, maskülenler ise penise.

Onun dışında normlara uymayan fiziksel yapıları mevcuttu.

"Biliyorum aşkım şahit oldum belirgin bir cinsiyete sahip olduğuna." Batı gülümsedi ve sevgilisinin kulağının arkasını öptü. "Cinsiyetsizler yoğun arzu ve istek duymazlar, biliyorsun... Ben bazen... Çok yoğun istek duyuyorum sana, sanki o rut dedikleri şeyler gibi. O an yalnız kalsak düşünemiyorum halimizi, hemen kendimi lavaboya arıyorum işte o zaman."

Nadir bir cinsiyetsiz olduğunun farkında değildi hala.

Vita, cinsiyetsizin koynundan çıkıp doğruldu hemen. "Nasıl yani? Sen bazen ciddi anlamda beni mi arzuluyorsun?" Asil bir Vita olmasa çocuk gibi yuvarlanırdı yatakta şimdi. "Evet, çok yoğun hem de."

"Aptal! Niye lavaboya kaçıyorsun ki deli misin sen? Ben sana ne zaman müsade etmedim ki?" Bunu da anlamamıştı hiç. "Evlenmedik ki daha." Vita sinirle sevgilisinin omzuna vurdu. "Ne demek evlenmedik? E ben üstüne atladım resmen senin? Biz beraber olmadık mı?"

"Olduk ama o başka bu başka güzelim, seninki kızgınlıktı." Batı kesinlikle çok yanlış düşünüyordu. "Öyle mi beyefendi?"

"Güzelim kızma ama öyle, evlenince istediğimiz gibi davranırız." Alphan şirince gülümsedi ve battaniyeyi kaldırdı yavaşça. "O zaman kalk salonda yat, ağırdan alıyoruz ya evlenmeden uyumayalım."

"Ne? Alphan yanlış anlıyorsun yavrum beni." Vita dik dik baktı sevgilisine. "Kalk salonda yat dedim, belki aklın bir nebze başına gelir de salak salak şeyler düşünmeyi bırakırsın." Batı yenilmişlikle yataktan kalktı.

"Cidden kovuyor musun beni?" Yumuşamayacaktı Vita, kovacaktı tabii." Evet, çık odadan beni rahat bırak."

Kesinlikle vitanın sinirleriyle oynamayacaktı.

📍

Kerem ve Alphan'ın eğitemeyecegi köpek yok bu dünyada

Bölüm nasıldı??

Sizi seviyorum ♥️ 🌼

Çürük LimonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin