❄️ 24

2.7K 320 52
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

📍

"Bu evlilik mecbur gerçekleşecek artık bunun farkındayım fakat isteklerim var." Alphan'ın babası sonunda konuşmayı devralmıştı. İki aile yarım saattir nasıl yapacaklarını, ne edeceklerini konuşuyordu. "Nedir o efendim?" Batı'nın babası elleri önünde saygıyla konuştu.

Karşı taraf ne isterse yapmak zorundalardı.

"İşlerimi devralmak için eğitim alacak, protokol imzalayacak ki ikisinin olabilecek yavruları 18 yaşına gelene değin mirastan pay alamayacak Batı. Tek görevi güzel oğluma, iyi bir hayat sunmak olacak." Gözü dışarıya bir kaysın, hayatını kaydırırdı Alphan'ın babası.

"Ben mirastan pay istemiyorum efendim, ben sadece Alphan'la kurmak istediğim yuvada engel olmanızı istemiyorum." Bunu herkese bakarak söylemişti, ikisinin de evlerinde kendi aralarında hummalı bir kavga döndüğü belliydi.

Son noktayı Alphan, biz birlikte olduk çoktan diyerek koymuş, evliliğe izin almış olmuştu.

"Ortada engel koyacak bir durum kalmadı. Oğlumun hayatı için her şeye izin vermek zorundayım, umarım beni anlıyorsundur Batı. Ben evladım için her şeyi yaparım, yakarım." Batı basını salladı, yanında elini sıkıca tutan oğlan dudağını ısırmış halde etrafa bakıyordu.

Baha konuştu kardeşi için. "Efendim Batı sorumluluk alabilecek bir genç, üstelik gerçekten çok seviyor vitayı. Ben elinden gelen her şeyi yapacağına çok eminim, canınızı sıkmayın bu kadar." Batı abisine minnetle baktı.

"Ben bilmem bunu, ileride yaşayıp göreceğiz. Bakalım evliliği yürütebilecek kabiliyete sahip miymiş?!" Adamın hayıflanarak kurduğu cümleden sonra kısa bir gerginlik yaşanmış, ardından herkes evlilik hakkında konuşmaya başlamıştı.

Alphan'ın babası, ikili için okula yakın bir yerde ev tahsis etmişti. Vita ve cinsiyetsiz uzaktan devam edeceklerdi eğitimlerine, Batı her gün şirkette işleri öğrenecek, adamdan devralacaktı bir yıl içinde.

O zaman dek çok iyi öğrenmeliydi her şeyi.

"Ben her şeyi yapmaya hazırım efendim, yeter ki yanımda vitam olsun." Alphan şirince gülümseyip yaşındaki gence sokuldu. "Vitan ölür sana deli!" Sessizce konuşmaya özen göstermişti. Batı sadece gülümsemekle yetindi.

"Pekala... Artık evlilikle ilgili her şey konuşulduğuna göre bizler aileler olarak birbirimizi tanıyalım hm? Nasıl olur?" Herkes onaylayan sesler çıkardı, gerçekten çok iyi olurdu hepsi için. "Babacım o zaman ben ve Batı yürüyüşe çıkabilir miyiz? Bu çevrede oluruz merak etme... Şey ben daraldım da biraz."

Bunalmış gibi iç çekti.

"Olur yavrum, eğer bunaldıysan soğuk bir seyler de isteyebiliriz?" Adam oğlunun her daim üstüne düşüp ona değer veriyordu. "Yok sağ ol babacım, yürümek bana iyi gelecektir." Peki diyip izin verdi ikiliye adam. Vita Batı'nın kolundan tutup kaldırdı ve hemen dış kapıya yöneldi. Vestiyerden ceketlerini alıp çabucak kendilerini dışarıya attılar.

"Ay aşkım o gergin ortam neydi öyle ya!" Bahçeden dışarıya doğru yürümeye başlamışlarken konuştu Vita, Batı hala gerginliği atamamıştı üstünden. "Çok fazla sorumluluğum olacak güzelim, gerilmekte haklılar." O asla üzmezdi vitasını.

"Batı bu kadar düşünme lütfen, her şeyi tek başına sırtlanmak zorunda değilsin. Boşver sen babamı, iş yerine git ve işi öğren sadece. Ben de yemek yapmayı ve kocama iyi bakmayı öğreneceğim!" Çok heyecanlıydı. Sevdiği adama her akşam farklı yemekler yapacak olmak şimdiden onu heyecanlandırıyordu.

Alphan cinsiyetsizin elini tuttu ve gencin elini sıkıca sarmasına izin verdi.

"Yemek yapmanı talep etmiyorum senden vitam, sen sadece gezip toz keyif al hayattan. Ben hepsini senin için yaparım." Güzel sevgilisinin ellerini bile yormak istemezdi Batı. "Ya banane! Ben sevdiğim adam için yemek yapacağım ve o afiyetle yerken ben de çok mutlu olacağım." Derin bir nefes aldı.

"Hem her fırsatta gezeceğiz tamam mı? Söz vermeni istiyorum bu konuda." Batı gülümsedi ve sevgilisinin elinin üstünü öptü zarifçe. "Dünyayı beraber tanıyacağız."

"Sigmamız da olur mu?" Muzur sesi biraz da meraklıydı. Araştırma yapıp duruyor, sigmalar hakkında bilgi topluyordu. "Bilmiyorum güzelim, olsun istemezdim sanırım. Hem senin için çok zor hem de hayatı boyunca herkes ondan kaçacak." Ne kadar sevgiyle büyütseler bile toplumdan nefret görecekti.

"Ben isterdim, güçlü bir sigmamız olmasını yani... Batı bu dünyada esip gürlemiyor, nahif davranıyorsan zayıf görülüyorsun. Madem dünya böyle, böyle bir dünyaya böyle bir iblis gerekli." Batı'nın yanağına uzanıp öptü. "Hem senden olacak sigma ne kadar kötü olacak ki? Ne kadar mükemmel ve düzgün biri olduğunu bilmiyor musun sen hiç!"

Sevgilisinin gülümsediği görmek onu da mutlu etti. "Vitam her şeye bu kadar güzel bakma, biliyorum kalbinden geliyor bu güzellik ama hayat bu kadar basit değil. Onu zor bir toplumun önüne atmak istemem." Villadan uzaklaşmışlar, orman yoluna gelmişlerdi.

Az içeri tarafta kalan bir yerde mini bir kulübe vardı, zamanında Alphan kafasını dinlemek ve ailesiyle kavga ettiğinde buraya gelmek için yaptırmıştı. Adamı şimdi bilerek buraya getiriyordu.

"Ben bilmem aşkım, her çocuğuma çok güzel davranacağım çünkü hepsi senden olmuş olacak. Sen de ona göre davransan iyi olur." Halbuki ortada daha çocuk da yoktu. "Önce biz bir büyüyelim de..."

"Büyürüz aşkım... Sen gel bakalım şöyle." Batı'yı orman yoluna sokmuştu hemen. "Burada ne var ki? Niye gidiyoruz?"

"Benim küçük ağaçtan evim var, seni özledim biraz vakit geçirelim diye geldik."

Batı, vitanın beline uzandı ve çenesini öptü. "Deseydin daha hızlı yürürdüm." Vita ya Batı diyerek nazlandı, bunu duymak çok hoşuna gitmişti.

"O zaman beni kucağında götür oraya."

"Hay hay efendim."

📍

Bölüm nasıldı???

Bu kitaba kaçıncı bölümde final yazayım acaba???

Sizin fikriniz ne?

Sizi seviyorum ♥️ 🌼

Çürük LimonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin