Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
📍
"Oğlumun aklını başından almak için ne yaptın?" Adamın bacak bacak üstüne atıp veriye yaslanarak ellerini kavuşturarak konuşmasıyla yutkundu genç oğlan. "Ben bir şey yapmadım efendim, ben onun için yaratıldım zaten."
Kelimelerini cesurca kullanmak için elinden geleni yaptı, ne olursa olsun pasifçe durmayacak, eşi olacak kişinin her daim elini dik bir şekilde tutabilecekti.
Alphan yanındaki gence bakmadan gülümsedi, kendisini tutamıyordu. "Yaa Batı! Bak baba görüyor musun beni çok seviyor." Babası olmasaydı yanındaki cinsiyetsizin kucağına atlardı şüphesiz. "Dur bakalım oğlum, daha yeni konuşmaya başladık. Okul bitince ne yapacaksın?"
"Babam manav, meyve sebze satıyor. Ben de bunu devam ettireceğim." Kazandığı parayla sevdiğine hala nasıl bakacaktı bilmiyordu fakat yapacaktı. "O para sizin ev kiranıza yetmez nasıl geçineceksin?" Oğluna elbette her türlü yardımı edecek ve damadına iyi bir iş verecekti fakat önce karşısındaki cinsiyetsizin oğlunu üzmeyeceğini ve iyi bir şekilde bakabileceğini bilmeliydi.
"Ben iki işte çalışırım, mezun olur olmaz başlayacağım zaten. Taşımacılık yaparım olmaz mı?" Hamallıktan bahsediyordu fakat karşısındaki zengin adama taşımacılık diyerek yapabileceği işi yumuşatıyordu. "Oğlumdan vazgeç, sana istediğin her şeyi veririm. En lüks araba en yüksek maaşlı iş, en güzel ev... Ne istersen senin olur, bağı kır."
Bunu sadece gönüllü yaparlarsa bağı kırabilirlerdi. Bunun sonucunda ise bağı kıran zayıflar, hatta belki de ölürdü.
"Baba..."
"Sen karışma bana. Düşün cinsiyetsiz, istediğin her şey senin olacak. Hem deltası geldiğinde ona karşı direnemeyeceksin bile, acizsin." Batı'nın gururu inciniyordu yavaş yavaş, duyduğu her bir kelime bedenini rahatsız ediyordu. "Benim vitam! Yanımda olduğu sürece direnebilirim. Ellerimi tuttuğu sürece her daim onu korurum ve bu ilişki için de her şeyi yapmaya hazırım. Gerekirse hiç uyumam çalışırım yine de vitamı bırakmam."
Alphan öylesine mutlu hissediyordu ki içi içinden sel olup taşacaktı sanki, anındaki genci öpmek isteyen dudakları sızlıyordu.
"Niye bırakmıyorsun?"
"Baba rahat bırak artık bizi! Yeter! Ben Batı'yı çok seviyorum! O da beni seviyor bak!" Yanındaki cinsiyetsizin elini sıkıca tuttu, kalbi yüksek oktavdan atıyor, ona zorluk çıkarıyordu. "Efendim... Ben Alphan'ı bırakamam, bilmiyorum neden... Sadece sanırım söz konusu o olunca ben dünyanın en cesur adamı oluyorum. Hiç kimse umrumda olmuyor... E önemlisi de ona bir hayat vermek istiyorum. "
Onunla yaşamak, onun kendisiyle mutlu olduğunu görmek istiyordu.
Babanın bakışları yumuşadı, bunu ise yalnızca Alphan anladı. "Sadece görüşmenize izin veriyorum o halde, sakın başka şeyler yapayım demeyin. Kopartırım o kafanı yoksa." Küçük bir ikaz yaptıktan sonra kalktı ayağa ve salondan ayrıldı adam. Batı derin bir nefes alarak vitaya döndü. "Benden nefret ediyor baban, evlenmemize izin vermeyecek galiba."
"Verecek verecek, bütün mirasını da oğlunu da sana verecek. Sen canını sıkma. Hadi gidelim aşkım!"
Oğlanın kolundan tuttuğu gibi arkasını döndü. "İmkansız şeylerden bahsediyorsun vitam... Hem ben miras istemiyorum, seninle beraber olayım yeter." Duraksadı Alphan, Batı şuan ne dediğini bilmiyordu. "Batı... Biraz daha konuşursan seni odama götürürüm ve seslerimiz babama kadar ulaşır, sus ve beni pikniğe götür sevgilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çürük Limon
General Fiction📍omegaverse ... Güzelliğiyle etraftaki herkesi büyüleyen Vita gözlerini cinsiyetsize dikti... mpreg.